Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 00 4.2PB ] Stuki w drążku

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

[D2 00 4.2PB ] Stuki w drążku

Post autor: beyer28 » 03 sty 2014, 17:51

Witam. Po odpaleniu, bądź przekręceniu kluczyka (silnik jeszcze nie włączony) dzwignia biegów na P - Parking i po naciśnięciu pedału hamulca słychać koło dźwigni zmiany biegów jakieś pojedyncze "stuknięcie" , po włączeniu na D stukanie-pykanie zanika. Proszę o radę. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 04 sty 2014, 11:37 przez beyer28, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 03 sty 2014, 18:26

a jak uruchomisz silnik dasz na D i z powrotem na P to tez pyka/stuka? Moze to nic zwiazanego z drazkiem. Gdzies tu bylo ze po przekreceniu kluczyka zaczyna stukac klapka otwierania nawiewu, bo sie zacina... <niewiem>
to nie jest zwykły napęd...to

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 03 sty 2014, 18:32

to jest takie zabezpieczenie abyś bez hamulca biegu nie włączył
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 03 sty 2014, 18:40

pb41ns pisze:to jest takie zabezpieczenie abyś bez hamulca biegu nie włączył
no ale to by slyszal przy kazdym wcisnieciu hamulca jak by chcial zmienic bieg z D na R lub na P z powrotem ..czy nie....? <hmm>
to nie jest zwykły napęd...to

Hjeniu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 166
Rejestracja: 23 gru 2013, 09:55
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Hjeniu » 03 sty 2014, 18:48

spróbuj poruszać lewarkiem bez wciśniętego hamulca
potem wciśnij hamulec i zrób to samo a będziesz wiedział co stuka

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 03 sty 2014, 19:04

no to faktycznie masakra jak sie patrzy <jezu>

po jest forum by stawiać pytania w razie jakichkolwiek wątpliwości, a przy okazji dowieciec sie czegos nowgo...czy to az taka masaka <niewiem>
to nie jest zwykły napęd...to

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 03 sty 2014, 19:47

martin_rs4 pisze: po jest forum by stawiać pytania w razie jakichkolwiek wątpliwości, a przy okazji dowieciec sie czegos nowgo...czy to az taka masaka <niewiem>
No dokładnie. W żadnym wypadku to nie masakra ;) Marcin-po ponownym wrzuceniu na P jest tak samo. A poza tym już zdążyłem się przekonać jak stukają klapki nawiewów :) Ok, dzięki koledzy za odpowiedzi, wygląda na to,że jest to właśnie zabezpieczenie i słychać zwalnianie blokady dźwigni. Zainteresowałem się tym, bo mam samochód pół roku i dziś dopiero to usłyszałem. Czyli mam rozumieć, że to normalna rzecz i po prostu mam to olać? A u Was też to występuję?pozdrawiam

ernesto

Post autor: ernesto » 03 sty 2014, 19:55

martin_rs4 pisze:po jest forum by stawiać pytania w razie jakichkolwiek wątpliwości, a przy okazji dowieciec sie czegos nowgo...czy to az taka masaka <niewiem>
Popieram zachowanie kolegi dlatego niepotrzebne posty kasuję.
Bez urazy ale nikt nie jest wszechwiedzący i każdy się uczy całe życie.
kolego Jakub:
5. Nie obrażaj nikogo, staraj się tego nie czynić publicznie nawet gdy masz ku temu powody. Zanim publicznie kogoś ocenisz w jakikolwiek sposób, przemyśl to na spokojnie i dwukrotnie. Za złamanie tej zasady użytkownik otrzymuje ostrzeżenie.
17. Jeśli nie masz nic konstruktywnego do dodania na forum - nic nie pisz.


Kiedy wybierak jest na P naciskasz hamulec i w wybieraku o ile dobrze piszę jest elektromagnes który umożliwia przełączenie dźwigni z pozycji P na poszczególne pozycje. To prawidłowe zachowanie i nie ma się czego obawiać.
To działa tylko i wyłącznie z pozycji P -> naciskasz hamulec jest wyraźne ( psssstryyyyk :) ) naciskasz guzik i wybierasz odpowiednią pozycje skrzyni.
Ostatnio zmieniony 03 sty 2014, 20:02 przez ernesto, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 03 sty 2014, 20:01

wielkie dzieki koledzy beyer28 oraz ernesto za poparcie <hihi>
beyer28 pisze:Czyli mam rozumieć, że to normalna rzecz i po prostu mam to olać? A u Was też to występuję?pozdrawiam
ja u siebie wlanie nigdy nie slyszalem takiego pstrykniecia i jutro pewnie zaczne sie przysluchiwac :D
to nie jest zwykły napęd...to

Jakub
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 216
Rejestracja: 14 lis 2009, 13:49
Lokalizacja: BTM

Post autor: Jakub » 03 sty 2014, 20:06

Jak za niedługo ktoś zapyta,czy do wymiany koła trzeba podnieść auto,to tez bedzie dyskusja na kilka stron?
koniec z mojej strony
Co do punktu 17 regulaminu,jestem tu zarejestrowany od 2009 roku,mam niecale 200 postów,jak to sie ma do osob które w rok robią 2tys,wszystkie posty są konstruktywne?

Awatar użytkownika
danielos8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 472
Rejestracja: 20 sie 2012, 20:09
Lokalizacja: Polska

Post autor: danielos8 » 03 sty 2014, 20:44

ja mam takie samo pykniecie tylko na P jak wcisne hamulec :D i jest to normalne oczywiscie tak jak tu koledzy piszą :D
dare to be great

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 04 sty 2014, 08:46

Tak jak większość osób napisała.

Elektromagnes odblokowujący możliwość przesunięcia wajchy z pozycji "P" na inne.

U tych co nie słychać tego: znaczy to, że elektromagnes nie działa i można zmienić pozycję "P" bez wciskania hamulca (blokada cały czas nie działa).

Akcja serwisowa AUDI była z tym związana.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 04 sty 2014, 15:06

dzis bylem i sprawdzalem :)

przy przekreceniu na zaplon i nacisnieciu hamulca ciezko stwierdzic czy tam cos pyka czy nie <niewiem> ale na pewno dzwigni nie rusze z pozycji P bez wcisnietego hamulca...mocniej juz nie bede probowal to sie boje ze cos zepsuje ;)
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 04 sty 2014, 15:08

martin_rs4 pisze:ale na pewno dzwigni nie rusze z pozycji P bez wcisnietego hamulca...mocniej juz nie bede probowal to sie boje ze cos zepsuje ;)
Jesli nie możesz bez hamulca wrzucić biegu to blokada działa tylko jak w limuzynie przystało-bezszelestnie :) U mnie cos tam słychać no ale mam stare A8 :D

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 04 sty 2014, 15:13

Apophis pisze:jak w limuzynie przystało-bezszelestnie :)
sie wie :D
to nie jest zwykły napęd...to

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl