tu sie zgodzę ale weź pod uwagę że materiały użyte do produkcji 2.5 są bardzo kiepskie i każdy boi sie inwestować w ten silnikmdamian pisze:Po za tym większy silnik lepiej znosi większe prędkości , niż mniejszy silnik .
[OT] z tematu dziq111-Swapowanie na tedei
-
- Forum Audi A8
- Posty: 109
- Rejestracja: 01 paź 2012, 21:29
- Lokalizacja: Konin
-
- Forum Audi A8
- Posty: 109
- Rejestracja: 01 paź 2012, 21:29
- Lokalizacja: Konin
bo R5 nikt nie chce sprzedać jak ma, dobrej kochanki się nie pozbędziesz jak jest wierna i ciągnie dalej.caro86wlkp pisze:tak tylko je już można policzyć na palcach, a v6 jeździ jeszcze mnóstwo
A V6 no co tu napisać każdy wie jaki jest w eksploatacji dlatego taka duża liczba ogłoszeń sprzedaż.
Wracając do 1.9 tdi nie powiem silnik jest żywotny ale nikt mi nie powie że odpowiedni do tego auta. Kto był na hamowni swoim autem? Niech się wypowie ile np 300 KM z automatem i Q dostarcza mocy na koła. Nie mówię o mocy silnika tylko ile tej mocy idzie na koła. Bo wiadomo są jakieś straty 250 ? Nie będę zgadywał bo nie wiem.
A swap 130 KM do auta który waży 1,7 t plus Q plus automat. Nie rzecz ujmując to nie jedzie i 100km/h nie jest w stanie osiągnąć w 10 sek. Nawet w manualu.
To jest matematyka nic więcej stosunek mocy do masy plus straty w napędzie. Im mniejszy stosunek mocy do masy tym auto jest żwawsze;
A8 4.2 300 KM powiedzmy że ma stosunek 5,73
S8 4.2 360 KM powiedzmy 4,7
A8 1.9 TDI niech by miał wagę 1,6 i moc 120 KM wynosi 13,3
No wiadomo moment obrotowy wysoki bo diesel ale na boga jak to ma osiągnąć setkę w mniej niż 10 sek. Z czego? Dopalaczy? Cudu? Nie wiem . Szczerze to może realnie kolo 15 sek by się zmieścił
Info uzupełniające... te silniki były jeszcze w Volvo i jest ich mnóstwo. Niby różnią się paroma pierdołami od silnika VAGa ale to nadal identyczne słupki... głowice... i pompy.robertas pisze:ten silnik wychodzil tylko w c4 (chyba tez w t4) wiec raczej tych aut nie przybywa
Tutaj nawet dobry filmik z AEL'em ale w A6:
Na filmie widać że pełny gaz jest mniej więcej od 60-paru km/h. Bo przy ośce niestety można szybko opony stracić jak się ma 500nm na pokładzie
BMW E60 530xd 322ps / 672nm