części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[OT] z tematu dziq111-Swapowanie na tedei

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
caro86wlkp
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 109
Rejestracja: 01 paź 2012, 21:29
Lokalizacja: Konin

Post autor: caro86wlkp » 05 sty 2014, 20:40

mdamian pisze:Po za tym większy silnik lepiej znosi większe prędkości , niż mniejszy silnik .
tu sie zgodzę ale weź pod uwagę że materiały użyte do produkcji 2.5 są bardzo kiepskie i każdy boi sie inwestować w ten silnik

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 05 sty 2014, 20:46

caro86wlkp, to jest mowa o r5 a nie v6 ;)

caro86wlkp
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 109
Rejestracja: 01 paź 2012, 21:29
Lokalizacja: Konin

Post autor: caro86wlkp » 05 sty 2014, 21:54

tak tylko je już można policzyć na palcach, a v6 jeździ jeszcze mnóstwo

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 05 sty 2014, 22:03

Co ty gadasz...??? R5 2,5 tdi to silnik nie do zdarcia, jedna z najbardziej udanych jednostek audi... a ze malo jezdzi... nie wiem czy malo, ten silnik wychodzil tylko w c4 (chyba tez w t4) wiec raczej tych aut nie przybywa ;)

ernesto

Post autor: ernesto » 05 sty 2014, 22:56

caro86wlkp pisze:tak tylko je już można policzyć na palcach, a v6 jeździ jeszcze mnóstwo
bo R5 nikt nie chce sprzedać jak ma, dobrej kochanki się nie pozbędziesz jak jest wierna i ciągnie dalej.
A V6 no co tu napisać każdy wie jaki jest w eksploatacji dlatego taka duża liczba ogłoszeń sprzedaż.

Wracając do 1.9 tdi nie powiem silnik jest żywotny ale nikt mi nie powie że odpowiedni do tego auta. Kto był na hamowni swoim autem? Niech się wypowie ile np 300 KM z automatem i Q dostarcza mocy na koła. Nie mówię o mocy silnika tylko ile tej mocy idzie na koła. Bo wiadomo są jakieś straty 250 ? Nie będę zgadywał bo nie wiem.
A swap 130 KM do auta który waży 1,7 t plus Q plus automat. Nie rzecz ujmując to nie jedzie i 100km/h nie jest w stanie osiągnąć w 10 sek. Nawet w manualu.
To jest matematyka nic więcej stosunek mocy do masy plus straty w napędzie. Im mniejszy stosunek mocy do masy tym auto jest żwawsze;
A8 4.2 300 KM powiedzmy że ma stosunek 5,73
S8 4.2 360 KM powiedzmy 4,7

A8 1.9 TDI niech by miał wagę 1,6 i moc 120 KM wynosi 13,3

No wiadomo moment obrotowy wysoki bo diesel ale na boga jak to ma osiągnąć setkę w mniej niż 10 sek. Z czego? Dopalaczy? Cudu? Nie wiem . Szczerze to może realnie kolo 15 sek by się zmieścił

Awatar użytkownika
mnichu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 02 gru 2013, 22:26
Lokalizacja: Gmunden

Post autor: mnichu » 06 sty 2014, 11:06

robertas pisze:ten silnik wychodzil tylko w c4 (chyba tez w t4) wiec raczej tych aut nie przybywa
Info uzupełniające... te silniki były jeszcze w Volvo i jest ich mnóstwo. Niby różnią się paroma pierdołami od silnika VAGa ale to nadal identyczne słupki... głowice... i pompy. :)

Tutaj nawet dobry filmik z AEL'em ale w A6:



Na filmie widać że pełny gaz jest mniej więcej od 60-paru km/h. Bo przy ośce niestety można szybko opony stracić jak się ma 500nm na pokładzie ;)
BMW E60 530xd 322ps / 672nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl