![]() |
![]() |
![]() |
[D2 ALL ] Rozładowywanie akumulatora
no i wczoraj u mnie sie okazało to samo. Wychodzi na to że rozpiske tych bezpiecznikow mozna sobie w d... wsadzic.daniello pisze:Po wyjęciu bezpiecznika z tyłu (nad akumulatorem) chyba nr. 4 (...) nawigacja nie może złapać zasięgu.
Ostatnio zmieniony 06 sty 2014, 18:41 przez Ara$, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3528
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
dlaczego?Ara$ pisze:no i wczoraj u mnie sie okazało to samo. Wychodzi na to że rozpiske tych bezpiecznikow mozna sobie w d... wsadzic.daniello pisze:Po wyjęciu bezpiecznika z tyłu (nad akumulatorem) chyba nr. 4 spadło do 0.03A ale jak go tam nie ma to nawigacja nie może złapać zasięgu.
z tamtejszego bezpiecznika jest zasilana navi wiec jak sie go wyjmie to jak ma działać
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
mam a dlaczego pytasz?daniello pisze:Ara$ a czy masz w autku telematik-a?
[ Dodano: 2013-12-22, 17:58 ]
jak zauważysz, wcześniej zamieściłem opis tych bezpieczników z bagażnika i wg niego zasilany jest tylko tel - więc jak sie go wyjmie to jak ma nie działać, a przynajmniej nie powinno nie działać. Więc przynajmniej ten opis który ja mam jest nic nie wart.z tamtejszego bezpiecznika jest zasilana navi wiec jak sie go wyjmie to jak ma działać
one more time http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... c9908.html
Po wyjęciu tego bezpiecznika navi działa, działa radio, CD, TV, a nawet nawigacja się odpala, można grzebać w menu tylko nie łapie żadnej satelity.maciu pisze:z tamtejszego bezpiecznika jest zasilana navi wiec jak się go wyjmie to jak ma działać
Ara$ pytam bo to może telematik wariuje u nas i może warto poszukać od niego modułu jak jest coś takiego. A co do bezpieczników to przydał by się schemat a nie opis ale niestety nikt nie chce się tym schematem podzielić ;(
dokładnie jest jak mówiszdaniello pisze:Po wyjęciu tego bezpiecznika navi działa, działa radio, CD, TV, a nawet nawigacja się odpala, można grzebać w menu tylko nie łapie żadnej satelity.
tu coś masz http://www.a8team.pl/d2-prefl-kompletny ... ht=schematdaniello pisze:A co do bezpieczników to przydał by się schemat a nie opis ale niestety nikt nie chce się tym schematem podzielić
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3528
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
z tym się zgodzę, myślałem ze mówisz o opisie z elsy lub z autaAra$ pisze:jak zauważysz, wcześniej zamieściłem opis tych bezpieczników z bagażnika i wg niego zasilany jest tylko tel - więc jak sie go wyjmie to jak ma nie działać, a przynajmniej nie powinno nie działać. Więc przynajmniej ten opis który ja mam jest nic nie wart.
navi - moduł w bagażniku, jednostka centralna w desce oczywiście ma swoje bezpiecznikidaniello pisze:Po wyjęciu tego bezpiecznika navi działa, działa radio, CD, TV, a nawet nawigacja się odpala, można grzebać w menu tylko nie łapie żadnej satelity.maciu pisze:z tamtejszego bezpiecznika jest zasilana navi wiec jak się go wyjmie to jak ma działać
Ara$ pytam bo to może telematik wariuje u nas i może warto poszukać od niego modułu jak jest coś takiego. A co do bezpieczników to przydał by się schemat a nie opis ale niestety nikt nie chce się tym schematem podzielić ;(
Dla aut 00 i wzwyż telefon i telematik to na schematach jeden moduł, bezpieczniki:
5A w bagażniku (nr 9) i drugi z przodu to draństwo ma połączenie chyba ze wszystkimi
podzespołami w aucie oprócz siedzeń

Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
K... jeszcze miesiąc zabawy z tymi bezpiecznikami i sprzedaje ten samochód. Już drugi raz w ciagu 2 miesięcy musiałem korzystać z Assistance. Wczoraj po niecałych 2 dobach stania juz silnika nie uruchomiłem a dzisiaj juz nawet rano drzwi z pilota nie otworzyłem. Dzisiaj siedziałem wewnątrz prawie 2 godziny. U mnie częśc sterowników uspiła sie dopiero po godzinie.
Pobór po godzinie jest rzędu 0,10-0,12A (nie jest stały tylko sa wahania)
Listwa bezpiecznikowa żółta
Bezpiecznik 4/10A - spadek o 0,01 - 0,02A ale wahania nadal
Klimatyzacja/sauggebläse, odbiornik radiowy ogrzewania postojowego, kierownica wielofunkcyjna, kombigerat, solardach, czujnik parkowania.
(Klimaanlage/sauggebläse, Funkempfanger Standheizung, Multifunktionslenkrad, Kombigerat, Solardach, Einparkhilfe)
Bezpiecznik 10/20A - spadek 0,05A-0,06A. Po jego wyjęciu pobór rzędu 0,04-0,05 (skoki między tymi dwiema wartościami)
Ogrzewanie postojowe
Czy te wahania na między 0,04 a 0,05 mogą już być czy pobór powinien być jednak stały. Gdzie szukać w tym Webasto przyczyny, miał ktoś coś takiego już?
Pobór po godzinie jest rzędu 0,10-0,12A (nie jest stały tylko sa wahania)
Listwa bezpiecznikowa żółta
Bezpiecznik 4/10A - spadek o 0,01 - 0,02A ale wahania nadal
Klimatyzacja/sauggebläse, odbiornik radiowy ogrzewania postojowego, kierownica wielofunkcyjna, kombigerat, solardach, czujnik parkowania.
(Klimaanlage/sauggebläse, Funkempfanger Standheizung, Multifunktionslenkrad, Kombigerat, Solardach, Einparkhilfe)
Bezpiecznik 10/20A - spadek 0,05A-0,06A. Po jego wyjęciu pobór rzędu 0,04-0,05 (skoki między tymi dwiema wartościami)
Ogrzewanie postojowe
Czy te wahania na między 0,04 a 0,05 mogą już być czy pobór powinien być jednak stały. Gdzie szukać w tym Webasto przyczyny, miał ktoś coś takiego już?
Opisany tu problem jest mi o tyle znany, że ja parę lat temu szukałem takiej przyczyny rozładowania akumulatora w swoim mercu E 211. Na to konto wymieniłem akumulator i odwiedziłem chyba z 10 elektryków w W-wie. Okazało się, że wcześniej auto jeździło we flocie i zabezpieczone było przed "uprowadzeniem". Zatem w schowanym miejscu podłączona była skrzyneczka do emitowania sygnału do stacji monitoringu, tak aby sygnał był wysyłany przy włączonym i wyłączonym zapłonie.
RA