D2 4.2, 2 błędy i co dalej?h
D2 4.2, 2 błędy i co dalej?h
podłączyłem moją małą i wyskoczyły mi dwa błędy, silnik:18010 na forum paska znalazłem to:18010 P1602 Terminal 30 źródła zasilania (B+) – niskie napięcie D, jak usunąć tą usterkę i co jest jej przyczyna?a drugi błąd to skrzynia 17087 tylko że nigdzie nie ma co on oznacza, może wy wiecie?
Błąd 18010 Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie -musiałeś odłączać akumulator lub w trakcie rozruchu napięcie spadło poniżej 10 V na co najmniej 10 sek. Stad blad.Warunkiem jest to ze z autem nic sie nie dzieje rozumiem tylko poprostu sie wpiales tak? Moze byc problem w aku badz alternatorze ale nie sadze. 17087- przelacznik swiatel hamulca. Jesli robisz test z wcisnietym hamulcem to bledu nie powinno byc a jesli jest nadal to przeczyscic badz wymienic.
Cześć. Miałem podobny problem.
18010 - Napięcie zasilające zacisk 30: za mała wartość napięcia
P1602 - 35-10 - - - Sporadyczny
( ECM – elektroniczny sterownik wtrysku – niskie napięcie zasilania z akumulatora [terminal 30 ).
W/g mnie, na przewodzie +12 V przy AIR FLOW SENSOR ( sensor przepływomierza powietrza ) jest minimalne wahanie napięcia. Co pomogło ? W komorze silnika, w podszybiu są zaizolowane wiązki przewodów. Narażone one są na działanie warunków pogodowych ,np wilgoci. Całą wiązkę odizolowałem, osuszyłem... i ponownie zaizolowałem. Pomogło ;-)
Pozdrawiam.
18010 - Napięcie zasilające zacisk 30: za mała wartość napięcia
P1602 - 35-10 - - - Sporadyczny
( ECM – elektroniczny sterownik wtrysku – niskie napięcie zasilania z akumulatora [terminal 30 ).
W/g mnie, na przewodzie +12 V przy AIR FLOW SENSOR ( sensor przepływomierza powietrza ) jest minimalne wahanie napięcia. Co pomogło ? W komorze silnika, w podszybiu są zaizolowane wiązki przewodów. Narażone one są na działanie warunków pogodowych ,np wilgoci. Całą wiązkę odizolowałem, osuszyłem... i ponownie zaizolowałem. Pomogło ;-)
Pozdrawiam.