[D3 04 4.2MPI/LPG ] Zawieszenie skrzypi jak jest zimno
Korton, to pewnie masz też zerwane tuleje górny wahaczy poświeć latarką w jakim są stanie, u mnie też po założeniu na drążek na chwile pomogło, ale dalej skrzypi, w przyszłym tyg bądź w sobotę zabieram się za wymianę, ciekawe jak pójdą śruby górne
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
No dobra, ale dlaczego po wymianie tulej na stabie nic nie skrzypialo przez pewien czas? Pozniej powolutku czasem cos leciutko zaskrzypialo, teraz juz za kazdym razem np na progu zwalniajacym?Lukas134 pisze:Korton, to pewnie masz też zerwane tuleje górny wahaczy poświeć latarką w jakim są stanie, u mnie też po założeniu na drążek na chwile pomogło, ale dalej skrzypi, w przyszłym tyg bądź w sobotę zabieram się za wymianę, ciekawe jak pójdą śruby górne
- pioter
- Moderator
- Posty: 2292
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
Nie trzeba nic z amorkami robić , powodzenia z wyjmowaniem śruby która trzyma sworznie . http://www.a8team.pl/d3-03-wymiana-gorn ... t11147.htm
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
No ale przecież gdyby nie te cholerne śruby to wymiana jest banalnie prosta. Poza tą śrubą masz do odkręcenia jeszcze po jednej na wahacz która siedzi w tulei metalowo gumowej. Żeby wyciągnąć jedną z tych śruby, nie pamiętam już która to była, musiałem poluzować górne mocowanie amora. No i nadkole trochę przeszkadza więc trzeba je zdemontować. Przed demontażem, jeszcze jak auto stoi na kołach, warto zmierzyć sobie położenie wahaczy względem błotnika, żeby skręcić potem całość na odpowiedniej wysokości, lub skręcić już na kołach ale wtedy ciężko z dojściem do śrub.
mnie też to skrzypienie prześladuje a marcu wymieniałem praktycznie wszystko z przodu... muszę się jakoś zebrać i do mechaniora podskoczyć , planuje w sumie na przyszły tydzień więc dam znać jak przebiegł cały proces i jakie były koszta
chętnie pomogę przy demaskowaniu nieuczciwych sprzedawców aut z USA
Ja w sobotę wymieniłem tuleje górnych wahaczy strona lewa i jak narazie cisza i skrzypienie ustało powiem tyle, że tuleje były zerwane i się przesuwały aż obudowę tulei(nie wahacz tylko 1mm obwódkę gumy) piłowało. Wahacze oryginalne jeszcze, 10 lat mają i nadal sztywne, śruba stała porządnie, ale poszła bez grzania i większego walenia młotem młotka używałem nie powiem, ale już jak śruba się ruszała Bez ściągacza bym tego nie próbował Za tydzień druga strona prawa
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
No u mnie narazie z jednej strony zrobiłem to koszt 46zł chyba 2 tulejki w tą sobotę pora na kolejną część zrobię zdjęcie starej tulejki to pokaże jak była mocno zerwana ale jak narazie od soboty żadnego skrzypienia nie usłyszałem
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
RafiPl, u mnie tez wlasnie wydawalo sie jakby z podszybia to bylo :-) narazie jedna strona tylko zrobiona i juz ciszaaaa :-) w sobote druga strone robie :-) w sumie 4 tulejki trw po 24zl chyba :-) bo najpierw zmienilem gumki drazka stabilizatora, ale malo pomoglo :-)
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Jestem 4 dni po wymianie wahaczy góra (2 na każdą stronę) .. założyłem oryginały znaczy producenta który produkuje dla Audi...
do dziś absolutna cisza... ale trzeszczało nawet po nagrzaniu auta (w końcowej fazie)
więc przynajmniej u mnie ZADZIAŁAŁO.. ponadto autko zupełnie inaczej się prowadzi na zakrętach.
do dziś absolutna cisza... ale trzeszczało nawet po nagrzaniu auta (w końcowej fazie)
więc przynajmniej u mnie ZADZIAŁAŁO.. ponadto autko zupełnie inaczej się prowadzi na zakrętach.