Witam.
Wczoraj zrobiło syk i opadł przód auta, w mmi mam tylko lift i oczewiście obydwie kontrolki zawieszenia mrugają.
Komp wywala takie coś
Adres 34: Poziomowanie Plik etykiet: 4E0-910-553.LBL
Oznaczenie elementu: 4E0 910 553 C HW: 4E0 907 553 C
Komponent i/lub wersja: LUFTFDR.-CDC H03 4190
Kodowanie: 0015500
Kod serwisu: WSC 00550 223 65123
VCID: 234507C1E25F31001D9
Znaleziono 1 błąd:
01400 - Regulacja poziomu zawieszenia
002 - Dolna wartość skrajna przekroczona
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 11100010
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 193
Przebieg: 336818 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2014.01.06
Czas: 18:15:22
Co mogło paść (mam nadzieję że to czujnik poziomowania)?
Proszę o poprawne nazywanie tematów (tagi ) bo następnym razem będzie kosz
Pozdrawiam
pioter
![]() |
![]() |
![]() |
[D3 02 4.2MPI ] Opadł przód auta.
[D3 02 4.2MPI ] Opadł przód auta.
Ostatnio zmieniony 07 sty 2014, 20:19 przez datelos, łącznie zmieniany 1 raz.
Może sterownik zgubił adaptacje.
Ale żeby zrobić kalibracje zawieszenia musisz być pewny wszystkich elementów, tj. kompresor i szczelności miechów bo można zrobić tylko gorzej..
Jak miałem problem ze swoim zawieszeniem i szukając porad na różnych forach, pamiętam, że podobny problem miał człowiek i wtedy miał uszkodzony rozdzielacz, ten, który znajduje się w lewym przednim nadkolu ale z tyłu.
Jak otworzysz maskę to możesz również poruszać, pociągać czujnikami, są widoczne.
Ale żeby zrobić kalibracje zawieszenia musisz być pewny wszystkich elementów, tj. kompresor i szczelności miechów bo można zrobić tylko gorzej..
Jak miałem problem ze swoim zawieszeniem i szukając porad na różnych forach, pamiętam, że podobny problem miał człowiek i wtedy miał uszkodzony rozdzielacz, ten, który znajduje się w lewym przednim nadkolu ale z tyłu.
Jak otworzysz maskę to możesz również poruszać, pociągać czujnikami, są widoczne.
Co pokazuje sterownik w blokach pomiarowych?....
widać wysokość poszczególnych kół?
jakieś ciśnienie w układzie?
zawory w amortyzatorach otwarte/zamknięte?
jakieś inne parametry które widzisz i wydają się normalne lub na wskroś nie normalne?
kompresor się załącza czy jest martwy?
jakieś testy via VCDS próbowałeś robić?
Rozumiem, że skoro zdecydowałeś się tu napisać tzn. że kasowanie błędu nie pomaga.
Nie kombinuj na siłę z adaptacją, najpierw znajdź przyczynę.
widać wysokość poszczególnych kół?
jakieś ciśnienie w układzie?
zawory w amortyzatorach otwarte/zamknięte?
jakieś inne parametry które widzisz i wydają się normalne lub na wskroś nie normalne?
kompresor się załącza czy jest martwy?
jakieś testy via VCDS próbowałeś robić?
Rozumiem, że skoro zdecydowałeś się tu napisać tzn. że kasowanie błędu nie pomaga.
Nie kombinuj na siłę z adaptacją, najpierw znajdź przyczynę.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-