![]() |
![]() |
[D3 02 4.2MPI ] Nie można odpalić auta-tryb awaryjny?
[D3 02 4.2MPI ] Nie można odpalić auta-tryb awaryjny?
Kilka dni temu spotkała mnie przykra przygoda.Zgasiłem pod sklepem auto i jak wróciłem to nie mogłem już odpalić auta.Na desce wszystkie biegi świecą się na biało - tak jakby był to tryb awaryjny.Po przekręceniu kluczyka pracują oba wentylatory.Nie wiem czy to ma jakiś związek z tym co mi się stało,ale dodam,że od jakiegoś czasu mam problem z poziomem baterii w MMI.Sprawdzałem akumulator testerem i ma jakieś 90% sprawności,na MMI zaś pokazywało od 30 do 60% i jak poziom spadał to samoczynnie wyłączały się radio,oświetlenie.Zbierałem się,żeby wgrać do systemu,że wymieniłem akumulator,ale nie zdążyłem tego zrobić.Zbytnio mi to nie przeszkadzało,więc jeździłem z tą usterką.Zdarzało się,że musiałem otwierać auto z kluczyka,bo z centralnego się nie dało.
Auto po mojej przygodzie wróciło na lawecie i stoi unieruchomione.Dla pewności kupiłem nowy akumulator,zamontowałem go bez wpisania do systemu (MMI pokazuje 70%),ale nadal nie mogę odpalić auta.Po przekręceniu kluczyka tak jak pisałem pracują oba wentylatory i na desce wszystkie biegi na biało się świecą.Dodam,że podpinałem auto pod vaga i nie mogę się połączyć z silnikiem.VAG bez problemu łączy się z pozostałymi podzespołami oprócz silnika.Po sczytaniu błędów ze skrzyni i innymi podzespołami są w nich informacje,że brak jest komunikacji z silnikiem.Ma ktoś jakąś sugestię co jest przyczyną,że nie mogę odpalić auta?
Auto po mojej przygodzie wróciło na lawecie i stoi unieruchomione.Dla pewności kupiłem nowy akumulator,zamontowałem go bez wpisania do systemu (MMI pokazuje 70%),ale nadal nie mogę odpalić auta.Po przekręceniu kluczyka tak jak pisałem pracują oba wentylatory i na desce wszystkie biegi na biało się świecą.Dodam,że podpinałem auto pod vaga i nie mogę się połączyć z silnikiem.VAG bez problemu łączy się z pozostałymi podzespołami oprócz silnika.Po sczytaniu błędów ze skrzyni i innymi podzespołami są w nich informacje,że brak jest komunikacji z silnikiem.Ma ktoś jakąś sugestię co jest przyczyną,że nie mogę odpalić auta?
Ostatnio zmieniony 01 sty 2014, 15:40 przez greg26, łącznie zmieniany 1 raz.
Może palne głupotę ale warte do sprawdzenia. Poszukaj czy przewody nie są przetarte lub pogryzione. Skoro nie możesz się połączyć ze silnikiem a skrzynia też ma problemy to mogło się coś rozłączyć. Miałem podobną sytuacje tylko że auto przestało chodzić na gazie a na benzynie ledwo co. Dojechałem do pracy, zgasiłem i po ośmiu godzinach zaczęły się cyrki. Okazało się że jakiś gryzoń wlazł pod maskę i zaczął przeżerać kable.
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Albo coś z okablowaniem albo uwalony sterownik silnika.
Cewki zmieniałeś na te po akcji serwisowej?
Cewki zmieniałeś na te po akcji serwisowej?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
chodzi mi to po głowie,bo tak jak pisałem mój vag 5053 bez problemu łączy się z innymi podzespołami z silnikiem za to nie ma żadnej komunikacji.Co do cewek to w książce serwisowej jest wpis,że akcja wymiany została przeprowadzona.Zaraz po zakupie auta wymieniłem profilaktycznie świece zapłonowe i co do pracy silnika nigdy nie miałem żadnych zastrzeżeń.Silnik zawsze pracował równo,nigdy nic nie szarpało,auto wg m nie nie ma spadku mocy.Samochód jest bez gazu to też opcje,że coś jest pomieszane z tytułu posiadania lpg i ingerencji mechaników odpadają.W przyszłym tygodniu będę musiał zgłosić się do znajomego elektromechanika i może on coś wymyśli.Jak usunę usterkę to podzielę się na forum co było jej przyczyną.Gdyby ktoś miał jeszcze jakieś pomysły to chętnie wysłucham.FOSS pisze:Albo coś z okablowaniem albo uwalony sterownik silnika.
był przyczyną mojej niesprawności auta.Znajomy elektromechanik posprawdzał czy wszędzie jest prąd i stwierdził,że na 90 % winny jest sterownik.Rozebrał go i znalazł w nim usterkę.Zakupiłem nowy sterownik - został on zaprogramowany według starego i auto śmiga aż miłoFOSS pisze:uwalony sterownik silnika

Nie cieszy mnie zbytnio, że sprawdziła się moja diagnoza ale w tym poście jest taki przycisk który mógłbyś czasem nadusić <tjaa>greg26 pisze:był przyczyną mojej niesprawności auta.Znajomy elektromechanik posprawdzał czy wszędzie jest prąd i stwierdził,że na 90 % winny jest sterownik.Rozebrał go i znalazł w nim usterkę.FOSS pisze:uwalony sterownik silnika
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Powiem ci szczerze, że jak od paru lat jestem na wielu forach motoryzacyjnych tak chyba po raz pierwszy napisałem żeby ktoś nadusił ten przycisk..... nie wiem czemu, taki impuls jakiś miałem koło północy <tjaa>JIMM pisze:No Damian...masz już tych POMÓGŁ aż 83 razy ,zostaw coś dla innychFOSS pisze:ale w tym poście jest taki przycisk który mógłbyś czasem nadusić![]()
ps. bom taki zazdrosny i dupę żal mą ściska <niegadam>
Zresztą wiesz, że pomimo tych liczb w moim profilu wcale nie jestem zbieraczem postów czy "pomogów"..... jakoś tak samo się to dzieje

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-