Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 97 4.2PB ] Głośno w kabinie przy wysokich obrotach

Awatar użytkownika
TheBareX
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 120
Rejestracja: 29 lip 2013, 23:11
Lokalizacja: Zielona Góra

[D2 97 4.2PB ] Głośno w kabinie przy wysokich obrotach

Post autor: TheBareX » 02 lut 2014, 13:37

Witam !
Wczoraj sprawdzałem kolejną a8'ke. Z zewnątrz pare pierdół do zrobienia. Zderzak lekko pęknięty, światła kierunkowe źle przymocowane albo nie wiem ( bo lekko pociągnąć to odpadną ) .
To to tam nic. Już byłem podekscytowany do kiedy nie wsiedliśmy do auta. 5 - 6 tys obrotów a w kabinie jak by samolotem lecieć taki świst powietrza. Pierwszy raz się z takim czymś spotykam.

Proszę o pomoc. Co to może być. Koleś z komisu wspominał coś że to ściana grodziowa albo jej brak ? ( W ogóle na początku próbował wmówić że to normalne w tym silniku ... hehe, potem zmienił zdanie ) Coś tam pomurkiwał, jak to pacjent z komisu.

Czy to nie będzie jakiś problem z silnikiem ?

do 3 tys obrotów jest ok, nic nie slychać. Po odpaleniu auto jest bardzo cichutkie, dopiero przy wysokich obrotach. Czort to wie.

Pozdrawiam

adrian949

Post autor: adrian949 » 02 lut 2014, 14:01

Kolego sprawdzałeś wiskozę? Wydaje mi się że to ona.

Awatar użytkownika
TheBareX
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 120
Rejestracja: 29 lip 2013, 23:11
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: TheBareX » 02 lut 2014, 14:07

Była taka hipoteza... Ale nie wiem jak to się sprawdza ( Jedyne co zauważyłem to że temperatura płynu przez 10 minut nie wyszła ponad 60 stopni, potem niestety zapomniałem zobaczyć czy się dogrzało, myślałem że to może termostat... ale chyba niestety nie ) . Jeśli to wiskoza to raczej będę musiał odpuścić auto.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 02 lut 2014, 14:17

TheBareX pisze:Jeśli to wiskoza to raczej będę musiał odpuścić auto.
oj tam juz bez przesady...po kupnie i tak rorzad do wymiany itp...a nowa lozysko wiskozy to koszt ok. 150-200pln. i to oryginal. Dodam ze nie od A8 ale od VW LT w dieslu rok chyba 1997. ale to juz pod inny temat :)

to sa pierdy na ktorych mozna zbijac cene i nawet na tym dobrze wysc. A przy wymianie rozrzadu to jedna robota!
Ostatnio zmieniony 02 lut 2014, 14:22 przez CINEK, łącznie zmieniany 1 raz.
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
TheBareX
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 120
Rejestracja: 29 lip 2013, 23:11
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: TheBareX » 02 lut 2014, 14:21

a sprzęgło ?
Kto nie próbuje, ten nie zyskuje :)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 02 lut 2014, 14:22

dodaj gazu na postoju i nie idzie tego nie zauważyć :D
a jak to ona
to nie kupuj tanich bo one wszystkie są tak zblokowane ;)

Awatar użytkownika
TheBareX
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 120
Rejestracja: 29 lip 2013, 23:11
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: TheBareX » 02 lut 2014, 15:06

właśnie a koszt nowego sprzęgła to jednak trochę jest...
Kto nie próbuje, ten nie zyskuje :)

adrian949

Post autor: adrian949 » 02 lut 2014, 16:56

TheBareX pisze:właśnie a koszt nowego sprzęgła to jednak trochę jest...
Kolego jaki to koszt 700zł za łożysko i nową wiskozę. Możesz kupić używki za 200zł. A jak padnie ci skrzynia to co wtedy zrobisz?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 02 lut 2014, 17:59

ale on ma manual :D ;)
proponuję elektryczny za 119 pln :)

Awatar użytkownika
TheBareX
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 120
Rejestracja: 29 lip 2013, 23:11
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: TheBareX » 02 lut 2014, 20:38

Nie mam manual. to co mam w profilu to nie patrzeć bo nie mogę tego usunąć. chodzi o 4.2 pb automat.

adrian - tylko 700 zł ? Ja czytałem że to koszta rzędu 2 tysięcy dlatego się przestraszyłem trochę.
Kto nie próbuje, ten nie zyskuje :)

adrian949

Post autor: adrian949 » 02 lut 2014, 20:45

Co kosztuję 2 tys? Są wiskozy za 150zl łożyska 200zł. :)

Awatar użytkownika
TheBareX
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 120
Rejestracja: 29 lip 2013, 23:11
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: TheBareX » 02 lut 2014, 21:03

Na jakimś innym forum czytałem że 2 tys. Chyba forum forda. Faktycznie 2 stówki, ale czy to dobra jakość ? wolał bym coś na 100 % pewnego nawet 2 razy droższego skoro to taka tanizna.
Kto nie próbuje, ten nie zyskuje :)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 02 lut 2014, 22:15

elektryczny daj lepsze i bardziej przemyślane :)
co takie visco na 600 obrotach chłodzi jak stoisz w korku
potem to już jak samolot działa :)

Awatar użytkownika
TheBareX
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 120
Rejestracja: 29 lip 2013, 23:11
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: TheBareX » 02 lut 2014, 22:44

a jak z kosztami ? masz jakiegoś linka ? ty używasz elektryczny ?
Kto nie próbuje, ten nie zyskuje :)

Hjeniu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 166
Rejestracja: 23 gru 2013, 09:55
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Hjeniu » 02 lut 2014, 22:51

W a8 z tego co mi wiadomo są dwa wiatraki elektryczny i wisco.

Samochód ze sprawnym układem chłodzenia po osiągnięciu temperatury pracy nie ma prawa wychylić się poza temperaturę pracy

bez względu na to czy jest -30 czy +30

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl