![]() |
![]() |
[D3 02 4.2MPI ] Błędy do oceny.
Ok zamieniłem cewki miejscami 5 z 1 i błąd przeskoczył 1.
Po rozkodowaniu VInu mam cos takiego:
Akcje fabryczne
Dane samochodu Nr identyfikacyjny samochodu:
Akcje fabryczne Nr identyfikacyjny Akcja Start Oznaczenie Dane naprawy
Kryterium Rozwinięto
1 28E9 2011-02-18 W-Wymiana cewki zap?onowej E5, Z8, 03, 4E Nie
2 69B2 2006-08-28 A-Replacement of driver's airbag 2008-10-28 01 Tak
Czyli ASo powinno mi za Free wymienic te cewki??
Dodam że poprzedni właściciel wymieniał juz chyba 2 albo 3 na własna rękę mam faktury.... chyba to nie bedzie problem w ASO
Po rozkodowaniu VInu mam cos takiego:
Akcje fabryczne
Dane samochodu Nr identyfikacyjny samochodu:
Akcje fabryczne Nr identyfikacyjny Akcja Start Oznaczenie Dane naprawy
Kryterium Rozwinięto
1 28E9 2011-02-18 W-Wymiana cewki zap?onowej E5, Z8, 03, 4E Nie
2 69B2 2006-08-28 A-Replacement of driver's airbag 2008-10-28 01 Tak
Czyli ASo powinno mi za Free wymienic te cewki??
Dodam że poprzedni właściciel wymieniał juz chyba 2 albo 3 na własna rękę mam faktury.... chyba to nie bedzie problem w ASO
A więc byłem w ASO furę mam podstawić w poniedziałek na 10:30, ale wstępnie powiedzieli że potrwa to ze 3h, k...cenzura...a mi by to zajęło max 15-20min, co oni tam robią... wymieniają cewkę i przerwa na kawę i tak po każdej cewce??
<niewiem>
<niewiem>
Ostatnio zmieniony 06 lut 2014, 17:51 przez tomi5, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozbawione wad, o ile dobrze pamiętam, są te z literami Q, S, Ttomi5 pisze:Ale jak rozpoznać cewki wadliwe które wymienia ASO
wszystkie inne są wadliwe i podlegają wymianie w ramach akcji serwisowej.
ASO wymienia na te z literą T
Ostatnio zmieniony 10 lut 2014, 02:00 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
koledzy a co steruje i zasila wentylator chłodnicy (mam wersje z jednym wentylatorem 4E0 959 455F) . Który bezpiecznik odpowiada za zasilanie wentylatora wraz ze sterownikiem który się w nim znajduje ? Są 4 przewody przy kostce dwa grube rozumiem zasilanie i teraz pytanie czy odrazu po zapłonie powinno być na nich zasilanie ? i dwa cienkie które wysyłają sygnały do sterownika wentylatora po czym ma się załączyć (te dwa cienkie idą ze sterownika silnika?) mógłby mi ktoś sprawdzić u siebie czy po zapłonie lub bez zapłonu jest stałe napięcie na dwa grube przewody ? musze ogranąć temat bo temp. skacze jak stoję w korku. Jutro bede zamawiał wentylator 600zł używka na allegro , 1000zł używka na allegro wraz ze smigłem i obudową i 1300 zł w intercarsie gościu sprawdził po nr. i wyskoczył BOSCH powiedział że cały czas produkuje je BOSCH. Co tu zrobić z tematem ? 
