części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 02 4.2PB/LPG ] Przygasł komputer w zegarach

Gość

Post autor: Gość » 10 lis 2013, 15:13

Tak, natomiast podłączenie poliftowego to po
1. Musisz mieć okablowanie a więc nabyć zegary wraz z wiązkami
2.Musisz spędzic wiele nocek na dopasowaniu poliftowych wiązek do przedliftowej instalacji lub zlecic to komuś.
3.Musisz znaleźć syg CAN idący miedzy ECU a sterownikiem ASB(i tu jest u mnie pies pogrzebany bo mam jakis najstarszy model ASB i tego kabla zwyczajnie nie ma)

Ja osobiście po porażce z przekładką zegarów od poliftowej S8 nabyłem zegary z późniejszych przedliftów i jestem zadowolony bo sa ladniejsze maja lepsze wyrazistsze podświetlenie i wyskalowanie od 0km/h
No i wiadomo że im nowsze tym wieksza szansa że FIS dłużej poświeci :)

Awatar użytkownika
DanioUK
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 122
Rejestracja: 15 sty 2012, 22:16
Lokalizacja: Skelmersdale/Rybnik

Post autor: DanioUK » 26 sty 2014, 00:51

Panowie czy poliftowe zegary maja inny pinout - Elsa pokazuje mi tylko jedna rozpiske zegarow i jest to ta:

→ Multi-pin connector for basic functions, 26-pin, yellow -A

1 - Tank sender signal
2 - Tank sender earth
3 - Door contact, driver's side
4 - Ignition key terminal 86s
5 - Hydraulic system/brake fluid level
6 - Belt switch
7 - Washer fluid level
8 - Right-hand parking light
9 - On-board computer, left rocker
10 - On-board computer, right rocker
11 - On-board computer reset
12 - Temperature sender earth
13 - Tank sender (reserve fuel contact)



14 - Ambient temperature sensor/air conditioner
15 - Diesel (glow plug relay
16 - (Buzzer "ON")
17 - Temperature sender
18 - Cooling water level
19 - Brake light
20 - Reversing light/dipped beam
21 - Left-hand parking light
22 - Fan, speed 3
23 - Oil temperature (earth)
24 - Oil temperature
25 - Ambient temperature sensor earth
26 - Air-conditioner compressor "OFF"



→ Multi-pin connector for basic functions 26-pin, red-B

1 - Tailgate
2 - Door contact, passenger's side
3 - Door contact, rear left
4 - Door contact, rear right
5 - Tank level (for OBD II)
6 - Vacant
7 - Oil pressure 1.2 bar
8 - Vacant
9 - Gear indicator
10 - Vacant
11 - Auxiliary heater (radio input)
12 - Hydraulic system pressure
13 - Service life signal as of ABS system 5.3
vacant with ABS system 5.0



14 - Navigation enable
15 - Navigation clock
16 - Navigation data
17 - Summer/winter
18 - Rev counter signal
19 - Consumption signal
20 - Auxiliary heater
21 - Vacant
22 - Speed signal (output 2)
23 - Speed signal (output 1)
24 - Speed signal (sender)
25 - Brake pad
26 - K wire



→ Multi-pin connector for basic functions 26-pin, green - C

1 - Vacant
2 - Vacant
3 - Vacant
4 - Vacant
5 - Vacant
6 - Airbag
7 - ABS
8 - Door lock (output)
9 - Left turn signal
10 - Vacant
11 - Vacant
12 - Vacant
13 - Vacant



14 - Vacant
15 - TCS
16 - OBD II
17 - Trailer turn signal
18 - CAT/diesel
19 - Main beam
20 - Parking brake and brake warning (for brake fluid pressure and level)
21 - Charge indicator
22 - Right turn signal
23 - Vacant
24 - Immobilizer
25 - Airbag (active)
26 - ABS (Sila)



→ Multi-pin connector for power supply, 6-pin, white - D

1 - Terminal 30
2 - Terminal 31
3 - Lighting (3W)
4 - Lighting, console (40W)
5 - Terminal 58
6 - Terminal 15




→ Multi-pin connector for radio clock, 4-pin, - E

1 - Radio clock signal
2 - Radio clock 5V
3 - Vacant
4 - Radio clock earth

Gość

Post autor: Gość » 26 sty 2014, 01:15

DanioUK pisze:Panowie czy poliftowe zegary maja inny pinout - Elsa pokazuje mi tylko jedna rozpiske zegarow i jest to ta:
Róznia sie całkowicie od przedliftowych.

Awatar użytkownika
DanioUK
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 122
Rejestracja: 15 sty 2012, 22:16
Lokalizacja: Skelmersdale/Rybnik

Post autor: DanioUK » 26 sty 2014, 02:47

Maciek a posiadasz rozpiske tych poliftowych bo w elsie ich nie mam

Gość

Post autor: Gość » 26 sty 2014, 14:10

Nie posiadam ale napisz do k44761 on może Ci w tym pomóc bo ma w tym zakresie wiedzę :)

Awatar użytkownika
TOLKAR
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 31
Rejestracja: 20 sty 2014, 20:06
Lokalizacja: Wschowa

Post autor: TOLKAR » 26 sty 2014, 20:04

Witam,
Podepnę się z pytaniem , jak kupowałem autko do poprzedni właściciel poinformował mnie że gaśnie komputer pomiędzy zegarami i jak to bywa zgasł po 2 dniach :) Dzisiaj padł mi akumulator i musiałem go podładować, czytając forum okazało się że słaby akumulator może mieć wpływ na domykanie klapy (właśnie 2 dni temu się się zaczęły problemy z dociąganiem klapy) a wracając do tematu po naładowaniu od razu załączył się komputer między zegarami, czy to zbieg okoliczności czy faktycznie słabo naładowany akumulator może mieć w tym swój udział.
A8 D3 04 4.2 LPG

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 27 sty 2014, 10:10

Skoro pada ci akumulator to kup nowy o odpowiednich parametrach , adaptacja no i w tedy zobaczysz czy dalej są problemy . Przyznaję że mam starą D2-kę ale jak miałem liche aku ,to wieczne jakieś niedomagania i walił błędami.

Awatar użytkownika
sylwekr
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 755
Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: sylwekr » 07 lut 2014, 23:49

TOLKAR pisze:Witam,
Podepnę się z pytaniem , jak kupowałem autko do poprzedni właściciel poinformował mnie że gaśnie komputer pomiędzy zegarami i jak to bywa zgasł po 2 dniach :) Dzisiaj padł mi akumulator i musiałem go podładować, czytając forum okazało się że słaby akumulator może mieć wpływ na domykanie klapy (właśnie 2 dni temu się się zaczęły problemy z dociąganiem klapy) a wracając do tematu po naładowaniu od razu załączył się komputer między zegarami, czy to zbieg okoliczności czy faktycznie słabo naładowany akumulator może mieć w tym swój udział.
Taka może być przyczyna. Zbyt niskie napięcie akumulatora może powodować gaśnięcie FIS-a. Ostatnio o tym się przekonałem. Mało jeździłem przez ostatnie 2-3 miesiące i pojawiły się problemy z FIS-em. Po odpaleniu prawie nic nie widać. Na początku jak zaobserwowałem problem to FIS zaczynał świecić po kilku, kilkudziesięciu sekundach, a ostatnio dopiero po ok 10 minutach. Akumulator w aucie ma niecały rok, ale zauważyłem też że już jakby rozrusznik coraz słabiej kręcił. Wziąłem miernik, mierzę napięcie akumulatora i wszystko jasne. Prostownik, podładowałem i teraz FIS nawet na chwilę nie przygasa. Zatem chyba teraz, jak znowu po odpaleniu nie będzie świecił FIS to znaczy, że akumulator domaga się doładowania...

Awatar użytkownika
TOLKAR
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 31
Rejestracja: 20 sty 2014, 20:06
Lokalizacja: Wschowa

Post autor: TOLKAR » 08 lut 2014, 10:07

Po wizycie u elektryka okazało się że akumulator jest padaka na dodatek był założony 100Ah 800 startowego, zmiana na Bosch 110 Ah 920 startowego i wszystko hula jak trzeba żadnych problemów :)
A8 D3 04 4.2 LPG

Dropek7600
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 3
Rejestracja: 18 lis 2013, 21:23
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Dropek7600 » 17 mar 2014, 17:46

Koledzy pomocy !wczoraj wyjmowalem zegary wczesniej odpiołem akumulator .zegary byly czyszczone od srodka i dzis jak je zamontowalem okazalo sie ze FIS zaświeca sie ale nic nie pokazuje wyglada to tak jak by wszystkie piksele pouciekały co moze byc powodem ? i jak temu zaradzic trzeba nowy wyswietlacz kupic czy mozna to jakoś Vagiem zrobic ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl