części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Lusterko prawe - zmiana

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 11 lut 2014, 21:46

Apophis pisze:A mi sie te małe podobają nie dlatego że sa małe i niedorobione ale że sa oryginałem :P
Ale duże też są oryginalne :P

Gość

Post autor: Gość » 11 lut 2014, 21:47

W poliftach a w przedliftach ne :) Ale poza tym ja swietnie widze w tym pypciu więc po co zmieniać? WIeksze to wieksza szansa że urwą :D

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 11 lut 2014, 22:24

Apophis pisze:W poliftach a w przedliftach ne :)
W poliftach też były małe.

Z tego co kojarzę to kolega Pszendza przerabiał to lusterko i może się wypowiedzieć ile z tym jest roboty. ;)

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 11 lut 2014, 22:26

Apophis pisze:WIeksze to wieksza szansa że urwą :D
Optymista ;)

konrado001
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 102
Rejestracja: 26 paź 2012, 14:35
Lokalizacja: Głogów

Post autor: konrado001 » 03 maja 2014, 15:58

Może trochę odświeżę jak zdjąć lusterka aby zdjąć obudowy? Dwie śruby od dołu nie chcą się odkręcić. Czy trzeba zdjać cały boczek aby zdemontować lusterko?

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 03 maja 2014, 16:35

konrado001 kolego musisz jakoś odkręcić te dwie śruby od spody bo inaczej nie zdejmiesz obudowy z korpusu i dodatkowo pod szkłem masz jeszcze bodajże dwie śrubki i tyle.

konrado001
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 102
Rejestracja: 26 paź 2012, 14:35
Lokalizacja: Głogów

Post autor: konrado001 » 03 maja 2014, 16:49

123mielony, czyli w takim razie lusterka muszę zdjąć na stół i cos wtedy mysleć. Lusterko trzyma się na jednej śrubie także z odkręceniem nie będzie problemu, a gdzie wypiąć należy przewody od lusterka? Jaki dostęp?

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 03 maja 2014, 17:54

A próbowałeś zdjąć szkoło i od środka zalać jakimś penatratorem te śrubki?

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 03 maja 2014, 19:59

zdjęcie lusterka a zdjęcie obudowy to dwie różne sprawy
te dwie śrubki od dołu pewnie podkorodowały, mogą ci się
nawet ukręcić przy odkręcaniu
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

konrado001
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 102
Rejestracja: 26 paź 2012, 14:35
Lokalizacja: Głogów

Post autor: konrado001 » 03 maja 2014, 20:38

I już zrobione, niestety dolne śrubki jedynie wiertło pokonało ;)

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 03 maja 2014, 21:46

konrado001 pisze:I już zrobione, niestety dolne śrubki jedynie wiertło pokonało ;)
Jak widać jak się chce to można :D <okioki>

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 15 cze 2014, 22:35

Panowie mam pytanie odnośnie lusterek aluminiowych z wersji angielskiej. Czy da się je przerobić tak aby kąt widzenia był bobry jak i również aby zapewniona była ich funkcjonalność na poziomie tych europejskich? Wyczytałem tu o przełożeniu kosza itd.. może ktoś z Was robił taką rzecz i wyszła z pozytywnym skutkiem?
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Gość

Post autor: Gość » 16 cze 2014, 00:02

Am probowalem i prselozylem w koncu ze.swojego starego bebechy.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 16 cze 2014, 09:30

A masz może fotki jak to wyszło? Rozumiem, że masz u siebie prawe lusterko mniejsze. Na alle widzę same odlewy po 600 europa jak i nakładki in pro po po fl za 290zł. Stawiał bym na oryginał ale nie wypolerowany tylko w oryginalnym zabezpieczeniu bo wiem co się mi stało z polerowanymi listwami po zimie :/
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Gość

Post autor: Gość » 16 cze 2014, 11:25

krzychu22.p1i, Za 600zł od sztujki za jedno kompletne i wypasione miał tu jeden forumowicz więc za jakies odlewy to już przesada.
Ja mam przedlifta i takie lustra. Zabawa była ze strona kierowcy,dokładnej foty nie mam na dziś wygląda jak ori eu bo wiem że moje było nieźle potrzaskane po kolizji z ręką nieodpowiedzialnej pieszej.... jej ręka w sumie też.
Za dobre pieniądze udało mi się znaleźć esowe od angola ale jazda z nim znudziła mi się po paru dniach(widziałem połowe tego co powinienem)

Ja zabawy miałem bo moje mechanizmy tez były uszkodzone ale w D2 lusterka są dośc przyjemne do rozbierania i skałdania.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl