Audi A8 D2 pytania!?
Juz mam doś czytania za 2,5 tdi to złomy i tam na poczatku czytałem ze ktos wypowiadał sie w kwesti 2,5 tds ze lipa, gówno prawda miałem w e39 z przebiegiem 180 tyś powiem bajka przez dwa lata butowania i latania bokami nic nie poszło zero wycieków no ni ta praca silnika tych 6 cylindrów w rzędzie po prostu miodek jak kogoś wiozłem co miał pojęcie to się dziwił ze tak cicho i tak przyjemnie kilka razy droga na chorwacje cały czas 200 km/h i nic mu nie było.
dobra teraz na temat -koszta
ja mam w manualu bo niechciałem sie bawidz z naprawami automatu bo jak jedzie to jest git ale jak sie zesra to kaplica naprawy zaczynają sie od min. 2000 zł pomija jakieś pierdoły - przerabiany temat u znajomych no i spalanie wieksze min 1l
mam bez quatro bo znowu 1l wiecej i wolniej sie rozpedza wręcz automat zamula w poruwnani tych samych jednostek np. 2,5
a jeśli chodzi o silnik ja jestem zadowolony, nie jest to cud techniki ale jakoś idzie tylko trzeba trafić a najlepiej to z mechnikiem ogladac co ma pojęcie - mi wiecej jak 11l to nie pali czasem nawet 10l jesli nie ma duzych korków
i teraz prosta kalkulacja jak miałem wydac od 4tyś do 6 tyś za same LPG to za te pieniądze wole sobie zrobic remont silnika TDI- oczywiście bez obrazy dla kolegów
dobra teraz na temat -koszta
ja mam w manualu bo niechciałem sie bawidz z naprawami automatu bo jak jedzie to jest git ale jak sie zesra to kaplica naprawy zaczynają sie od min. 2000 zł pomija jakieś pierdoły - przerabiany temat u znajomych no i spalanie wieksze min 1l
mam bez quatro bo znowu 1l wiecej i wolniej sie rozpedza wręcz automat zamula w poruwnani tych samych jednostek np. 2,5
a jeśli chodzi o silnik ja jestem zadowolony, nie jest to cud techniki ale jakoś idzie tylko trzeba trafić a najlepiej to z mechnikiem ogladac co ma pojęcie - mi wiecej jak 11l to nie pali czasem nawet 10l jesli nie ma duzych korków
i teraz prosta kalkulacja jak miałem wydac od 4tyś do 6 tyś za same LPG to za te pieniądze wole sobie zrobic remont silnika TDI- oczywiście bez obrazy dla kolegów
salaj11, spokojnie kazdy miał jakąś tam styczność i opisuje swoje odczucia moze widocznie mieli pecha i felerne bryki .
No wiec wracając do tematu pierwotnego na samym poczatku mowilem ze interesuje mnie TDI aczkolwiek po dokładnym przeanalizowaniu i waszych wypowiedziach przekonałem się do beny + lpg 2.8 co do skrzyni czy bedzie manual czy automat okaze się przy szukaniu i kupnie auta tzn. jak wpadnie mi fajne auto w automacie bedzie automat aa jak manual to manual.
Powiedzcie mi jeszcze jedno od ktorego roku D2 wychodziło z nawigacja ?
No wiec wracając do tematu pierwotnego na samym poczatku mowilem ze interesuje mnie TDI aczkolwiek po dokładnym przeanalizowaniu i waszych wypowiedziach przekonałem się do beny + lpg 2.8 co do skrzyni czy bedzie manual czy automat okaze się przy szukaniu i kupnie auta tzn. jak wpadnie mi fajne auto w automacie bedzie automat aa jak manual to manual.
Powiedzcie mi jeszcze jedno od ktorego roku D2 wychodziło z nawigacja ?
chodzi Ci pewnie o dużą navi w konsoli środkowej nie małą na Fis-ie??Qwer pisze: Powiedzcie mi jeszcze jedno od ktorego roku D2 wychodziło z nawigacja ?
jeśli tak to z tego co się orientuję to na przełomie liftu 98/99r. Czyli można spotkać jeszcze przedliftowe już z dużą navi. a tak to obligo po 99' juz wszystkie poliftowe miały.
to jest DUŻA naviQwer pisze:Nie wiem jaka jest jaka ale chodzi mi o tę:
[url=http://iv.pl/images/47886116426177320708_thumb.jpg]Obrazek[/URL]
a małą masz na zegarach na Fis-ie.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 313
- Rejestracja: 27 paź 2009, 19:43
- Lokalizacja: wielkopolska/ Piła
To jest średnia :mrgreen: mała jest w liczniku a duża to taka http://media.photobucket.com/image/navi ... ead/in.jpgAMSTAFF pisze:Qwer napisał/a:
Nie wiem jaka jest jaka ale chodzi mi o tę:
Obrazek
to jest DUŻA navi
a małą masz na zegarach na Fis-ie.