
![]() |
![]() |
[D3 04 3.7MPI/LPG ] Stag 300 i dramat.
Witam!
Nie wiem co to za "firma".Wszystko zalatwial Tata.Mial to byc prezent Gwiazdkowy.No i byl tyle ze dla tego "pana" co zgarnol napewno nie mala kase bo Tata zawsze mowi ze wszystko musi byc porzadne i robione przez doswiadczonych ludzi.Warsztat jest podobno autoryzowana placowka rekomendowana przez AC i znajduje sie na ich liscie.
Niestety jest to daleko od nas.Moze i to szczescie tego "pana".
Chcialabym cieszyc sie autkiem a na to sie nie zanosi.Wracaj ac do instalacji.
Czy mozna to jakos zdiagnozowac zdalnie?
Majka
Nie wiem co to za "firma".Wszystko zalatwial Tata.Mial to byc prezent Gwiazdkowy.No i byl tyle ze dla tego "pana" co zgarnol napewno nie mala kase bo Tata zawsze mowi ze wszystko musi byc porzadne i robione przez doswiadczonych ludzi.Warsztat jest podobno autoryzowana placowka rekomendowana przez AC i znajduje sie na ich liscie.
Niestety jest to daleko od nas.Moze i to szczescie tego "pana".
Chcialabym cieszyc sie autkiem a na to sie nie zanosi.Wracaj ac do instalacji.
Czy mozna to jakos zdiagnozowac zdalnie?
Majka
Zdalnie to już jak chłopaki pisali mozna pooglądac foty i podumac nad tym co tam jest załozone. Nie rozumie logiki twego taty bo takie rzeczy robi się raczej najbliżej żeby własnie mozna było serwisować potem instalke. Ja swoja serwisuje 560km od domu ale no niestety niemcy sie znaja na gazie jak byk na gwoździach to temu jeżdżę do PL i tam gdzie ją zakładali robią mi przeglądy. A niech sie coś schrzani to zadyma bedzie porządna. Nie po to wywaliłem 5500zł żeby sie z tym użerać. no ale ja mam BRC i za uja bym nie wsadził w auto staga 

- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
majkaistefan, Poszukaj kogoś z kabelkiem w regionie, ew odżałować 50zł i zakupić samemu kabelek i do kompa podpiąć. To powinno za nowego jeździć jeżeli jest dobrze ustawione. Z czasem te wtryski kwalifikują się do wymiany.
Chyba w Polsce nie przebywasz?
Co do zdjęć to tak jak kolega pepi powiedział, tylko tyle widać reszta to domysł.
Ciekawe skąd wzięte podciśnienie do reduktorów, jaki przewód zasilania reduktorów, jak wpięte w obieg grzewczy, jakie dysze wtrysków.
Przydały by się bardziej szczegółowe fotki te przy silniku, żeby powiedzieć coś więcej o poprawności montażu instalacji.
Opisz coś więcej jak auto się zachowuje kiedy check się zaświecił?
źle wyregulowaną instalacją można uszkodzić silnik
Chyba w Polsce nie przebywasz?
Co do zdjęć to tak jak kolega pepi powiedział, tylko tyle widać reszta to domysł.
Ciekawe skąd wzięte podciśnienie do reduktorów, jaki przewód zasilania reduktorów, jak wpięte w obieg grzewczy, jakie dysze wtrysków.
Przydały by się bardziej szczegółowe fotki te przy silniku, żeby powiedzieć coś więcej o poprawności montażu instalacji.
Opisz coś więcej jak auto się zachowuje kiedy check się zaświecił?
źle wyregulowaną instalacją można uszkodzić silnik
Ostatnio zmieniony 15 lut 2014, 22:48 przez karol208, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam!
Tata zakladal w Polsce juz nie do jednego samochodu.NIGDY nie bylo potrzeby jakiegokolwiek serwisowania a przynajmiej ja nic o tym nie wiem.Bylo zrobione raz i porzadnie a wiec chyba mozna.Zawsze dziwilam sie ludziom ktorzy mowili o problemach z gazem w samochodzie.Tylko w tym wlasnie wypadku jest problem.
Majka.
Tata zakladal w Polsce juz nie do jednego samochodu.NIGDY nie bylo potrzeby jakiegokolwiek serwisowania a przynajmiej ja nic o tym nie wiem.Bylo zrobione raz i porzadnie a wiec chyba mozna.Zawsze dziwilam sie ludziom ktorzy mowili o problemach z gazem w samochodzie.Tylko w tym wlasnie wypadku jest problem.
Majka.
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Otóż z tego co zdążyłem się rozejrzeć o koleżanka majkaistefan, nie mówi dobrze po polsku i mieszka w NRW (ale nas znalazła), natomiast rozmawiałem z jej tatą sympatyczny człowiek. Chciał dobrze dla córki a zakład zrobił mu baranine i jeszcze wypina się.
Podłączyliśmy się zdalnie pod samochód, z tego co widać auto ma problemy z zasilaniem sterownika LPG, po przejściu na LPG napięcie z 14V spada drastycznie do 12 a nawet 11V ale chodzi dobrze bez wtryskiwacza nr7. Gdy włączymy wtryskiwacz nr 7 to oprócz skoków napięcia obroty szaleją w programie od zera do kilkunastu tysięcy.
Po wyłączeniu tego wtrysku nr 7 auto normalnie jeździ. Został zamieniony wtryskiwacz miejscami z 6 i dalej jest to samo na 7 czyli ewidentnie wina sterowania 7 wtrysku a nie samego wtrysku.
Wydaję mi się że sterownik został podpięty zasilaniem pod zasilanie cewki, albo wtrysku PB stąd takie spadki. Nawet gdy po przełączeniu na LPG aktywny jest 1 wtryskiwacz to też napięcie leci z 14V na 11-12V. Obstawiam też możliwość uszkodz. sterownika.
Może ktoś ma jakieś sugestie. Wieczorkiem zostanie sprawdzone zasilanie sterownika co i jak.
![Obrazek]()
Podłączyliśmy się zdalnie pod samochód, z tego co widać auto ma problemy z zasilaniem sterownika LPG, po przejściu na LPG napięcie z 14V spada drastycznie do 12 a nawet 11V ale chodzi dobrze bez wtryskiwacza nr7. Gdy włączymy wtryskiwacz nr 7 to oprócz skoków napięcia obroty szaleją w programie od zera do kilkunastu tysięcy.
Po wyłączeniu tego wtrysku nr 7 auto normalnie jeździ. Został zamieniony wtryskiwacz miejscami z 6 i dalej jest to samo na 7 czyli ewidentnie wina sterowania 7 wtrysku a nie samego wtrysku.
Wydaję mi się że sterownik został podpięty zasilaniem pod zasilanie cewki, albo wtrysku PB stąd takie spadki. Nawet gdy po przełączeniu na LPG aktywny jest 1 wtryskiwacz to też napięcie leci z 14V na 11-12V. Obstawiam też możliwość uszkodz. sterownika.
Może ktoś ma jakieś sugestie. Wieczorkiem zostanie sprawdzone zasilanie sterownika co i jak.