![]() |
![]() |
D3 4.2i - Ile czasu w ciągu roku to auto chodzi Wam na 100%
D3 4.2i - Ile czasu w ciągu roku to auto chodzi Wam na 100%
Cześć koledzy
Wcześniej miałem przez 4 lata D2 3.7i(bez LPG) i miałem dobre zdanie na temat tego modelu,teraz mam już 3 rok model D3 2003r.4.2i (bez LPG) od pierwszego właściciela ze Szwajcarii kupiony z przebiegiem 220 tys. samochód widać że bardzo zadbany, po umyciu wygląda jak by miał 3-4 lata,osobiście należę do osób które podchodzą do swojego auta z szacunkiem i bardzo o niego dbają,łącznie wsadziłem w niego ok.25 tys. i też wymagam aby działał jak przewidział producent,a tu bywa różnie,generalnie mogę powiedzieć że samochód jest usterkowy,jeżeli wszystko hula i jest git to tylko czekać na jakąś usterkę.
W przeciągu ubiegłego roku tak na 100% auto chodziło od września do grudnia,reszta to różne usterki,jak u Was?
Wcześniej miałem przez 4 lata D2 3.7i(bez LPG) i miałem dobre zdanie na temat tego modelu,teraz mam już 3 rok model D3 2003r.4.2i (bez LPG) od pierwszego właściciela ze Szwajcarii kupiony z przebiegiem 220 tys. samochód widać że bardzo zadbany, po umyciu wygląda jak by miał 3-4 lata,osobiście należę do osób które podchodzą do swojego auta z szacunkiem i bardzo o niego dbają,łącznie wsadziłem w niego ok.25 tys. i też wymagam aby działał jak przewidział producent,a tu bywa różnie,generalnie mogę powiedzieć że samochód jest usterkowy,jeżeli wszystko hula i jest git to tylko czekać na jakąś usterkę.
W przeciągu ubiegłego roku tak na 100% auto chodziło od września do grudnia,reszta to różne usterki,jak u Was?
Tylko A8 i Jachty Motorowe.
U mnie w S8 praktycznie usterek brak, TPMS padl ale to wina patentu AUDI ktory wpakowal tam baterie ktore zwyczajnie po wyczerpaniu usmiercaja Tyre Pressure Malfunction System i sie swieci na zolto, po prostu trzeba wymienic na nowe, mozna to nazwa wymiana eksploatacyjna. Pozatym jedyna usterka jaka mialem to zerwana linka od maski, szybko naprawiona, oraz teraz mi plyn chlodniczy troche ucieka gdzies, do zbadania. Jak na dwa lata to spoko, wymiany i czesci eksploatacyjne wedlug przykazan ASO.
Wg mnie duże znaczenie ma to jak poprzednicy od których nabylismy auto dbali o nie. Niestety ja chyba zbieram żniwa po nich. Od zakupu minęło 2mce a ja już grubo ponad dyche wsadzilem. Liczę ze jak ogarnę wszystkie niuanse to w końcu skoncza sie te wydatki. Mam nadzieje ze nie jest to zludne liczenie. Wcześniej miałem A4 B7 ze slynnym silnikiem 2,0 tdi i takich wydatków nie ponosilem. Wiem ze to auta z dwóch różnych półek klasowych i cenowych i ceny czesci A8 sa droższe. Przed audi mialem pierwsza generacje Avensis i tam przez 5lat oprócz standardowych wymian jak klocki olej itp nic sie nie popsuło.
Widzę że masz ten sam rocznik jak mój,niestety nie chcę Cie martwić ale jeszcze parę złotych będziesz musiał wsadzić,a później może będzie dobrze..........ja parę miesięcy pojeździłem jak człowiek-auto chodziło na 100% aż byłem w ciężkim szoku,do dziś ,znowu coś padło.macisz12 pisze:Wg mnie duże znaczenie ma to jak poprzednicy od których nabylismy auto dbali o nie. Niestety ja chyba zbieram żniwa po nich. Od zakupu minęło 2mce a ja już grubo ponad dyche wsadzilem. Liczę ze jak ogarnę wszystkie niuanse to w końcu skoncza sie te wydatki. Mam nadzieje ze nie jest to zludne liczenie. Wcześniej miałem A4 B7 ze slynnym silnikiem 2,0 tdi i takich wydatków nie ponosilem. Wiem ze to auta z dwóch różnych półek klasowych i cenowych i ceny czesci A8 sa droższe. Przed audi mialem pierwsza generacje Avensis i tam przez 5lat oprócz standardowych wymian jak klocki olej itp nic sie nie popsuło.
MOże ktoś z kolegów z tego rocznika już przez to przeszedł od A-Z i podpowie nam czy jest jakieś światło w tunelu?
Tylko A8 i Jachty Motorowe.
Skrzynia Ci padła,nastawniki, u mnie jeszcze to hula w ori,masakra jak to mi padnie to zgon,chyba szlag mnie trafi finansowy.macisz12 pisze:To co tu jeszcze z poważnych tematów może paść. Kurcze skrzynia zrobiona, nastawniki wymienione, kompresor ponoć wymieniony, rozrząd zrobiony. Co takiego w twoim aucie padło ze tyle kasy wlozyles?
Tez ostatnio stwierdziłem ze audi to badziewie. Jak sie będzie dalej pierdzielil to wracam do japonca.
Teraz chyba padła kolejna pompa paliwa,a w tym aucie to ważna część.
Tylko A8 i Jachty Motorowe.
Hehe, patrzcie na mnie, wymieniane w przeciągu 3 miesięcy (:
-Tylny zacisk (silniczek od ręcznego zepsuty) - byłem na to przygotowany
-Kompresory nowy - byłem na to przygotowany
-Komplet zawieszenie przód - byłem na to przygotowany
-Nowy oryginalny stabilizator
-Dwa amortyzatory przód, nie wiem czy nie dojdzie 1 tylny.
-Odma
-Sprzęgło hydrokinetyczne
-regeneracja maglownicy (zaczęła pukać po wymianie zawieszenia)
Zebrało się tego trochę. Ogólnie to albo źle trafiliśmy albo te samochody jak się zepsują to raz, a porządnie
-Tylny zacisk (silniczek od ręcznego zepsuty) - byłem na to przygotowany
-Kompresory nowy - byłem na to przygotowany
-Komplet zawieszenie przód - byłem na to przygotowany
-Nowy oryginalny stabilizator
-Dwa amortyzatory przód, nie wiem czy nie dojdzie 1 tylny.
-Odma
-Sprzęgło hydrokinetyczne
-regeneracja maglownicy (zaczęła pukać po wymianie zawieszenia)
Zebrało się tego trochę. Ogólnie to albo źle trafiliśmy albo te samochody jak się zepsują to raz, a porządnie

[center]Ten temat tyczy się D3
Ogólne informacje kto ile wydał można prowadzić w tym wątku -> http://www.a8team.pl/-ile-wydaliscie-na ... ?highlight[/center]
pozdrawiam ernesto.
Ogólne informacje kto ile wydał można prowadzić w tym wątku -> http://www.a8team.pl/-ile-wydaliscie-na ... ?highlight[/center]
pozdrawiam ernesto.