Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

D3 4.2i - Ile czasu w ciągu roku to auto chodzi Wam na 100%

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
Awatar użytkownika
skipper
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 128
Rejestracja: 05 wrz 2010, 17:03
Lokalizacja: Małopolska i Mazury

D3 4.2i - Ile czasu w ciągu roku to auto chodzi Wam na 100%

Post autor: skipper » 18 lut 2014, 15:14

Cześć koledzy
Wcześniej miałem przez 4 lata D2 3.7i(bez LPG) i miałem dobre zdanie na temat tego modelu,teraz mam już 3 rok model D3 2003r.4.2i (bez LPG) od pierwszego właściciela ze Szwajcarii kupiony z przebiegiem 220 tys. samochód widać że bardzo zadbany, po umyciu wygląda jak by miał 3-4 lata,osobiście należę do osób które podchodzą do swojego auta z szacunkiem i bardzo o niego dbają,łącznie wsadziłem w niego ok.25 tys. i też wymagam aby działał jak przewidział producent,a tu bywa różnie,generalnie mogę powiedzieć że samochód jest usterkowy,jeżeli wszystko hula i jest git to tylko czekać na jakąś usterkę.
W przeciągu ubiegłego roku tak na 100% auto chodziło od września do grudnia,reszta to różne usterki,jak u Was?
Tylko A8 i Jachty Motorowe.

minus4

Post autor: minus4 » 18 lut 2014, 17:30

U mnie w S8 praktycznie usterek brak, TPMS padl ale to wina patentu AUDI ktory wpakowal tam baterie ktore zwyczajnie po wyczerpaniu usmiercaja Tyre Pressure Malfunction System i sie swieci na zolto, po prostu trzeba wymienic na nowe, mozna to nazwa wymiana eksploatacyjna. Pozatym jedyna usterka jaka mialem to zerwana linka od maski, szybko naprawiona, oraz teraz mi plyn chlodniczy troche ucieka gdzies, do zbadania. Jak na dwa lata to spoko, wymiany i czesci eksploatacyjne wedlug przykazan ASO.

macisz12
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 201
Rejestracja: 30 paź 2013, 18:59
Lokalizacja: Łask

Post autor: macisz12 » 18 lut 2014, 18:42

Wg mnie duże znaczenie ma to jak poprzednicy od których nabylismy auto dbali o nie. Niestety ja chyba zbieram żniwa po nich. Od zakupu minęło 2mce a ja już grubo ponad dyche wsadzilem. Liczę ze jak ogarnę wszystkie niuanse to w końcu skoncza sie te wydatki. Mam nadzieje ze nie jest to zludne liczenie. Wcześniej miałem A4 B7 ze slynnym silnikiem 2,0 tdi i takich wydatków nie ponosilem. Wiem ze to auta z dwóch różnych półek klasowych i cenowych i ceny czesci A8 sa droższe. Przed audi mialem pierwsza generacje Avensis i tam przez 5lat oprócz standardowych wymian jak klocki olej itp nic sie nie popsuło.

minus4

Post autor: minus4 » 18 lut 2014, 19:17

Wykrakalem ku... wlasnie naglosnienie padlo :D AUDI to zlom sorry panowie :)

Awatar użytkownika
skipper
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 128
Rejestracja: 05 wrz 2010, 17:03
Lokalizacja: Małopolska i Mazury

Post autor: skipper » 18 lut 2014, 19:49

macisz12 pisze:Wg mnie duże znaczenie ma to jak poprzednicy od których nabylismy auto dbali o nie. Niestety ja chyba zbieram żniwa po nich. Od zakupu minęło 2mce a ja już grubo ponad dyche wsadzilem. Liczę ze jak ogarnę wszystkie niuanse to w końcu skoncza sie te wydatki. Mam nadzieje ze nie jest to zludne liczenie. Wcześniej miałem A4 B7 ze slynnym silnikiem 2,0 tdi i takich wydatków nie ponosilem. Wiem ze to auta z dwóch różnych półek klasowych i cenowych i ceny czesci A8 sa droższe. Przed audi mialem pierwsza generacje Avensis i tam przez 5lat oprócz standardowych wymian jak klocki olej itp nic sie nie popsuło.
Widzę że masz ten sam rocznik jak mój,niestety nie chcę Cie martwić ale jeszcze parę złotych będziesz musiał wsadzić,a później może będzie dobrze..........ja parę miesięcy pojeździłem jak człowiek-auto chodziło na 100% aż byłem w ciężkim szoku,do dziś ,znowu coś padło.
MOże ktoś z kolegów z tego rocznika już przez to przeszedł od A-Z i podpowie nam czy jest jakieś światło w tunelu?
Tylko A8 i Jachty Motorowe.

macisz12
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 201
Rejestracja: 30 paź 2013, 18:59
Lokalizacja: Łask

Post autor: macisz12 » 18 lut 2014, 20:05

To co tu jeszcze z poważnych tematów może paść. Kurcze skrzynia zrobiona, nastawniki wymienione, kompresor ponoć wymieniony, rozrząd zrobiony. Co takiego w twoim aucie padło ze tyle kasy wlozyles?
Tez ostatnio stwierdziłem ze audi to badziewie. Jak sie będzie dalej pierdzielil to wracam do japonca.

Inter32
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 451
Rejestracja: 07 cze 2010, 16:32
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: Inter32 » 18 lut 2014, 20:15

do japońca ale starego jak kupisz nowego to tez będzie złom, stare japonce były wytrzymalsze niż stare Mercedesy

Bartek87
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 231
Rejestracja: 09 lip 2012, 20:29
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Bartek87 » 18 lut 2014, 20:16

jak kupiłem swoją A8 to szwankował kompresor od pneumatyki - wymieniłem na nowy. A tak od prawie 2 lat auto jest cały czas w 99% sprawne, jedynie świecą się czujniki od ciśnienia powietrza w felgach - baterie wyczerpane.

Awatar użytkownika
skipper
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 128
Rejestracja: 05 wrz 2010, 17:03
Lokalizacja: Małopolska i Mazury

Post autor: skipper » 18 lut 2014, 20:53

macisz12 pisze:To co tu jeszcze z poważnych tematów może paść. Kurcze skrzynia zrobiona, nastawniki wymienione, kompresor ponoć wymieniony, rozrząd zrobiony. Co takiego w twoim aucie padło ze tyle kasy wlozyles?
Tez ostatnio stwierdziłem ze audi to badziewie. Jak sie będzie dalej pierdzielil to wracam do japonca.
Skrzynia Ci padła,nastawniki, u mnie jeszcze to hula w ori,masakra jak to mi padnie to zgon,chyba szlag mnie trafi finansowy.
Teraz chyba padła kolejna pompa paliwa,a w tym aucie to ważna część.
Tylko A8 i Jachty Motorowe.

macisz12
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 201
Rejestracja: 30 paź 2013, 18:59
Lokalizacja: Łask

Post autor: macisz12 » 18 lut 2014, 21:06

Padlo sprzęgło i przy okazji zrobiono remoncik skrzyni za 6.5k. Teraz wymienilem nastawniki ktore udalo mi sie kupic w połowie ceny aso. No ale to kolejne 2.5k. Do tego rozrzad olej i jakies tam duperele i dycha pękła. Nie licze roboty bo oprócz skrzyni to resztę tematów ogarniam sam.

Lakier

Post autor: Lakier » 18 lut 2014, 21:24

Hehe, patrzcie na mnie, wymieniane w przeciągu 3 miesięcy (:

-Tylny zacisk (silniczek od ręcznego zepsuty) - byłem na to przygotowany
-Kompresory nowy - byłem na to przygotowany
-Komplet zawieszenie przód - byłem na to przygotowany
-Nowy oryginalny stabilizator
-Dwa amortyzatory przód, nie wiem czy nie dojdzie 1 tylny.
-Odma
-Sprzęgło hydrokinetyczne
-regeneracja maglownicy (zaczęła pukać po wymianie zawieszenia)

Zebrało się tego trochę. Ogólnie to albo źle trafiliśmy albo te samochody jak się zepsują to raz, a porządnie :D

macisz12
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 201
Rejestracja: 30 paź 2013, 18:59
Lokalizacja: Łask

Post autor: macisz12 » 18 lut 2014, 21:40

Ja pier.... Swoją drogą gdzie regenerowales magiel i ile cie to kosztowało? Chyba tez mnie to czeka.

Lakier

Post autor: Lakier » 18 lut 2014, 21:44

Gdzieś w Poznaniu, mechanik mi to załatwiał. Ceny regeneracji maglownicy w D3 zaczynają się od 900 zł. Jednak samo wyjęcie maglownicy to koszt 600 zł...

ernesto

Post autor: ernesto » 18 lut 2014, 22:42

[center]Ten temat tyczy się D3
Ogólne informacje kto ile wydał można prowadzić w tym wątku ->
http://www.a8team.pl/-ile-wydaliscie-na ... ?highlight[/center]

pozdrawiam ernesto.

Awatar użytkownika
skipper
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 128
Rejestracja: 05 wrz 2010, 17:03
Lokalizacja: Małopolska i Mazury

Post autor: skipper » 18 lut 2014, 23:10

Sponsoruje forum od paru lat,a ty mi takie numery robisz.
Tylko A8 i Jachty Motorowe.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl