Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 04 3.7MPI/LPG ] Stag 300 i dramat.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 16 lut 2014, 21:43

bez urazu a co ci to da ?

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 17 lut 2014, 06:35

Zmniejszenie ciśnienia o te 0.2 spowoduje, że mnożnik poleci w górę.
Zacznie się gdzieś od 1,25 i skończy się (dla dłuższych czasów wtrysku) na 1.0.

Można to osiągnąć na dwa sposoby, zmiana średnicy dysz we wtrskach lub przez
zmianę ciśnienia.

Dlaczego dla małych czasów wtrysku (okolice 2 ms) lepiej nie mieć mnożnika 1 to chyba wiadomo.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 17 lut 2014, 08:03

ale tu nie ma problemu z zgraniem instalki
ciśnienia chyba nie zmniejszy bo tam są dwa zavolaki jak są S to już jest minimalne które można ustawić to raz
jak N to można w dół zjechać
i jak skalibruje na nowo to zasilanie nie będzie spadało
7 wtrysk nie będzie wpływał na obroty ?
Pierwsze trzeba zrobić podstawę a potem można dopieszczać bo teraz to nawet św Piotr ustawieniami nie pomoże <niewiem>

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 17 lut 2014, 08:13

Pepi, przeczytaj mój post jeszcze raz.
Nie napisałem, że wystarczy zmniejszyć ciśnienie i ustawić i będzie OK.

Napisałem, że do bani jest + po stacyjce.
Wiadomo, że trzeba to sprawdzić.
Konsekwencją tego (braku dobrego + po stacyjce) mogą być delsze problemy
jakie z tą instalacją występują.

Co do ustawienia mnożnika to jest kolejna pozycja do uwag zgłaszanych przez
inne osoby odpowiadające na ten post.
Zasada jest taka, że mnożnik nie powinien schodzić poniżej wartości 1.

Co tak się cietrzewisz na moje wypowiedzi?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 17 lut 2014, 17:32

mniejsza z tym :)


DODANO:

bo jakby pani brc zamontowała to by było dobrze :D
a teraz są kłopoty co nie <niewiem>
Ostatnio zmieniony 18 lut 2014, 22:28 przez pepi, łącznie zmieniany 1 raz.

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 18 lut 2014, 22:31

Wedlug Mnie zle podłoczone rozcięcie wtryskwaczy Pb lub uszkodzony sterownik.

Sprawdziłbym tez zasilanie i mase sterownika.
Plus po stacyjce pobiera mało prądu, uważam, że nie on jest problemem.

Co do zmiany mnożnika to bym nic narazie nie ruszał dopuki auto nie zacznie normalnie jezdzić na lpg. Na tych wtryskiwaczach i tak zapętlenie w OL jest bardzo prawdopodobne.

I jeszcze jedno pytanie.

Czy tak się dzieje od momentu montażu?

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 18 lut 2014, 23:18

Tak jak pisałem auto bez właczonego wtryskiwacza LPG nr 7 jeździ dobrze, tak to określił tata majki.
Coś ten 7 nawala albo zwora albo sterownik uwalony.

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 19 lut 2014, 17:47

Witam!
Na wstępie chciała bym serdecznie podziękować wszystkim kolegom, a w szczególności Panu Karolowi który poświecił pół niedzieli na zdiagnozowanie problemu.
Okazało się że "Pan" który zakładał instalacje jest zwykłym partaczem i do tego jeszcze naciągaczem który za pośrednictwem prowadzonego przez siebie sklepu chciał nas naciągnąć na jeszcze spore wydatki.
Z instalacji na razie nie mogę korzystać ale auto nareszcie daje przyjemność z jazdy.

Majka.
Ostatnio zmieniony 19 lut 2014, 18:19 przez majkaistefan, łącznie zmieniany 1 raz.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 19 lut 2014, 18:38

prawda jest taka że spartolił :)
i pewnie teraz odwija kota ogonem

Gość

Post autor: Gość » 19 lut 2014, 19:09

To ciekawe bo niby polecany partacz byl heh.

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 19 lut 2014, 21:35

Witam!
Polecany byl ale juz nie bedzie.I wcale nie znaczy ze poprzednie prace wykonal dobrze.Nie wszyscy sie na tym znaja i gdyby poddac ocenie przez fachowcow inne samochody ktore robil mozna by wyciagnac wnioski.Moj Tata tego nie odpusci.Najpierw auto zbada zaprzysiezony rzeczoznawca a potem autoryzowany serwis.Jesli potwierdzi sie (a wszystko wskazuje ze tak) to o czym pisali tu koledzy i co widzial Pan Karo to slono bedzie kosztowalo.Tata zlozy tez stosowne dokumenty w AC.Oni podobno tez maja pewne instrumenty nacisku.
I w ten oto sposob mozna stracic opinie o pieniadzach nie wspomne.Nam jednak pozostanie niesmak bo tacy ludzie nam Polakom wystawiaja opinie.


Majka.

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 20 lut 2014, 13:54

Witam!
Jutro auto jedzie do autoryzowanego warsztatu na ogledziny i wstepna wycene.

Majka.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 20 lut 2014, 16:35

majkaistefan pisze:zlozy tez stosowne dokumenty w AC.Oni podobno tez maja pewne instrumenty nacisku.
-pisałem o tym
stag dba o swych użytkowników
a ile to kosztowało jak nie tu to na pw ;)

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 20 lut 2014, 18:02

majkaistefan pisze: Jutro auto jedzie do autoryzowanego warsztatu na ogledziny i wstepna wycene.
Fajnie że dało się załatwić autoryzowany serwis.
Niech popatrzą co tam nie halo.

Właśnie przez takich partaczy Stag i inne tracą na dobrej opinii. A sąto całkiem dobre instalację. Nie mówiąc o valtekach w zestawach bo to jest porażką.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 20 lut 2014, 21:04

patrz BRC też tak zakładają i jakoś nadal ma powodzenie
:)
nie to że się nabijam z brc
bo jak widać lepsze jet od .... <niewiem>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl