![]() |
![]() |
[D3 04 3.7MPI/LPG ] Stag 300 i dramat.
Zmniejszenie ciśnienia o te 0.2 spowoduje, że mnożnik poleci w górę.
Zacznie się gdzieś od 1,25 i skończy się (dla dłuższych czasów wtrysku) na 1.0.
Można to osiągnąć na dwa sposoby, zmiana średnicy dysz we wtrskach lub przez
zmianę ciśnienia.
Dlaczego dla małych czasów wtrysku (okolice 2 ms) lepiej nie mieć mnożnika 1 to chyba wiadomo.
Zacznie się gdzieś od 1,25 i skończy się (dla dłuższych czasów wtrysku) na 1.0.
Można to osiągnąć na dwa sposoby, zmiana średnicy dysz we wtrskach lub przez
zmianę ciśnienia.
Dlaczego dla małych czasów wtrysku (okolice 2 ms) lepiej nie mieć mnożnika 1 to chyba wiadomo.
ale tu nie ma problemu z zgraniem instalki
ciśnienia chyba nie zmniejszy bo tam są dwa zavolaki jak są S to już jest minimalne które można ustawić to raz
jak N to można w dół zjechać
i jak skalibruje na nowo to zasilanie nie będzie spadało
7 wtrysk nie będzie wpływał na obroty ?
Pierwsze trzeba zrobić podstawę a potem można dopieszczać bo teraz to nawet św Piotr ustawieniami nie pomoże <niewiem>
ciśnienia chyba nie zmniejszy bo tam są dwa zavolaki jak są S to już jest minimalne które można ustawić to raz
jak N to można w dół zjechać
i jak skalibruje na nowo to zasilanie nie będzie spadało
7 wtrysk nie będzie wpływał na obroty ?
Pierwsze trzeba zrobić podstawę a potem można dopieszczać bo teraz to nawet św Piotr ustawieniami nie pomoże <niewiem>
Pepi, przeczytaj mój post jeszcze raz.
Nie napisałem, że wystarczy zmniejszyć ciśnienie i ustawić i będzie OK.
Napisałem, że do bani jest + po stacyjce.
Wiadomo, że trzeba to sprawdzić.
Konsekwencją tego (braku dobrego + po stacyjce) mogą być delsze problemy
jakie z tą instalacją występują.
Co do ustawienia mnożnika to jest kolejna pozycja do uwag zgłaszanych przez
inne osoby odpowiadające na ten post.
Zasada jest taka, że mnożnik nie powinien schodzić poniżej wartości 1.
Co tak się cietrzewisz na moje wypowiedzi?
Nie napisałem, że wystarczy zmniejszyć ciśnienie i ustawić i będzie OK.
Napisałem, że do bani jest + po stacyjce.
Wiadomo, że trzeba to sprawdzić.
Konsekwencją tego (braku dobrego + po stacyjce) mogą być delsze problemy
jakie z tą instalacją występują.
Co do ustawienia mnożnika to jest kolejna pozycja do uwag zgłaszanych przez
inne osoby odpowiadające na ten post.
Zasada jest taka, że mnożnik nie powinien schodzić poniżej wartości 1.
Co tak się cietrzewisz na moje wypowiedzi?
Wedlug Mnie zle podłoczone rozcięcie wtryskwaczy Pb lub uszkodzony sterownik.
Sprawdziłbym tez zasilanie i mase sterownika.
Plus po stacyjce pobiera mało prądu, uważam, że nie on jest problemem.
Co do zmiany mnożnika to bym nic narazie nie ruszał dopuki auto nie zacznie normalnie jezdzić na lpg. Na tych wtryskiwaczach i tak zapętlenie w OL jest bardzo prawdopodobne.
I jeszcze jedno pytanie.
Czy tak się dzieje od momentu montażu?
Sprawdziłbym tez zasilanie i mase sterownika.
Plus po stacyjce pobiera mało prądu, uważam, że nie on jest problemem.
Co do zmiany mnożnika to bym nic narazie nie ruszał dopuki auto nie zacznie normalnie jezdzić na lpg. Na tych wtryskiwaczach i tak zapętlenie w OL jest bardzo prawdopodobne.
I jeszcze jedno pytanie.
Czy tak się dzieje od momentu montażu?
Witam!
Na wstępie chciała bym serdecznie podziękować wszystkim kolegom, a w szczególności Panu Karolowi który poświecił pół niedzieli na zdiagnozowanie problemu.
Okazało się że "Pan" który zakładał instalacje jest zwykłym partaczem i do tego jeszcze naciągaczem który za pośrednictwem prowadzonego przez siebie sklepu chciał nas naciągnąć na jeszcze spore wydatki.
Z instalacji na razie nie mogę korzystać ale auto nareszcie daje przyjemność z jazdy.
Majka.
Na wstępie chciała bym serdecznie podziękować wszystkim kolegom, a w szczególności Panu Karolowi który poświecił pół niedzieli na zdiagnozowanie problemu.
Okazało się że "Pan" który zakładał instalacje jest zwykłym partaczem i do tego jeszcze naciągaczem który za pośrednictwem prowadzonego przez siebie sklepu chciał nas naciągnąć na jeszcze spore wydatki.
Z instalacji na razie nie mogę korzystać ale auto nareszcie daje przyjemność z jazdy.
Majka.
Ostatnio zmieniony 19 lut 2014, 18:19 przez majkaistefan, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam!
Polecany byl ale juz nie bedzie.I wcale nie znaczy ze poprzednie prace wykonal dobrze.Nie wszyscy sie na tym znaja i gdyby poddac ocenie przez fachowcow inne samochody ktore robil mozna by wyciagnac wnioski.Moj Tata tego nie odpusci.Najpierw auto zbada zaprzysiezony rzeczoznawca a potem autoryzowany serwis.Jesli potwierdzi sie (a wszystko wskazuje ze tak) to o czym pisali tu koledzy i co widzial Pan Karo to slono bedzie kosztowalo.Tata zlozy tez stosowne dokumenty w AC.Oni podobno tez maja pewne instrumenty nacisku.
I w ten oto sposob mozna stracic opinie o pieniadzach nie wspomne.Nam jednak pozostanie niesmak bo tacy ludzie nam Polakom wystawiaja opinie.
Majka.
Polecany byl ale juz nie bedzie.I wcale nie znaczy ze poprzednie prace wykonal dobrze.Nie wszyscy sie na tym znaja i gdyby poddac ocenie przez fachowcow inne samochody ktore robil mozna by wyciagnac wnioski.Moj Tata tego nie odpusci.Najpierw auto zbada zaprzysiezony rzeczoznawca a potem autoryzowany serwis.Jesli potwierdzi sie (a wszystko wskazuje ze tak) to o czym pisali tu koledzy i co widzial Pan Karo to slono bedzie kosztowalo.Tata zlozy tez stosowne dokumenty w AC.Oni podobno tez maja pewne instrumenty nacisku.
I w ten oto sposob mozna stracic opinie o pieniadzach nie wspomne.Nam jednak pozostanie niesmak bo tacy ludzie nam Polakom wystawiaja opinie.
Majka.
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Fajnie że dało się załatwić autoryzowany serwis.majkaistefan pisze: Jutro auto jedzie do autoryzowanego warsztatu na ogledziny i wstepna wycene.
Niech popatrzą co tam nie halo.
Właśnie przez takich partaczy Stag i inne tracą na dobrej opinii. A sąto całkiem dobre instalację. Nie mówiąc o valtekach w zestawach bo to jest porażką.