Nie chcę Cię martwić ale podobno bez tej zwężki jest syk w układzie. <niewiem> tak na logikę to po coś konstruktor tą zwężkę tam wsadził.krzychu22.p1i pisze:Jak się okazało jest zwężka w wężu ciśnieniowym (od pompy do maglownicy) Niestety jak widać na zdjęciu nie została ona przełożona, niby nie powinno mieć to wpływu na pracę.
![]() |
![]() |
[D2 01 ] Magiel z servotronikiem do auta bez servotronika
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Być może wszystko będzie działało jak należy,ale pamiętam jak ja u siebie wymieniałem magiel i to człowiek który go wymieniał miał mi zakuwać też przewody i to właśnie on mówił mi o tych zwężkach,że trzeba wyjąć ze starego i zamontować w nowym i w tedy będzie wszystko pięknie działało.Stanęło na tym że kupiłem używkę.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
krzychu22.p1i, W A4 to samo robiłem i nie zakładałem tej zwężki. Kira chodzi delikatnie ciężej al jest to minimalne, ledwo wyczuwalne.
Masz może wymiary tych metalowych podkładek uszczelniających co są przy przewodzie zasilającym magiel? Te przy pompie. Zauważyłem że robi mi tam kap...kap....kap
Masz może wymiary tych metalowych podkładek uszczelniających co są przy przewodzie zasilającym magiel? Te przy pompie. Zauważyłem że robi mi tam kap...kap....kap

Ostatnio zmieniony 25 lut 2014, 09:20 przez ernesto, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Krzychu.. 1-0 dla Ciebie
Wąż oddany ponownie do zakucia w tą zas**ną zwężkę.. Okazało się, że z niej wychodzi jeszcze jakiś mały wężyk biały i dziurkowany.. Teraz jest ciszej, bo syczało bez niej ale co z tego najechałem z 60km i pompa się zaciukała, wcześniej sporadycznie się odzywała aż nagle umarła
Nosz nie wytrzymam, na szczęście miałem starą.


- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
A widzisz,grzecznie uprzedzałem żebyś się nie narobiła ale nie posłuchałeś.Szkoda pompy ale skoro mówisz że się czasami odzywała to wcześniej czy później i tak by wyzionęła ducha.krzychu22.p1i pisze:Krzychu.. 1-0 dla CiebieWąż oddany ponownie do zakucia w tą zas**ną zwężkę.. Okazało się, że z niej wychodzi jeszcze jakiś mały wężyk biały i dziurkowany.. Teraz jest ciszej, bo syczało bez niej ale co z tego najechałem z 60km i pompa się zaciukała, wcześniej sporadycznie się odzywała aż nagle umarła
Nosz nie wytrzymam, na szczęście miałem starą.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Wyzionęła ducha pewna pompa z nie byle jakiego auta, trza ją do regeneracji dać bo się przytarła.. A dziwne bo płyn był dobry od wspomagania i miał dobry poziom.
Wykręcenie węża zasilającego magiel 13min + 15min podmianą pompy z zalaniem i odpowietrzeniem. Praktyka czyni mistrzem
Ponowne zakucie węża 0zł, gość mi mówił, że jestem 1 osobą co wróciła z takim problemem. No cóż jestem bogatszy o doświadczenie i pochlastane dłonie od ściągania ręcznie paska micro 
Na przyszłość, jeśli decydujecie się na przekucie węża zasilającego oraz powrotnego do maglownicy zalecam wymianę wszystkiego tak jak w oryginale. Za zrobienie 2 węży zapłaciłem 130zł co stanowi 7-8% wartości nowego zestawu a jakością nie odbiega nic a nic..
W tym m-cu polecam usługi Pana Władysława Frańczak, wszystko pasowało idealnie
HYPNECO
Władysław Frańczak
ul. Zakładowa 1
39-400 Tarnobrzeg
tel. 697 988 462
Wykręcenie węża zasilającego magiel 13min + 15min podmianą pompy z zalaniem i odpowietrzeniem. Praktyka czyni mistrzem


Na przyszłość, jeśli decydujecie się na przekucie węża zasilającego oraz powrotnego do maglownicy zalecam wymianę wszystkiego tak jak w oryginale. Za zrobienie 2 węży zapłaciłem 130zł co stanowi 7-8% wartości nowego zestawu a jakością nie odbiega nic a nic..
W tym m-cu polecam usługi Pana Władysława Frańczak, wszystko pasowało idealnie

HYPNECO
Władysław Frańczak
ul. Zakładowa 1
39-400 Tarnobrzeg
tel. 697 988 462
Witam,
podepnę się żeby nie zakładać nowego tematu...
Padła mi maglownica (wycieki) bez servotronica... Mam od ręki w extra cenie i na miejscu magiel z servo... Czy po założeniu będzie działać normalnie? Rożne fora różne opinie... Może ktoś założył taką maglownice? Głównie chodzi mi o to czy będzie różnica w działaniu pomiędzy tym co było (magiel bez serva) a nie z wersja z servem
Z góry dzięki za info
podepnę się żeby nie zakładać nowego tematu...
Padła mi maglownica (wycieki) bez servotronica... Mam od ręki w extra cenie i na miejscu magiel z servo... Czy po założeniu będzie działać normalnie? Rożne fora różne opinie... Może ktoś założył taką maglownice? Głównie chodzi mi o to czy będzie różnica w działaniu pomiędzy tym co było (magiel bez serva) a nie z wersja z servem

- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Wiem ze servo to fajny bajer ale mam wersję auta która tego nie miała i chcę szybko wymienić cieknący magiel bo auto potrzebne... A mam od ręki magiel z servem i bałem się że bez podłączenia będzie chodzić jak bez wspomagania... Jak będzie działać jak ta wersja bez serva to narazie problemu mi nie robi a z czasem dorzucę sobie przekaźnik, wiązkę itd ;-) czyli można śmiało montować? :-)
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
tak
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044