Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 01 ] Magiel z servotronikiem do auta bez servotronika

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 24 lut 2014, 20:52

krzychu22.p1i pisze:Jak się okazało jest zwężka w wężu ciśnieniowym (od pompy do maglownicy) Niestety jak widać na zdjęciu nie została ona przełożona, niby nie powinno mieć to wpływu na pracę.
Nie chcę Cię martwić ale podobno bez tej zwężki jest syk w układzie. <niewiem> tak na logikę to po coś konstruktor tą zwężkę tam wsadził.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 24 lut 2014, 20:56

Hmm, zobaczymy w razie czego to zakucie 15min roboty + wymiana 20-40min. ;)

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 24 lut 2014, 20:58

Najgorsze to wyciąganie ponowne w razie czego.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 24 lut 2014, 21:11

Sam wąż ciśnienia to pikuś. Zlać płyn, dokręcić wąż przy maglu i pompie oraz taką opaskę za amortyzatorem. W czwartek podjadę na poprawkę w takim razie aby nie niszczyć nowego płynu a w tym czasie środek rozbiorę :]

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 24 lut 2014, 21:23

Być może wszystko będzie działało jak należy,ale pamiętam jak ja u siebie wymieniałem magiel i to człowiek który go wymieniał miał mi zakuwać też przewody i to właśnie on mówił mi o tych zwężkach,że trzeba wyjąć ze starego i zamontować w nowym i w tedy będzie wszystko pięknie działało.Stanęło na tym że kupiłem używkę.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 25 lut 2014, 07:28

Nikt nic nie wie co z tą zwężką?

ernesto

Post autor: ernesto » 25 lut 2014, 08:17

krzychu22.p1i, W A4 to samo robiłem i nie zakładałem tej zwężki. Kira chodzi delikatnie ciężej al jest to minimalne, ledwo wyczuwalne.
Masz może wymiary tych metalowych podkładek uszczelniających co są przy przewodzie zasilającym magiel? Te przy pompie. Zauważyłem że robi mi tam kap...kap....kap :/
Ostatnio zmieniony 25 lut 2014, 09:20 przez ernesto, łącznie zmieniany 1 raz.

adrian949

Post autor: adrian949 » 25 lut 2014, 09:13

Jak by co mam weze od magla. ;)

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 11 mar 2014, 11:29

Krzychu.. 1-0 dla Ciebie :P Wąż oddany ponownie do zakucia w tą zas**ną zwężkę.. Okazało się, że z niej wychodzi jeszcze jakiś mały wężyk biały i dziurkowany.. Teraz jest ciszej, bo syczało bez niej ale co z tego najechałem z 60km i pompa się zaciukała, wcześniej sporadycznie się odzywała aż nagle umarła :/ Nosz nie wytrzymam, na szczęście miałem starą.

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 11 mar 2014, 18:58

krzychu22.p1i pisze:Krzychu.. 1-0 dla Ciebie :P Wąż oddany ponownie do zakucia w tą zas**ną zwężkę.. Okazało się, że z niej wychodzi jeszcze jakiś mały wężyk biały i dziurkowany.. Teraz jest ciszej, bo syczało bez niej ale co z tego najechałem z 60km i pompa się zaciukała, wcześniej sporadycznie się odzywała aż nagle umarła :/ Nosz nie wytrzymam, na szczęście miałem starą.
A widzisz,grzecznie uprzedzałem żebyś się nie narobiła ale nie posłuchałeś.Szkoda pompy ale skoro mówisz że się czasami odzywała to wcześniej czy później i tak by wyzionęła ducha.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 11 mar 2014, 20:12

Wyzionęła ducha pewna pompa z nie byle jakiego auta, trza ją do regeneracji dać bo się przytarła.. A dziwne bo płyn był dobry od wspomagania i miał dobry poziom.

Wykręcenie węża zasilającego magiel 13min + 15min podmianą pompy z zalaniem i odpowietrzeniem. Praktyka czyni mistrzem :P Ponowne zakucie węża 0zł, gość mi mówił, że jestem 1 osobą co wróciła z takim problemem. No cóż jestem bogatszy o doświadczenie i pochlastane dłonie od ściągania ręcznie paska micro :P

Na przyszłość, jeśli decydujecie się na przekucie węża zasilającego oraz powrotnego do maglownicy zalecam wymianę wszystkiego tak jak w oryginale. Za zrobienie 2 węży zapłaciłem 130zł co stanowi 7-8% wartości nowego zestawu a jakością nie odbiega nic a nic..

W tym m-cu polecam usługi Pana Władysława Frańczak, wszystko pasowało idealnie :)
HYPNECO
Władysław Frańczak
ul. Zakładowa 1
39-400 Tarnobrzeg
tel. 697 988 462

lesiu117
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 50
Rejestracja: 08 sie 2013, 00:39
Lokalizacja: Sulechów

Post autor: lesiu117 » 14 gru 2014, 19:04

Witam,

podepnę się żeby nie zakładać nowego tematu...

Padła mi maglownica (wycieki) bez servotronica... Mam od ręki w extra cenie i na miejscu magiel z servo... Czy po założeniu będzie działać normalnie? Rożne fora różne opinie... Może ktoś założył taką maglownice? Głównie chodzi mi o to czy będzie różnica w działaniu pomiędzy tym co było (magiel bez serva) a nie z wersja z servem ;) Z góry dzięki za info

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 14 gru 2014, 19:32

Jeśli nie podepniesz przekaźnika do tego zaworka i wysterowania z licznika to będzie pracować jak zwykły magiel. Wszystko inne pasuje p&p. Po co mieć serwo i nie korzystać z tego? Podpinaj i 1 palcem na parkingu kręcisz co przy dużych kołach bywa przydatne.

lesiu117
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 50
Rejestracja: 08 sie 2013, 00:39
Lokalizacja: Sulechów

Post autor: lesiu117 » 15 gru 2014, 10:00

Wiem ze servo to fajny bajer ale mam wersję auta która tego nie miała i chcę szybko wymienić cieknący magiel bo auto potrzebne... A mam od ręki magiel z servem i bałem się że bez podłączenia będzie chodzić jak bez wspomagania... Jak będzie działać jak ta wersja bez serva to narazie problemu mi nie robi a z czasem dorzucę sobie przekaźnik, wiązkę itd ;-) czyli można śmiało montować? :-)

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 15 gru 2014, 10:22

tak
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl