[D2 ALL ] gdzie znalesc plus po stacyjce zaplon??
[D2 ALL ] gdzie znalesc plus po stacyjce zaplon??
witam
wiecie moze gdzie znajde plus po zaplonie obciazenie do 3 amper max ?
wiecie moze gdzie znajde plus po zaplonie obciazenie do 3 amper max ?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Skoro wiesz gdzie, to znajdujace sie tam zaciski sa opisane na wklejce:mariosrs pisze:tyle to akurat wiem ale konkretniej mi chdozilo ale spoko pobawie sie w weekend miernikiemtomek808 pisze:pod nogami pasażera ,jest cała skrzynka z przekażnikami i tam znajdziesz
30 stały plus
15 po zapłonie
x przy rozruchu
A wiec miernik nie potrzebny.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
dzieki wielkie za infoszeryfisch pisze:Skoro wiesz gdzie, to znajdujace sie tam zaciski sa opisane na wklejce:mariosrs pisze:tyle to akurat wiem ale konkretniej mi chdozilo ale spoko pobawie sie w weekend miernikiemtomek808 pisze:pod nogami pasażera ,jest cała skrzynka z przekażnikami i tam znajdziesz
30 stały plus
15 po zapłonie
x przy rozruchu
A wiec miernik nie potrzebny.
tak choinke chce sobie podalczyc <hura>tutenhamon pisze:mariosrs a po co ci ta wiedza ? czyż byś chciał coś zdrutować ?Rozwiń temat żeby koledzy wiedzieli co maja ci doradzić .
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Odkopię, bo: złącze pod nogami (75X) daje plus po zapłonie i jest świetne do podłączenia lpg, ale w moim (chyba nie tylko) przypadku napięcie na nim pozostaje po lekkim przekręceniu kluczyka wstecz. W tym momencie zegary i silnik gasną, ale na tym złączu nadal jest +12V. Tak być u mnie nie może, bo mało zdecydowane zgaszenie kluczykiem powoduje, że komp gazowy puszcza jeszcze kilka cykli wtrysku gazu i później ciężko auto odpalić.
Ma ktoś podłączone +12 po zapłonie gdzieś indziej tak, aby pokrywało się z sygnałem faktycznym?
Ma ktoś podłączone +12 po zapłonie gdzieś indziej tak, aby pokrywało się z sygnałem faktycznym?