części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 preFL ALL ] Zmiana przodu na "duży grill"

Awatar użytkownika
orkaskawina
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 627
Rejestracja: 25 lis 2012, 11:57
Lokalizacja: Skawina

Post autor: orkaskawina » 15 lip 2013, 17:22

Dzięki FOSS znów człowiek się czegoś nauczył.
Odis Ellsa 5.3 baza 2016
http://chomikuj.pl/orkaskawina
VCDS , ODIS-s -e

Awatar użytkownika
mario-975
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 84
Rejestracja: 14 sie 2013, 22:10
Lokalizacja: Piła

Post autor: mario-975 » 04 mar 2014, 10:08

Mam pytanie odnośnie spryskiwaczy,czy będą pasowały z małego grilla oraz czy kratki i halogeny również podejdą do zderzaka a8 duży grill przedlift-okrągły halogen? Listwy maskujące zderzaka też są krótsze no i gdzie w takim razie jest uchwyt do holowania?

Awatar użytkownika
matrose1983
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 235
Rejestracja: 18 sty 2014, 16:18
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Zmiana przodu na "duży grill"

Post autor: matrose1983 » 07 mar 2014, 21:20

Polecam rowniez AZ servis Gdansk



możesz cos więcej o nich napisać?
serwisujesz tam auto czy pomogli w pomysle zmiany grilla?

jestem z trójmiasta i po zakupie a8 szukam rzetelnego,fachowego i z normalnymi cenami warsztatu kumajacy temat vag...
:)

Awatar użytkownika
mario-975
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 84
Rejestracja: 14 sie 2013, 22:10
Lokalizacja: Piła

Post autor: mario-975 » 02 kwie 2014, 08:53

Mam jeszcze jedno pytanie chociaż na poprzednie nie było odpowiedzi :/ ale sam doszedłem ,że jest potrzebne wzmocnienie montowane do belki ponieważ zaczep holowania jest w kratce halogenu.Interesuje mnie jednak to czy ślizgi zderzaka są takie same i nie trzeba ich wymieniać?

danzel13
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 23
Rejestracja: 23 lut 2016, 21:38
Lokalizacja: Gdańsk/Wejherowo

Post autor: danzel13 » 23 mar 2016, 22:43

Jakie koszty całej operacji ?

Motostacja

Post autor: Motostacja » 26 mar 2016, 11:51

allegro + kalkulator

Na szybko :

-zderzak kpl 2000-3000zł
-maska 2000-3000zł
-lampy moga byc UK i przekaładasz same szkła 2000zł
-mocowanie pod hak 200zł
-lakierowanie 2 elementy 1000zł
-spasowanie 500zł

Koszt uproszczony łączny 8-10tys żeby było ładnie zrobione oczywiście da sie taniej kupując uszkodzony zderzak lub maske i do tego pekniete lampy.

Gość

Post autor: Gość » 26 mar 2016, 12:49

raftor pisze:-lampy moga byc UK i przekaładasz same szkła 2000zł
Szkła to kwestia homologacji a odwrotny kąt świecenia się zmienia jak w D2 na symetryczny??

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 26 mar 2016, 14:06

mario-975 pisze:Mam pytanie odnośnie spryskiwaczy,czy będą pasowały z małego grilla oraz czy kratki i halogeny również podejdą do zderzaka a8 duży grill przedlift-okrągły halogen? Listwy maskujące zderzaka też są krótsze no i gdzie w takim razie jest uchwyt do holowania?
Spryski pasuja -zaslepki NIE

listwy zderzaka NIE

kratki zderzaka NIE

halo okrągle zostaja jezeli do duzej mordy zakladasz okragle halo jezeli prostokatne to NIE

Jezli kupujesz zderzak musisz zwracac uwage pod jakie halo jest

pamietaj aby grill kupic kompletny czyli z nakladka na tablice bo ta jest droga i to mocno i pamietaj zeby zderzak mial wsyskie zaczepy na czujniki , czujniki pasuja z pre fl jezeli chodzi o ich montaz to wiazka jest ciut krótsza ale da sie to ogarnąć

Maska oczywiscie inna ale samo otwarcie maski moze zostac stare

podpinka maski podejdzie stara ale nie na wszystki e spinki

lampy i tu masz pare opcji

jezeli nie masz pelnego wyposazenia lamp czyli nie masz w12 dziennych doswietlenia zakretów czy tam banki h7

to bierzesz taka samą i zakladasz

jezeli chcesz miec wiecej to zmieniasz moduly na lampie i kodujesz do tego wtyczki i pinologia

naprosciej to zostawic to co masz i odkleic szkla stare i zalozyc nowe

maski do starych nie zalozysz bo inne wyciecie lamp w szklach

szkla sa takie same czy uk czy eu róznica w sumie jest tylko w przeslonie bixa ktora mozesz przestawic luz zalozyc i to wsio

dodatkowo co do zderzaka do mocowania to musisz pamietaxc o zrzuceniu belki i wrzuceniu ucha holowniczego bo stare NIE PASUJE

zeby wszystko bylo extra powinienes zmienic pas przedni ale nie musisz

nadkola i oslona silnika pasuja wiec zmieniac nie trzeba

dodatkowo jak rozkleic lampy najszybciej najlatwiej by nie uszkodzić:

w swoich lampach bierzesz dremel i odcinasz pol centa przed obudowa czarna jedziesz po szkle na okolo

w nowych lampach jedziesz dremlem za zgrubieniem czarnym na lampie i tniesz na okolo

pozniej podgrzewasz i zdejmujesz z nowych i starych niepotrzebne kawalki za pomoca opalarki i kombinerek

tak sie robi najszybciej i najprosciej i nic nie polamiesz

jezeli chcesz halo zalozyc prostokątne to po drugim lifcie bo kostki prostokatnych po pierwszym są inne a po drugim takie same ale to juz smieszny klopot

jakbys mial jakies dodatkowe pytania to pw

maska naprawiana i zderzak naprawiany bedzie klopotem przy wycenie ac wrazie szkody i wyplata bedzie mniejsza o czym pewnie koledzy zapomnieli wspomnieć ;)

Motostacja

Post autor: Motostacja » 27 mar 2016, 18:30

Apophis pisze:Szkła to kwestia homologacji a odwrotny kąt świecenia się zmienia jak w D2 na symetryczny??


No wiadome homologacja jest wybita na szkle ale mało kto to sprawdza a kierunek padania promienia światła jest zależny od bebechów w środku lampy prawda? Dodatkowo przy tej operacji grzechem jest nie wysłac lamp na przeróbke pod LEDy ala W12 s8 bo lampy i tak trzeba rozklejac albo modzic kostki

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 27 mar 2016, 19:27

sama wymiana szkiel nie wymaga wysylania nigdzie lamp jest prosta jak drut i nie wymagajaca specjalnych narzedzi po za opalarka i kombinerkami

jezeli wkladasz led to wtedy musisz zmieniac moduly aby to dzilalalo poprawnie

ja nie czuje grzechu przy wymianie szkiel i nie zapodaniu ledów które i tak duuuuu nie urywaja i itak lampy homologacji nie maja .... bo ta przeróbka nie jest legalna

sklejajac na klej do lamp nowe klosze masz mozliwosc zawsze o 100 % latwiejszego demontazu szkiel i wrzucenia ledów ale moim zdaniem z d4 dopasowanie mialoby wiekszy sens i efekt retrofit niz z w12

wrzucenie ledów z a6c6 jest natomiast wedlug mnie upodabnianiem do tego modelu i zupelnym nieporozumieniem

Gość

Post autor: Gość » 27 mar 2016, 19:37

dracus6662, W D3 DRL LED były legalnie więc zmień sobie oznaczenia na lampie na te z nowszej wersji i nikt nie bedzie szukał problemu a ty bedziesz miał czy to wersje S8 czy D4 legalnie.

Ja tez mam "zalegalizowane" lampy i tyle w temacie :)

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 27 mar 2016, 19:43

jezeli kupujesz lampy s8 lub w12 to nie masz co zmieniac

jezeli kupujesz lampy fl bez led to i tak nie ma sensu kupywac dodatkowo szkiel od wersji drl

malo tego jezeli masz szklo z czescia ryflowana to to stanowi klopot jezeli masz szklo gladkie to klopot znika ma to sie rowniez do montazu bixa i tp soczewek na ryflu

oznaczen nie da sie zmienic mozna zmienic szkla które praktycznie sa w cenie lamp s8/w12

Gość

Post autor: Gość » 27 mar 2016, 20:04

oznaczenia da sie dodać dyskretnymi naklejkami jest tego troche i dla spokoju duszy doagnosty/policjatna wystarczy.

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 27 mar 2016, 20:08

od wewnątrz???

Maciek próbowałeś klosz lampy dotknąć?

bo moje akurat sa bardzo cieple i tak a naklejka poprostu splynie niestety raczej

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 27 mar 2016, 20:18

dracus6662 pisze:sama wymiana szkiel nie wymaga wysylania nigdzie lamp jest prosta jak drut i nie wymagajaca specjalnych narzedzi po za opalarka i kombinerkami
Oryginalnie klejone opalarką?.... szczerze wątpię :)
chociaż patrząc na różne twoje działania z autem to widzę, że przekraczasz wszelkie granice napraw warsztatowych :)
dracus6662 pisze:jezeli wkladasz led to wtedy musisz zmieniac moduly aby to dzilalalo poprawnie
Tylko wtedy kiedy wkładasz oryginalne LED'y które były w D3.
Jeżeli natomiast robisz lampy tak jak ja mam to zrobione i kilkanaście innych aut to nie musisz nic robić, żadnych dodatkowych przeróbek, żadnych dodatkowych sterowników - wysyłasz lampy, odbierasz lampy, zakładasz na auto, podłączasz pod tą samą fabryczną wtyczkę i już działa :)
dracus6662 pisze:ja nie czuje grzechu przy wymianie szkiel i nie zapodaniu ledów które i tak duuuuu nie urywaja i itak lampy homologacji nie maja .... bo ta przeróbka nie jest legalna

sklejajac na klej do lamp nowe klosze masz mozliwosc zawsze o 100 % latwiejszego demontazu szkiel i wrzucenia ledów ale moim zdaniem z d4 dopasowanie mialoby wiekszy sens i efekt retrofit niz z w12
Hehehe, poszedłeś po bandzie....
retrofit na oryginalne W12 doopy nie urywa ale wkładanie środka z D4 już tak?...

A widziałeś na żywo te lampy D3 ze środkami z D4?....
Przecież było nawet jakieś ogłoszenie z takim autem....
przejrzyj zdjęcia z tego ogłoszenia i zobacz jak to wygląda z bliska :)

Bo moje lampy, jeszcze jak były srebrne w środku, oglądali ludzie z ASO i nawet się nie połapali, że to nie jest oryginał :)
dracus6662 pisze:wrzucenie ledów z a6c6 jest natomiast wedlug mnie upodabnianiem do tego modelu i zupelnym nieporozumieniem
Tu to się zgadzam.... wkładanie pasków z C6 słabo wygląda :)
dracus6662 pisze:naprosciej to zostawic to co masz i odkleic szkla stare i zalozyc nowe

dodatkowo jak rozkleic lampy najszybciej najlatwiej by nie uszkodzić:

w swoich lampach bierzesz dremel i odcinasz pol centa przed obudowa czarna jedziesz po szkle na okolo

w nowych lampach jedziesz dremlem za zgrubieniem czarnym na lampie i tniesz na okolo

pozniej podgrzewasz i zdejmujesz z nowych i starych niepotrzebne kawalki za pomoca opalarki i kombinerek

tak sie robi najszybciej i najprosciej i nic nie polamiesz
Nie załamuj mnie.... co to ma wspólnego z rozklejaniem?....
I że niby nic nie niszczysz??

Przecież jak wół piszesz, że z 2 kompletów lamp robisz tylko jeden sprawny komplet bo jedne lampy tniesz dremelem po szybach a drugie tniesz po części tylnej.
To jest drut!!....
Tak robią "specjaliści" którzy nie potrafią rozebrać tych lamp profesjonalnie, bez ich uszkodzenia.

Różnica pomiędzy przeróbką którą ty proponujesz a którą proponuje raftor jest taka, że raftor poleca wysłać lampy to rozklejenia i regeneracji i przy okazji do wsadzenia ledów i te lampy jak mu zrobią to będzie żyleta (wszystko wyczyszczone, napawane nowe odbłuśniki, lampy rozklejane a nie cięte, ledy do złudzenia przypominające oryginały i nie wymagające żadnych przeróbek elektrycznych).... a ty proponujesz cięcie dwóch kompletów lamp i z tego składanie tylko jednego kompletu (już kasa w plecy) i do tego wstawianie LED'ów z D4 które nijak się mają do jakiejkolwiek wersji D3 i jeszcze pewnikiem nie ruszą bez motania w elektryce.

to żeś mnie zaskoczył :D
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl