[D3 preFL ALL ] Zmiana przodu na "duży grill"
- orkaskawina
- Super Klubowicz
- Posty: 627
- Rejestracja: 25 lis 2012, 11:57
- Lokalizacja: Skawina
- matrose1983
- Forum Audi A8
- Posty: 235
- Rejestracja: 18 sty 2014, 16:18
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Zmiana przodu na "duży grill"
Polecam rowniez AZ servis Gdansk
możesz cos więcej o nich napisać?
serwisujesz tam auto czy pomogli w pomysle zmiany grilla?
jestem z trójmiasta i po zakupie a8 szukam rzetelnego,fachowego i z normalnymi cenami warsztatu kumajacy temat vag...
możesz cos więcej o nich napisać?
serwisujesz tam auto czy pomogli w pomysle zmiany grilla?
jestem z trójmiasta i po zakupie a8 szukam rzetelnego,fachowego i z normalnymi cenami warsztatu kumajacy temat vag...
allegro + kalkulator
Na szybko :
-zderzak kpl 2000-3000zł
-maska 2000-3000zł
-lampy moga byc UK i przekaładasz same szkła 2000zł
-mocowanie pod hak 200zł
-lakierowanie 2 elementy 1000zł
-spasowanie 500zł
Koszt uproszczony łączny 8-10tys żeby było ładnie zrobione oczywiście da sie taniej kupując uszkodzony zderzak lub maske i do tego pekniete lampy.
Na szybko :
-zderzak kpl 2000-3000zł
-maska 2000-3000zł
-lampy moga byc UK i przekaładasz same szkła 2000zł
-mocowanie pod hak 200zł
-lakierowanie 2 elementy 1000zł
-spasowanie 500zł
Koszt uproszczony łączny 8-10tys żeby było ładnie zrobione oczywiście da sie taniej kupując uszkodzony zderzak lub maske i do tego pekniete lampy.
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
Spryski pasuja -zaslepki NIEmario-975 pisze:Mam pytanie odnośnie spryskiwaczy,czy będą pasowały z małego grilla oraz czy kratki i halogeny również podejdą do zderzaka a8 duży grill przedlift-okrągły halogen? Listwy maskujące zderzaka też są krótsze no i gdzie w takim razie jest uchwyt do holowania?
listwy zderzaka NIE
kratki zderzaka NIE
halo okrągle zostaja jezeli do duzej mordy zakladasz okragle halo jezeli prostokatne to NIE
Jezli kupujesz zderzak musisz zwracac uwage pod jakie halo jest
pamietaj aby grill kupic kompletny czyli z nakladka na tablice bo ta jest droga i to mocno i pamietaj zeby zderzak mial wsyskie zaczepy na czujniki , czujniki pasuja z pre fl jezeli chodzi o ich montaz to wiazka jest ciut krótsza ale da sie to ogarnąć
Maska oczywiscie inna ale samo otwarcie maski moze zostac stare
podpinka maski podejdzie stara ale nie na wszystki e spinki
lampy i tu masz pare opcji
jezeli nie masz pelnego wyposazenia lamp czyli nie masz w12 dziennych doswietlenia zakretów czy tam banki h7
to bierzesz taka samą i zakladasz
jezeli chcesz miec wiecej to zmieniasz moduly na lampie i kodujesz do tego wtyczki i pinologia
naprosciej to zostawic to co masz i odkleic szkla stare i zalozyc nowe
maski do starych nie zalozysz bo inne wyciecie lamp w szklach
szkla sa takie same czy uk czy eu róznica w sumie jest tylko w przeslonie bixa ktora mozesz przestawic luz zalozyc i to wsio
dodatkowo co do zderzaka do mocowania to musisz pamietaxc o zrzuceniu belki i wrzuceniu ucha holowniczego bo stare NIE PASUJE
zeby wszystko bylo extra powinienes zmienic pas przedni ale nie musisz
nadkola i oslona silnika pasuja wiec zmieniac nie trzeba
dodatkowo jak rozkleic lampy najszybciej najlatwiej by nie uszkodzić:
w swoich lampach bierzesz dremel i odcinasz pol centa przed obudowa czarna jedziesz po szkle na okolo
w nowych lampach jedziesz dremlem za zgrubieniem czarnym na lampie i tniesz na okolo
pozniej podgrzewasz i zdejmujesz z nowych i starych niepotrzebne kawalki za pomoca opalarki i kombinerek
tak sie robi najszybciej i najprosciej i nic nie polamiesz
jezeli chcesz halo zalozyc prostokątne to po drugim lifcie bo kostki prostokatnych po pierwszym są inne a po drugim takie same ale to juz smieszny klopot
jakbys mial jakies dodatkowe pytania to pw
maska naprawiana i zderzak naprawiany bedzie klopotem przy wycenie ac wrazie szkody i wyplata bedzie mniejsza o czym pewnie koledzy zapomnieli wspomnieć
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
Apophis pisze:Szkła to kwestia homologacji a odwrotny kąt świecenia się zmienia jak w D2 na symetryczny??
No wiadome homologacja jest wybita na szkle ale mało kto to sprawdza a kierunek padania promienia światła jest zależny od bebechów w środku lampy prawda? Dodatkowo przy tej operacji grzechem jest nie wysłac lamp na przeróbke pod LEDy ala W12 s8 bo lampy i tak trzeba rozklejac albo modzic kostki
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
sama wymiana szkiel nie wymaga wysylania nigdzie lamp jest prosta jak drut i nie wymagajaca specjalnych narzedzi po za opalarka i kombinerkami
jezeli wkladasz led to wtedy musisz zmieniac moduly aby to dzilalalo poprawnie
ja nie czuje grzechu przy wymianie szkiel i nie zapodaniu ledów które i tak duuuuu nie urywaja i itak lampy homologacji nie maja .... bo ta przeróbka nie jest legalna
sklejajac na klej do lamp nowe klosze masz mozliwosc zawsze o 100 % latwiejszego demontazu szkiel i wrzucenia ledów ale moim zdaniem z d4 dopasowanie mialoby wiekszy sens i efekt retrofit niz z w12
wrzucenie ledów z a6c6 jest natomiast wedlug mnie upodabnianiem do tego modelu i zupelnym nieporozumieniem
jezeli wkladasz led to wtedy musisz zmieniac moduly aby to dzilalalo poprawnie
ja nie czuje grzechu przy wymianie szkiel i nie zapodaniu ledów które i tak duuuuu nie urywaja i itak lampy homologacji nie maja .... bo ta przeróbka nie jest legalna
sklejajac na klej do lamp nowe klosze masz mozliwosc zawsze o 100 % latwiejszego demontazu szkiel i wrzucenia ledów ale moim zdaniem z d4 dopasowanie mialoby wiekszy sens i efekt retrofit niz z w12
wrzucenie ledów z a6c6 jest natomiast wedlug mnie upodabnianiem do tego modelu i zupelnym nieporozumieniem
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
jezeli kupujesz lampy s8 lub w12 to nie masz co zmieniac
jezeli kupujesz lampy fl bez led to i tak nie ma sensu kupywac dodatkowo szkiel od wersji drl
malo tego jezeli masz szklo z czescia ryflowana to to stanowi klopot jezeli masz szklo gladkie to klopot znika ma to sie rowniez do montazu bixa i tp soczewek na ryflu
oznaczen nie da sie zmienic mozna zmienic szkla które praktycznie sa w cenie lamp s8/w12
jezeli kupujesz lampy fl bez led to i tak nie ma sensu kupywac dodatkowo szkiel od wersji drl
malo tego jezeli masz szklo z czescia ryflowana to to stanowi klopot jezeli masz szklo gladkie to klopot znika ma to sie rowniez do montazu bixa i tp soczewek na ryflu
oznaczen nie da sie zmienic mozna zmienic szkla które praktycznie sa w cenie lamp s8/w12
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
od wewnątrz???
Maciek próbowałeś klosz lampy dotknąć?
bo moje akurat sa bardzo cieple i tak a naklejka poprostu splynie niestety raczej
Maciek próbowałeś klosz lampy dotknąć?
bo moje akurat sa bardzo cieple i tak a naklejka poprostu splynie niestety raczej
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
Oryginalnie klejone opalarką?.... szczerze wątpiędracus6662 pisze:sama wymiana szkiel nie wymaga wysylania nigdzie lamp jest prosta jak drut i nie wymagajaca specjalnych narzedzi po za opalarka i kombinerkami
chociaż patrząc na różne twoje działania z autem to widzę, że przekraczasz wszelkie granice napraw warsztatowych
Tylko wtedy kiedy wkładasz oryginalne LED'y które były w D3.dracus6662 pisze:jezeli wkladasz led to wtedy musisz zmieniac moduly aby to dzilalalo poprawnie
Jeżeli natomiast robisz lampy tak jak ja mam to zrobione i kilkanaście innych aut to nie musisz nic robić, żadnych dodatkowych przeróbek, żadnych dodatkowych sterowników - wysyłasz lampy, odbierasz lampy, zakładasz na auto, podłączasz pod tą samą fabryczną wtyczkę i już działa
Hehehe, poszedłeś po bandzie....dracus6662 pisze:ja nie czuje grzechu przy wymianie szkiel i nie zapodaniu ledów które i tak duuuuu nie urywaja i itak lampy homologacji nie maja .... bo ta przeróbka nie jest legalna
sklejajac na klej do lamp nowe klosze masz mozliwosc zawsze o 100 % latwiejszego demontazu szkiel i wrzucenia ledów ale moim zdaniem z d4 dopasowanie mialoby wiekszy sens i efekt retrofit niz z w12
retrofit na oryginalne W12 doopy nie urywa ale wkładanie środka z D4 już tak?...
A widziałeś na żywo te lampy D3 ze środkami z D4?....
Przecież było nawet jakieś ogłoszenie z takim autem....
przejrzyj zdjęcia z tego ogłoszenia i zobacz jak to wygląda z bliska
Bo moje lampy, jeszcze jak były srebrne w środku, oglądali ludzie z ASO i nawet się nie połapali, że to nie jest oryginał
Tu to się zgadzam.... wkładanie pasków z C6 słabo wyglądadracus6662 pisze:wrzucenie ledów z a6c6 jest natomiast wedlug mnie upodabnianiem do tego modelu i zupelnym nieporozumieniem
Nie załamuj mnie.... co to ma wspólnego z rozklejaniem?....dracus6662 pisze:naprosciej to zostawic to co masz i odkleic szkla stare i zalozyc nowe
dodatkowo jak rozkleic lampy najszybciej najlatwiej by nie uszkodzić:
w swoich lampach bierzesz dremel i odcinasz pol centa przed obudowa czarna jedziesz po szkle na okolo
w nowych lampach jedziesz dremlem za zgrubieniem czarnym na lampie i tniesz na okolo
pozniej podgrzewasz i zdejmujesz z nowych i starych niepotrzebne kawalki za pomoca opalarki i kombinerek
tak sie robi najszybciej i najprosciej i nic nie polamiesz
I że niby nic nie niszczysz??
Przecież jak wół piszesz, że z 2 kompletów lamp robisz tylko jeden sprawny komplet bo jedne lampy tniesz dremelem po szybach a drugie tniesz po części tylnej.
To jest drut!!....
Tak robią "specjaliści" którzy nie potrafią rozebrać tych lamp profesjonalnie, bez ich uszkodzenia.
Różnica pomiędzy przeróbką którą ty proponujesz a którą proponuje raftor jest taka, że raftor poleca wysłać lampy to rozklejenia i regeneracji i przy okazji do wsadzenia ledów i te lampy jak mu zrobią to będzie żyleta (wszystko wyczyszczone, napawane nowe odbłuśniki, lampy rozklejane a nie cięte, ledy do złudzenia przypominające oryginały i nie wymagające żadnych przeróbek elektrycznych).... a ty proponujesz cięcie dwóch kompletów lamp i z tego składanie tylko jednego kompletu (już kasa w plecy) i do tego wstawianie LED'ów z D4 które nijak się mają do jakiejkolwiek wersji D3 i jeszcze pewnikiem nie ruszą bez motania w elektryce.
to żeś mnie zaskoczył
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-