części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 98 4.2PB ] Q- Dziwne przeskakiwanie opon przy skręcie

Awatar użytkownika
psych
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 45
Rejestracja: 17 sie 2010, 16:12
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: psych » 24 paź 2010, 12:51

A probowali koledzy wylaczac ESP? (tak aby lampa esp palila sie na desce) Mnie sie wydaje ze po wylaczeniu jest troche lepiej, wlasnie przy ostrych zakretach..
Pozdrawiam
Bartek Chojnacki

Loco87
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 1
Rejestracja: 20 lis 2010, 07:36
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Loco87 » 21 lis 2010, 09:01

A nie jest to problem z półosiami ?
Zastanawiam się nad Audi A8

tomi5
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 925
Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
Lokalizacja: Lubin

Post autor: tomi5 » 21 lis 2010, 09:59

Ja też mam tą przypadłość, tylko że u mnie z przodu jest cos do wymiany bo zaczęło stukać, no i przekładnia cieknie.

Dodam tylko że np w BMW które ma szpere 100% przy parkowaniu jest tak samo tylko tam tył skacze :)

Może w naszym quattro, przy max skręcie torsen też blokuje przód żeby obydwa koła ciągnęły i dlatego jest taki efekt?? (ale to tylko moje przypuszczenia i nie linczujcie mnie jak to totalna bzdura)

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 24 lis 2010, 13:56

psych,
tak jak kolega tomi5, pisze :
Może w naszym quattro, przy max skręcie torsen też blokuje przód żeby obydwa koła ciągnęły i dlatego jest taki efekt?
mam taki objaw ale na asfalcie a na piasku lub trawie znika ten efekt .

casanovak
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 139
Rejestracja: 21 wrz 2010, 00:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: casanovak » 28 lis 2010, 14:02

U mnie tak samo nie wiem co to .. może rozmiar za duży mam 255/35/20 dodam ze dałem jedną felge do prostowania zgubili mi opone:) i kupili nową taką samą czyli teraz mam 3 opony półroczne i jedną nówke moze to mieć coś wspólnego?
od 18-09-2010 szczesliwy posiadacz A8

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 28 lis 2010, 14:55

casanovak pisze:U mnie tak samo nie wiem co to .. może rozmiar za duży mam 255/35/20...
Rozmiar jest OK... mam takie same w S8 i identyczne miałem w A8 więc tu nie ma co szukać dziury w całym.
casanovak pisze:(...) dodam ze dałem jedną felge do prostowania zgubili mi opone:)
Ach te wpspaniałe polskie warsztaty :-P
casanovak pisze:(...) czyli teraz mam 3 opony półroczne i jedną nówke moze to mieć coś wspólnego?
Oczywiście nie jest istotne czy jedna jest roczna a druga nówka tylko ich przebieg.
Jak używana będzie miała przejechane 50kkm a nowa oczywiście 0km to może to już mieć wpływ na prowadzenie się auta.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

casanovak
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 139
Rejestracja: 21 wrz 2010, 00:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: casanovak » 28 lis 2010, 15:19

FOSS pisze:Ach te wpspaniałe polskie warsztaty
Warsztat byl w Holandii i podejrzewam ze jakbym to robil u nas to nic by nie powiedzieli tylko wstawiliby jakas podobna uzywke:)
FOSS pisze:Oczywiście nie jest istotne czy jedna jest roczna a druga nówka tylko ich przebieg.
Jak używana będzie miała przejechane 50kkm a nowa oczywiście 0km to może to już mieć wpływ na prowadzenie się auta.
Opony nie zuzyte roznica miedzy bieznikiem tych 3 "starych" a nowej to 2mm
od 18-09-2010 szczesliwy posiadacz A8

Awatar użytkownika
matrose1983
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 235
Rejestracja: 18 sty 2014, 16:18
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: matrose1983 » 04 mar 2014, 19:48

jakieś ostateczne wnioski bo kupiłem auto i zauważyłem ten sam problem...
Ostatnio zmieniony 04 mar 2014, 21:57 przez matrose1983, łącznie zmieniany 1 raz.
:)

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 04 mar 2014, 20:51

mdamian pisze:psych,
tak jak kolega tomi5, pisze :
Może w naszym quattro, przy max skręcie torsen też blokuje przód żeby obydwa koła ciągnęły i dlatego jest taki efekt?
mam taki objaw ale na asfalcie a na piasku lub trawie znika ten efekt .
torsen jest centralny a nie na przedzie

ja bym sprawdził czy objaw występuje z wyłączonym esp
to jest jedyna namiastka blokady która może to powodować

odczucie przeskakiwania na przegubie pomijam
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
matrose1983
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 235
Rejestracja: 18 sty 2014, 16:18
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: matrose1983 » 04 mar 2014, 20:54

a jak nie ma esp?
:)

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 05 mar 2014, 21:37

to powyciągać bezp od abs/asr
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Antek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 79
Rejestracja: 03 maja 2012, 17:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Antek » 03 maja 2014, 11:35

Troche odgrzeje kotleta ale polecam wszystkim, ktorzy maja taki problem wyjac obydwa czujniki ABS i wsadzic je do konca a pozniej cofnac o 2 mm i czyms zblokowac zeby dalej nie wchodzily. Ja walczylem z takim "przeskakiwaniem" pol roku lacznie z wyciaganiem torsena, polosi, lozysk i tak dalej. Okazalo sie, ze wyrobione czujniki przy skrecie przeskakiwaly odrobine i dawaly stuk. Byly sprawne ale wymienilem na nowe, cofnalem o milimetr od koncowego polozenia i problem sie skonczyl.

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 03 maja 2014, 23:48

Anton, prosciej zrobic tak jak kolega @maciu napisał. Przynajmniej w celu diagnostyki :)
Elektronika samochodowa.

Wojtec1987
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 213
Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: Wojtec1987 » 12 wrz 2017, 22:28

Antek pisze:Troche odgrzeje kotleta ale polecam wszystkim, ktorzy maja taki problem wyjac obydwa czujniki ABS i wsadzic je do konca a pozniej cofnac o 2 mm i czyms zblokowac zeby dalej nie wchodzily. Ja walczylem z takim "przeskakiwaniem" pol roku lacznie z wyciaganiem torsena, polosi, lozysk i tak dalej. Okazalo sie, ze wyrobione czujniki przy skrecie przeskakiwaly odrobine i dawaly stuk. Byly sprawne ale wymienilem na nowe, cofnalem o milimetr od koncowego polozenia i problem sie skonczyl.
Czy ktoś może potwierdzić tą teorię ale w d3 ?

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 13 wrz 2017, 10:51

to raczej nie chodzilo o stuk tylko o efekt który jest na budzie
odczuwalny jako przeskok a sam czujnik to by sie przemielił zanim by cos takiego spowodował
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl