[D2 98 4.2PB ] Q- Dziwne przeskakiwanie opon przy skręcie
Ja też mam tą przypadłość, tylko że u mnie z przodu jest cos do wymiany bo zaczęło stukać, no i przekładnia cieknie.
Dodam tylko że np w BMW które ma szpere 100% przy parkowaniu jest tak samo tylko tam tył skacze
Może w naszym quattro, przy max skręcie torsen też blokuje przód żeby obydwa koła ciągnęły i dlatego jest taki efekt?? (ale to tylko moje przypuszczenia i nie linczujcie mnie jak to totalna bzdura)
Dodam tylko że np w BMW które ma szpere 100% przy parkowaniu jest tak samo tylko tam tył skacze
Może w naszym quattro, przy max skręcie torsen też blokuje przód żeby obydwa koła ciągnęły i dlatego jest taki efekt?? (ale to tylko moje przypuszczenia i nie linczujcie mnie jak to totalna bzdura)
psych,
tak jak kolega tomi5, pisze :
tak jak kolega tomi5, pisze :
mam taki objaw ale na asfalcie a na piasku lub trawie znika ten efekt .Może w naszym quattro, przy max skręcie torsen też blokuje przód żeby obydwa koła ciągnęły i dlatego jest taki efekt?
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Rozmiar jest OK... mam takie same w S8 i identyczne miałem w A8 więc tu nie ma co szukać dziury w całym.casanovak pisze:U mnie tak samo nie wiem co to .. może rozmiar za duży mam 255/35/20...
Ach te wpspaniałe polskie warsztaty :-Pcasanovak pisze:(...) dodam ze dałem jedną felge do prostowania zgubili mi opone:)
Oczywiście nie jest istotne czy jedna jest roczna a druga nówka tylko ich przebieg.casanovak pisze:(...) czyli teraz mam 3 opony półroczne i jedną nówke moze to mieć coś wspólnego?
Jak używana będzie miała przejechane 50kkm a nowa oczywiście 0km to może to już mieć wpływ na prowadzenie się auta.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Warsztat byl w Holandii i podejrzewam ze jakbym to robil u nas to nic by nie powiedzieli tylko wstawiliby jakas podobna uzywke:)FOSS pisze:Ach te wpspaniałe polskie warsztaty
Opony nie zuzyte roznica miedzy bieznikiem tych 3 "starych" a nowej to 2mmFOSS pisze:Oczywiście nie jest istotne czy jedna jest roczna a druga nówka tylko ich przebieg.
Jak używana będzie miała przejechane 50kkm a nowa oczywiście 0km to może to już mieć wpływ na prowadzenie się auta.
od 18-09-2010 szczesliwy posiadacz A8
- matrose1983
- Forum Audi A8
- Posty: 235
- Rejestracja: 18 sty 2014, 16:18
- Lokalizacja: Gdańsk
jakieś ostateczne wnioski bo kupiłem auto i zauważyłem ten sam problem...
Ostatnio zmieniony 04 mar 2014, 21:57 przez matrose1983, łącznie zmieniany 1 raz.
torsen jest centralny a nie na przedziemdamian pisze:psych,
tak jak kolega tomi5, pisze :
mam taki objaw ale na asfalcie a na piasku lub trawie znika ten efekt .Może w naszym quattro, przy max skręcie torsen też blokuje przód żeby obydwa koła ciągnęły i dlatego jest taki efekt?
ja bym sprawdził czy objaw występuje z wyłączonym esp
to jest jedyna namiastka blokady która może to powodować
odczucie przeskakiwania na przegubie pomijam
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
- matrose1983
- Forum Audi A8
- Posty: 235
- Rejestracja: 18 sty 2014, 16:18
- Lokalizacja: Gdańsk
Troche odgrzeje kotleta ale polecam wszystkim, ktorzy maja taki problem wyjac obydwa czujniki ABS i wsadzic je do konca a pozniej cofnac o 2 mm i czyms zblokowac zeby dalej nie wchodzily. Ja walczylem z takim "przeskakiwaniem" pol roku lacznie z wyciaganiem torsena, polosi, lozysk i tak dalej. Okazalo sie, ze wyrobione czujniki przy skrecie przeskakiwaly odrobine i dawaly stuk. Byly sprawne ale wymienilem na nowe, cofnalem o milimetr od koncowego polozenia i problem sie skonczyl.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Czy ktoś może potwierdzić tą teorię ale w d3 ?Antek pisze:Troche odgrzeje kotleta ale polecam wszystkim, ktorzy maja taki problem wyjac obydwa czujniki ABS i wsadzic je do konca a pozniej cofnac o 2 mm i czyms zblokowac zeby dalej nie wchodzily. Ja walczylem z takim "przeskakiwaniem" pol roku lacznie z wyciaganiem torsena, polosi, lozysk i tak dalej. Okazalo sie, ze wyrobione czujniki przy skrecie przeskakiwaly odrobine i dawaly stuk. Byly sprawne ale wymienilem na nowe, cofnalem o milimetr od koncowego polozenia i problem sie skonczyl.