części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 98 4.2PB/LPG ] Prins vsi.Gaśnie po gwałtownym przyśpie

Awatar użytkownika
merc4891
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 01 gru 2010, 00:10
Lokalizacja: zach-pom ZSZ

[D2 98 4.2PB/LPG ] Prins vsi.Gaśnie po gwałtownym przyśpie

Post autor: merc4891 » 07 mar 2014, 10:15

Witam.Problem jest następujący.audi gaśnie (najczęściej) po gwałtownym przyśpieszaniu zaczynam hamować np do 0km wtedy gaśnie.nie przerzuca na Pb tylko zgaśnie.podłączyłem Lpg pod kompa i okazało się że raptownie rośnie ciśnienie robocze w reduktorze,albo za reduktorem bo na filtrze fazy lotnej jest chyba czujnik ciśnienia.Dodam że wczoraj zamontowałem nowy reduktor ale problem dalej jest(świece też nowe).Na pb jest ok.

kubas98
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 38
Rejestracja: 15 lip 2009, 10:07
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: kubas98 » 07 mar 2014, 10:53

Możliwe że czujnik ciśnienia gazu jest uszkodzony lub sensor ciśnienia gazu .Jaka to instalacja. I jeszcze jedno czy na postoju po dodaniu gazu autoteż gaśnie?

Awatar użytkownika
merc4891
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 01 gru 2010, 00:10
Lokalizacja: zach-pom ZSZ

Post autor: merc4891 » 07 mar 2014, 11:04

Instalacja Prins Vsi reduktor Gurtner,wtryski keihin.na postoju moge katować i nic.

kubas98
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 38
Rejestracja: 15 lip 2009, 10:07
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: kubas98 » 07 mar 2014, 11:09

To że rośnie ciśnienie po puszczeniu nogi z gazu to normalne bo wtryski się zamykają .Myślę że należy przejechać się z podłączonym kompem do gazu i regulowac go zmiejszając otwarcie wtrysków na niskich obrotach ,prawdopodobnie zalewa się bo wtryski za mocno się otwierają.

Awatar użytkownika
merc4891
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 01 gru 2010, 00:10
Lokalizacja: zach-pom ZSZ

Post autor: merc4891 » 07 mar 2014, 11:16

Na postoju ciśnienie robocze 2.2 gdy gazuje spada do 1.9 i wraca 2.2 gdy hamuje wywala ciśnienie do końca skali 3.5 i auto gaśnie.gdy odpalam ponownie obroty falują aż do momentu gdy ciśnienie wróci do normy.

kubas98
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 38
Rejestracja: 15 lip 2009, 10:07
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: kubas98 » 07 mar 2014, 11:21

Na reduktorze powinno byś pokrętło na małego imbusa którym reguluje się ciśnienie robocze reduktora .Spróbuj wkręcić je o kilka obrotów kręcąc patrz na laptop jak spada ciśnienie skręć je do 1,5 i wtedy sprawdź czy jest lepiej.Moim zdanie ciśnienie robocze które podajesz jest troche duże.

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 07 mar 2014, 11:27

Przy tak dużym skoku ciśnienia przy cut-off (tak się nazywa przyrost ciśnienia w momencie gwałtowne zamknięcia przepustnicy przy obciążeniu, chodzi o podciśnienie panujące w kol. ssącym) na 99% popuszcza zawór bezpieczeństwa w reduktorze i wężykiem leci LPG do kolektora ssącego zalewając silnik.

Ciśnienie robocze reduktora za wysokie i to znacząco.

Co robione było przy instalacji, że wystąpił ten problem?
Ktoś zmieniał ciśnienie robocze reduktora?
Czy samo się pojawiło?

Awatar użytkownika
merc4891
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 01 gru 2010, 00:10
Lokalizacja: zach-pom ZSZ

Post autor: merc4891 » 07 mar 2014, 11:38

nic nie było robione.ciśnienie takie było od lat.mam ją od 3 lat i nic się nie działo.jeśli chodzi o reduktor to tylko wychodzi z niego wąż do wtrysków i nic więcej

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 07 mar 2014, 12:06

Zobacz na schemat:

Schemat - prince

Masz na nim pokazany przewód idący do kolektora ssącego (przed zawór ssący).

Ściśnij go szczypcami z blokadą (by samo trzymało) tylko z głowa to zrobić.

Zabezpieczyć szczypce by od drgań nie spadły.

Przejechać się... zobaczyć czy problem ustąpił.

Nie jeździć tak dłużej. Jeżeli się poprawi to znaczy to co wcześniej pisałem.

Awatar użytkownika
merc4891
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 01 gru 2010, 00:10
Lokalizacja: zach-pom ZSZ

Post autor: merc4891 » 07 mar 2014, 13:10

nic takiego u mnie nie ma.z reduktora wychodzi wąż na wtryski,pomiędzy wtryskami a reduktorem jest filtr fazy lotnej i jakiś czujnik.zastanawiam się nad sensorem halla który jest podłączony pod jedną z cewek.Miałem tam przerwany kabel(ten co idzie do cewki zapłonowej)po połączeniu tego kabla nic się nie zmieniło więc może ten sensor padł

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 07 mar 2014, 14:06

Pierwszy raz słyszę by reduktor LPG nie miał zaworu upustowego (bezpieczeństwa)
oraz/lub sterowania podciśnieniem ciśnienia podawanego gazu.

Ale muszę przyznać, że prinsa nie znam więc się już nie wypowiadam.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 07 mar 2014, 15:11

sorki ale mnie ten gurtner zmylił ;)
standardowo ma być dwa bary

DODANO:


niestety reduktory prinsa od syfnego gazu sie zacinają lub złe działają Od syfu zacina sie trzpień regulujący ciśnienie

czyli rozebrać i zmiana gumek
Ostatnio zmieniony 21 mar 2014, 22:36 przez pepi, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
merc4891
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 01 gru 2010, 00:10
Lokalizacja: zach-pom ZSZ

Post autor: merc4891 » 07 mar 2014, 16:31

A gdzie znajduje sie ten trzpień?jeśli w parowniku to odpada bo kupiłem nowy parownik.A co do zaworu bezpieczeństwa to jest ale nie jest z niczym połączony.jak śmigam delikatnie to nie gaśnie.

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 07 mar 2014, 19:24

merc4891 pisze:A co do zaworu bezpieczeństwa to jest ale nie jest z niczym połączony.
Króciec jest w "powietrze"?

Zazwyczaj ujściem bezpieczeństwa steruje się reduktorem.
By utrzymywał "stałe" ciśnienie względem podciśnienia w kolektorze.

Sądzę, czy to prince czy inny reduktor ze względu na sposób pracy
instalacji na wtrysku LPG wymagane jest sterowanie reduktorem z kolektora
ssącego. Nie ma bata... :) Inaczej nie ma możliwości utrzymywania
stałego ciśnienia względem podciśnienia w kolektorze ssącym.


I jeszcze jedna sprawa. Napisałeś, że kupiłeś nowy reduktor.
To na starym to występuje? Jak jest na nowym?
Jaki reduktor kupiłeś?

Awatar użytkownika
merc4891
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 01 gru 2010, 00:10
Lokalizacja: zach-pom ZSZ

Post autor: merc4891 » 07 mar 2014, 21:30

na starym jak i na nowym to samo.a parownik to gurtner czarny.więc to raczej nie wina parownika.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl