![]() |
![]() |
![]() |
[D2 98 4.2PB/LPG ] Prins vsi.Gaśnie po gwałtownym przyśpie
- merc4891
- Forum Audi A8
- Posty: 65
- Rejestracja: 01 gru 2010, 00:10
- Lokalizacja: zach-pom ZSZ
[D2 98 4.2PB/LPG ] Prins vsi.Gaśnie po gwałtownym przyśpie
Witam.Problem jest następujący.audi gaśnie (najczęściej) po gwałtownym przyśpieszaniu zaczynam hamować np do 0km wtedy gaśnie.nie przerzuca na Pb tylko zgaśnie.podłączyłem Lpg pod kompa i okazało się że raptownie rośnie ciśnienie robocze w reduktorze,albo za reduktorem bo na filtrze fazy lotnej jest chyba czujnik ciśnienia.Dodam że wczoraj zamontowałem nowy reduktor ale problem dalej jest(świece też nowe).Na pb jest ok.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 38
- Rejestracja: 15 lip 2009, 10:07
- Lokalizacja: pomorskie
- merc4891
- Forum Audi A8
- Posty: 65
- Rejestracja: 01 gru 2010, 00:10
- Lokalizacja: zach-pom ZSZ
-
- Forum Audi A8
- Posty: 38
- Rejestracja: 15 lip 2009, 10:07
- Lokalizacja: pomorskie
- marekp750
- Administrator
- Posty: 1222
- Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
- Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.
Przy tak dużym skoku ciśnienia przy cut-off (tak się nazywa przyrost ciśnienia w momencie gwałtowne zamknięcia przepustnicy przy obciążeniu, chodzi o podciśnienie panujące w kol. ssącym) na 99% popuszcza zawór bezpieczeństwa w reduktorze i wężykiem leci LPG do kolektora ssącego zalewając silnik.
Ciśnienie robocze reduktora za wysokie i to znacząco.
Co robione było przy instalacji, że wystąpił ten problem?
Ktoś zmieniał ciśnienie robocze reduktora?
Czy samo się pojawiło?
Ciśnienie robocze reduktora za wysokie i to znacząco.
Co robione było przy instalacji, że wystąpił ten problem?
Ktoś zmieniał ciśnienie robocze reduktora?
Czy samo się pojawiło?
- marekp750
- Administrator
- Posty: 1222
- Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
- Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.
Zobacz na schemat:
Schemat - prince
Masz na nim pokazany przewód idący do kolektora ssącego (przed zawór ssący).
Ściśnij go szczypcami z blokadą (by samo trzymało) tylko z głowa to zrobić.
Zabezpieczyć szczypce by od drgań nie spadły.
Przejechać się... zobaczyć czy problem ustąpił.
Nie jeździć tak dłużej. Jeżeli się poprawi to znaczy to co wcześniej pisałem.
Schemat - prince
Masz na nim pokazany przewód idący do kolektora ssącego (przed zawór ssący).
Ściśnij go szczypcami z blokadą (by samo trzymało) tylko z głowa to zrobić.
Zabezpieczyć szczypce by od drgań nie spadły.
Przejechać się... zobaczyć czy problem ustąpił.
Nie jeździć tak dłużej. Jeżeli się poprawi to znaczy to co wcześniej pisałem.
- merc4891
- Forum Audi A8
- Posty: 65
- Rejestracja: 01 gru 2010, 00:10
- Lokalizacja: zach-pom ZSZ
nic takiego u mnie nie ma.z reduktora wychodzi wąż na wtryski,pomiędzy wtryskami a reduktorem jest filtr fazy lotnej i jakiś czujnik.zastanawiam się nad sensorem halla który jest podłączony pod jedną z cewek.Miałem tam przerwany kabel(ten co idzie do cewki zapłonowej)po połączeniu tego kabla nic się nie zmieniło więc może ten sensor padł
- marekp750
- Administrator
- Posty: 1222
- Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
- Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 4984
- Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
- Lokalizacja: krzczonów
sorki ale mnie ten gurtner zmylił
standardowo ma być dwa bary
DODANO:
niestety reduktory prinsa od syfnego gazu sie zacinają lub złe działają Od syfu zacina sie trzpień regulujący ciśnienie
czyli rozebrać i zmiana gumek

standardowo ma być dwa bary
DODANO:
niestety reduktory prinsa od syfnego gazu sie zacinają lub złe działają Od syfu zacina sie trzpień regulujący ciśnienie
czyli rozebrać i zmiana gumek
Ostatnio zmieniony 21 mar 2014, 22:36 przez pepi, łącznie zmieniany 1 raz.
- marekp750
- Administrator
- Posty: 1222
- Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
- Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.
Króciec jest w "powietrze"?merc4891 pisze:A co do zaworu bezpieczeństwa to jest ale nie jest z niczym połączony.
Zazwyczaj ujściem bezpieczeństwa steruje się reduktorem.
By utrzymywał "stałe" ciśnienie względem podciśnienia w kolektorze.
Sądzę, czy to prince czy inny reduktor ze względu na sposób pracy
instalacji na wtrysku LPG wymagane jest sterowanie reduktorem z kolektora
ssącego. Nie ma bata...

stałego ciśnienia względem podciśnienia w kolektorze ssącym.
I jeszcze jedna sprawa. Napisałeś, że kupiłeś nowy reduktor.
To na starym to występuje? Jak jest na nowym?
Jaki reduktor kupiłeś?