Cdif szału nie robi (jak każdy uniwersal ),aczkolwiek przydaje się.Coś tańszego? :roll: nie wiem.Klimass1 pisze:może ktoś używa czegoś co może przydać się także do innych samochodów ? typu CDIF tylko żeby było to tańsze ?
[D3 03 4.0TDI ] Wymiana klocków tył - co potrzebne ?
Podaje się grubość klocka bez płytki podłoża. Zarówno dla PR-1KE jak i dla PR-1KW minimalna grubość okładziny (wartość graniczna) to 3 mm, a maksymalna to 12 mm. Jeśli uda się wkodować większą cyfrę niż 12 to może wyrzucać błędy. Jeśli wkodowana grubość będzie większa od faktycznej, to będzie bujać autem przy hamowaniu, a jeśli zbyt mała, to klocki będą tarły o tarcze. Auto co około 500 km sterownik sprawdza grubość klocków.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Bądź dobry jak chleb.
Bo po pewnym czasie auto robi pomiar i zapisuje prawidłowe wartości. Ale po pierwszym wpisie to przy hamowaniu jest lekkie bujanie w kierunku przód-tył. Tłoczki same się dociskają jeszcze mechanizmem dociskowym - regulują luz. Co ciekawe, dla serwisu grubość klocka podaje się w zakresie 3-14 mm. Po wymianie zamknąć i otworzyć trzy razy elektryczny hamulec postojowy, poczekać za każdym razem, aż silniki nastawcze elektrycznego hamulca postojowego osiągną położenie krańcowe.labas pisze:Nie zauważyłem żeby bujało, a zawsze oszukuję sterownik o 2mm, ale robię to jak klocki są zużyte w połowie.pebo pisze:Jeśli wkodowana grubość będzie większa od faktycznej, to będzie bujać autem przy hamowaniu
Bądź dobry jak chleb.
Witam mam pytanie dotyczace tylnych klockow. Wymienilem klocki i na desce pojawila sie kontrolka ze klocki sa do wymiany. Tak samo w vcds pokazuje blad o potrzebie wymiany klocko tyl. nastepny trik pokazal mi jak zaparkowalem na wzniesieniu . Pokazal sie komunikat ze samochod jest za stromo zaparkowanay. Moje klocki maja 17,7 mm ale to chyba calosc wiec bez blachy bedzie okolo 14. Nie adaptowalem grubosci bo w c6 jak wymienialem nie musialem nic takiego robic. Moje pytanie brzmi dlaczego nie moge wykasowac bledu i czy musze wpisac ta grubosc klocka
Dziekuje bardzo za odpowiedz . Wszytko jest juz ok. Faktycznie wpisalem grubosc klockow 9 i to zalatwilo sprawe.tak naprawde nie wiem czy tyle maja. Ale komunikat o samochodzie zaparkowanym za stromo widze pierwszy raz a parkuje w tym miejscu od ponad 2 lat tyle ze wczesniej na starych klockach. moze juz nie klockach a blachach
Czy może mi ktoś napisać jak zrobić test zacisków. Wymieniłem klocki na nowe, dokonałem adaptacji, a ciągle wyskakuje mi błąd "02596 Klocki hamulcowe z tyłu zużyte 008-niezrozumiały sygnał. Nie da się tego błędu skasować. Nie wiem co jest nie tak. Może ktoś pomóc?jacek pisze:Arczer34, Musisz zrobić adaptację grubości klocków + test zacisków i błąd można skasować .
- orkaskawina
- Super Klubowicz
- Posty: 627
- Rejestracja: 25 lis 2012, 11:57
- Lokalizacja: Skawina