Cdif szału nie robi (jak każdy uniwersal ),aczkolwiek przydaje się.Coś tańszego? :roll: nie wiem.Klimass1 pisze:może ktoś używa czegoś co może przydać się także do innych samochodów ? typu CDIF tylko żeby było to tańsze ?
[D3 03 4.0TDI ] Wymiana klocków tył - co potrzebne ?
mario-975, w KTSie wpisuje sama grubosc okladziny bez blachy :-).mysle ze w vcds tak samo jest:-)
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
mario-975, no tez tak mysle :-) ja wpisywalem ostatnio 9 a calosc chyba 14 miala :-)
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Podaje się grubość klocka bez płytki podłoża. Zarówno dla PR-1KE jak i dla PR-1KW minimalna grubość okładziny (wartość graniczna) to 3 mm, a maksymalna to 12 mm. Jeśli uda się wkodować większą cyfrę niż 12 to może wyrzucać błędy. Jeśli wkodowana grubość będzie większa od faktycznej, to będzie bujać autem przy hamowaniu, a jeśli zbyt mała, to klocki będą tarły o tarcze. Auto co około 500 km sterownik sprawdza grubość klocków.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Bądź dobry jak chleb.
Bo po pewnym czasie auto robi pomiar i zapisuje prawidłowe wartości. Ale po pierwszym wpisie to przy hamowaniu jest lekkie bujanie w kierunku przód-tył. Tłoczki same się dociskają jeszcze mechanizmem dociskowym - regulują luz. Co ciekawe, dla serwisu grubość klocka podaje się w zakresie 3-14 mm. Po wymianie zamknąć i otworzyć trzy razy elektryczny hamulec postojowy, poczekać za każdym razem, aż silniki nastawcze elektrycznego hamulca postojowego osiągną położenie krańcowe.labas pisze:Nie zauważyłem żeby bujało, a zawsze oszukuję sterownik o 2mm, ale robię to jak klocki są zużyte w połowie.pebo pisze:Jeśli wkodowana grubość będzie większa od faktycznej, to będzie bujać autem przy hamowaniu
Bądź dobry jak chleb.
Witam mam pytanie dotyczace tylnych klockow. Wymienilem klocki i na desce pojawila sie kontrolka ze klocki sa do wymiany. Tak samo w vcds pokazuje blad o potrzebie wymiany klocko tyl. nastepny trik pokazal mi jak zaparkowalem na wzniesieniu . Pokazal sie komunikat ze samochod jest za stromo zaparkowanay. Moje klocki maja 17,7 mm ale to chyba calosc wiec bez blachy bedzie okolo 14. Nie adaptowalem grubosci bo w c6 jak wymienialem nie musialem nic takiego robic. Moje pytanie brzmi dlaczego nie moge wykasowac bledu i czy musze wpisac ta grubosc klocka
Dziekuje bardzo za odpowiedz . Wszytko jest juz ok. Faktycznie wpisalem grubosc klockow 9 i to zalatwilo sprawe.tak naprawde nie wiem czy tyle maja. Ale komunikat o samochodzie zaparkowanym za stromo widze pierwszy raz a parkuje w tym miejscu od ponad 2 lat tyle ze wczesniej na starych klockach. moze juz nie klockach a blachach
Czy może mi ktoś napisać jak zrobić test zacisków. Wymieniłem klocki na nowe, dokonałem adaptacji, a ciągle wyskakuje mi błąd "02596 Klocki hamulcowe z tyłu zużyte 008-niezrozumiały sygnał. Nie da się tego błędu skasować. Nie wiem co jest nie tak. Może ktoś pomóc?jacek pisze:Arczer34, Musisz zrobić adaptację grubości klocków + test zacisków i błąd można skasować .
- orkaskawina
- Super Klubowicz
- Posty: 627
- Rejestracja: 25 lis 2012, 11:57
- Lokalizacja: Skawina
wafelo, masz specjalne smary, ja używam ATE, ale to dosyć spore tubki, jak w sklepiej będziesz kupował często mają z Textara smar taki posmarujesz trochę prowadnice i możesz dać troszkę pod gumkę od tłoczka
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.