Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??
a ja wymieniłem klapę bagażnika - robota na własne życzenia, bo wgniotłem przy parkowaniu - zgubny pośpiech
w każdym bądź razie nowa w takim samym kolorze już zamontowana
uwaga dla tych co będą rozbierać mechanizm otwierania zamka, spradzcie działanie mechanizmu zanim zamkniecie bagażnik !!!
za pierwszym razem jak składałem wszystko, za bardzo skróciłem drut który otwiera zamek i mechanizm nie działał ok - jakbym zamknął bagażnik wtedy to pozamiatane by było
w każdym bądź razie nowa w takim samym kolorze już zamontowana
uwaga dla tych co będą rozbierać mechanizm otwierania zamka, spradzcie działanie mechanizmu zanim zamkniecie bagażnik !!!
za pierwszym razem jak składałem wszystko, za bardzo skróciłem drut który otwiera zamek i mechanizm nie działał ok - jakbym zamknął bagażnik wtedy to pozamiatane by było
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Fotek nie mam ale robiłem to przy 2 pompie już. Przeważnie "jęczały" przy skręcaniu a przy maksymalnym skręcie był delikatny pisk jakby łożysko się zacierało, po tym zabiegu jest cisza. Bieżnia jak i łopateczki na wirniku miały nierówne powierzchnie a po tym zabiegu jest o wiele ciszej a kręci się tak samo. Używałem do tego papieru wodnego od 800-2500. Mam jeszcze starą dobrą pompę to ją rozbiorę i pstryknę jak wygląda po tym zabiegu i 7tys km jazdy.pebo pisze:A możesz nieco więcej wspomnieć o takim zabiegu? Może jakieś fotki. Skąd pomysł na taki zabieg, spadła wydajność pompy, hałasowała czy jeszcze coś innego?krzychu22.p1i pisze: (...) polerowanie bieżni pompy wspomagania (...)
Kiedyś myślałem, że winowajcą słabego wspomagania jest właśnie pompa, i kupiłem drugą od FOSSa i była minimalna różnica. Niedawno usprawniłem auto o magiel z servotroniciem i to jest to Przy 20" teraz kręcę 1 paluszkiem a wcześniej po nagrzaniu ćwiczyłem łapki
Wczoraj i dzisiaj "kosmetyka":
- zmiana oświetlenia na ledowe w bagażniku, kabinie, tablicy rejestracyjnej i cofania;
- wymiana żarówek migaczy bocznych (od starych farbka poodpadała),
- naoliwienie zawiasów w drzwiach, bagażniku i zamka wlewu paliwa (strasznie świszczał),
- przegląd halogenów przeciwmgłowych, prawy okazał się do wyrzucenia, do środka dostałą się sól, woda i inne świństwa,
- naprawa mocowania tapicerki drzwi przednich prawych (dolne plastikowe zapinki były połamane),
- wymiana gniazda migacza przedniego na nowy (poprzedni miał ułamane 2 z 3 zaczepów, przez co reflektor parował),
- przeczyszczenie sączków w nadkolach;
Później pojechaliśmy na zakupy
- zmiana oświetlenia na ledowe w bagażniku, kabinie, tablicy rejestracyjnej i cofania;
- wymiana żarówek migaczy bocznych (od starych farbka poodpadała),
- naoliwienie zawiasów w drzwiach, bagażniku i zamka wlewu paliwa (strasznie świszczał),
- przegląd halogenów przeciwmgłowych, prawy okazał się do wyrzucenia, do środka dostałą się sól, woda i inne świństwa,
- naprawa mocowania tapicerki drzwi przednich prawych (dolne plastikowe zapinki były połamane),
- wymiana gniazda migacza przedniego na nowy (poprzedni miał ułamane 2 z 3 zaczepów, przez co reflektor parował),
- przeczyszczenie sączków w nadkolach;
Później pojechaliśmy na zakupy
Wczoraj zamontowałem elektryczną tylną klapę ) jeszcze deko trzeba dopracować, ale starałem się wszystko profi robić czyli doposażanie cały czas w trakcie )
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.