Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 ALL ] Listwa BRC Multipoint Gas Injection System

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 08 mar 2014, 19:33

nieee wiem <niewiem> wpatruje sie w to zdjecie ale co tu maialo by zaburzac prawa fizyki.... <hmm>
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 08 mar 2014, 19:48

ponad trzysta koni upchniesz w 12 mm <niegadam>

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 11 mar 2014, 20:54

zaczalem sie przymierzac do upiekszenia wygladu lpg pod maska i zauwazylem ze te moje weze to tez sa 12mm i to tak pewnie od nowosci... <hmm> dlatego tez kupilem trojnik i kolanka 12mm....

a Ty pepi, uwazasz ze jaki waz powinien byc do tych wtryskow BRC... ? lub inaczej aby zasilic te 310KM....
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
marta
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 680
Rejestracja: 13 sie 2009, 14:51
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: marta » 11 mar 2014, 21:12

Witam wszystkich po małej nie obecności mi się wydaję że najważniejsze było doprowadzenie odpowiedniej ilości fazy ciekłej do reduktora, a potem to już zależy od przepustu zaworu w butli, i samych reduktorów, potem jest ważne to żeby ftryski były jak najbliżej kolektora ssącego, a w wierty jak najbliżej ftrysków bp. A co do zdjęcia nr.2 to nie jest zdrowo jak wtryski są cewkami do dołu, czyli gas płynie pod górę.

Ale to moje zdanie na temat instalki, Pozdrawiam Łukasz :D

HEJ NIE MA SPOTU TO MARTA USTAWIŁA :)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 11 mar 2014, 21:18

marta pisze:A co do zdjęcia nr.2 to nie jest zdrowo jak wtryski są cewkami do dołu, czyli gas płynie pod górę.
no tu masz racje dlatego chce to zmienic dac cewkami do gory, skrócić weze dolotowe gazu z reduktora do listew do listew oraz z listew do kolektora i podlaczyc tak by gaz dochodzil bezposrednio do dwoch listwe wtryskowych na raz a nie jak teraz przez jedna do drugiej... :/
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 12 mar 2014, 06:36

i najlepiej by było tyły listw podłączyć razem
wtedy ciśnienie było by takie samo :)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 13 mar 2014, 21:25

i najlepiej by było tyły listw podłączyć razem
wtedy ciśnienie było by takie samo :)
no tak, tylko za u mnie w lewej listwie wychodzi cienki wezyk do tego ustrojstwa malego czarnego kwadratowego ( chyba czujnika cisnienia lpg <niewiem> ) wiec nie da rady raczej...czy sie myle... <hmm>
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 14 mar 2014, 07:30

bez trójnik i do drugiej listwy :D

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 15 mar 2014, 21:46

pepi pisze:bez trójnik i do drugiej listwy :D
pepi, malina pomysl, tylko sie zastanawiam jak ugryzc temat tego cienkiego wezyka od mapsensora, bo tam jest chyba gwint M8 i chyba nie dostane takiego krucca do podlaczenia weza do doprowadzenia lgp, wiec potrzeba by byla inna listwa....czy mozna to inaczej rozwiazac ???? <niewiem>
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 16 mar 2014, 07:23

chyba masz tam normalne nyple
i pewnie coś z tego by pasowało
http://www.drypa.pl/kategoria378_AKCESO ... _gazu.html

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 22 mar 2014, 14:00

no i tak..... czesci przyszly trojniki, kolanka itp... wiec sie zabrelem za upiekszanie po raz drugi, poniewaz za pierwszym przewody puscilem z przodu silnika, nie moglem pozniej zamontowac oslony / plastiku silnika, bo wlasnie te przewody przeszkadzaly :/

w koncu po malych przemysleniach poprowadzilem weze lpg z tylu, skrocilem wezyki dolotu do kolektora, pocialem troche oslone silnika, co i niezbyt wyszlo....moglem lepiej :/ ale na razie zostawiam jak jest, bo znow na alledrogo ten plastik ponizej 120zl nie znade <jezu> <onie>

a o to rezultat:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

...i w koncu brak druciarni! <hura> :D
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 22 mar 2014, 19:47

..no i jestem wlasnie po ustawieniu / diagnostyce LPG...przy okazji wyszlo za mam ubogie dawkowanie PB :/ ... na LPG natomiast ok.
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 23 mar 2014, 07:21

odwrotnie masz tylko komp się naumiał :)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 23 mar 2014, 09:57

nie no jak...? na PB mam raktycznie zerowy odczyt z sad lambda natomiast na LPG jest w normach.... <hmm>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 23 mar 2014, 12:10

martin_rs4 pisze:nie no jak...? na PB mam raktycznie zerowy odczyt z sad lambda natomiast na LPG jest w normach.... <hmm>
A przy BRC nie ma emulatorów lambdy?? Czasami potrafili to wsadzić by oszukać kompa Pb.
Może sondy masz padnięte a po przełączeniu na lpg działa emulator i stąd oscylacja w kompie benzynowym.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl