
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 ALL ] Listwa BRC Multipoint Gas Injection System
zaczalem sie przymierzac do upiekszenia wygladu lpg pod maska i zauwazylem ze te moje weze to tez sa 12mm i to tak pewnie od nowosci...
dlatego tez kupilem trojnik i kolanka 12mm....
a Ty pepi, uwazasz ze jaki waz powinien byc do tych wtryskow BRC... ? lub inaczej aby zasilic te 310KM....

a Ty pepi, uwazasz ze jaki waz powinien byc do tych wtryskow BRC... ? lub inaczej aby zasilic te 310KM....
to nie jest zwykły napęd...to
Witam wszystkich po małej nie obecności mi się wydaję że najważniejsze było doprowadzenie odpowiedniej ilości fazy ciekłej do reduktora, a potem to już zależy od przepustu zaworu w butli, i samych reduktorów, potem jest ważne to żeby ftryski były jak najbliżej kolektora ssącego, a w wierty jak najbliżej ftrysków bp. A co do zdjęcia nr.2 to nie jest zdrowo jak wtryski są cewkami do dołu, czyli gas płynie pod górę.
Ale to moje zdanie na temat instalki, Pozdrawiam Łukasz
HEJ NIE MA SPOTU TO MARTA USTAWIŁA
Ale to moje zdanie na temat instalki, Pozdrawiam Łukasz

HEJ NIE MA SPOTU TO MARTA USTAWIŁA

no tu masz racje dlatego chce to zmienic dac cewkami do gory, skrócić weze dolotowe gazu z reduktora do listew do listew oraz z listew do kolektora i podlaczyc tak by gaz dochodzil bezposrednio do dwoch listwe wtryskowych na raz a nie jak teraz przez jedna do drugiej...marta pisze:A co do zdjęcia nr.2 to nie jest zdrowo jak wtryski są cewkami do dołu, czyli gas płynie pod górę.

to nie jest zwykły napęd...to
no tak, tylko za u mnie w lewej listwie wychodzi cienki wezyk do tego ustrojstwa malego czarnego kwadratowego ( chyba czujnika cisnienia lpg <niewiem> ) wiec nie da rady raczej...czy sie myle...i najlepiej by było tyły listw podłączyć razem
wtedy ciśnienie było by takie samo

to nie jest zwykły napęd...to
pepi, malina pomysl, tylko sie zastanawiam jak ugryzc temat tego cienkiego wezyka od mapsensora, bo tam jest chyba gwint M8 i chyba nie dostane takiego krucca do podlaczenia weza do doprowadzenia lgp, wiec potrzeba by byla inna listwa....czy mozna to inaczej rozwiazac ???? <niewiem>pepi pisze:bez trójnik i do drugiej listwy
to nie jest zwykły napęd...to
chyba masz tam normalne nyple
i pewnie coś z tego by pasowało
http://www.drypa.pl/kategoria378_AKCESO ... _gazu.html
i pewnie coś z tego by pasowało
http://www.drypa.pl/kategoria378_AKCESO ... _gazu.html
no i tak..... czesci przyszly trojniki, kolanka itp... wiec sie zabrelem za upiekszanie po raz drugi, poniewaz za pierwszym przewody puscilem z przodu silnika, nie moglem pozniej zamontowac oslony / plastiku silnika, bo wlasnie te przewody przeszkadzaly
w koncu po malych przemysleniach poprowadzilem weze lpg z tylu, skrocilem wezyki dolotu do kolektora, pocialem troche oslone silnika, co i niezbyt wyszlo....moglem lepiej
ale na razie zostawiam jak jest, bo znow na alledrogo ten plastik ponizej 120zl nie znade <jezu>
a o to rezultat:
...i w koncu brak druciarni! <hura>

w koncu po malych przemysleniach poprowadzilem weze lpg z tylu, skrocilem wezyki dolotu do kolektora, pocialem troche oslone silnika, co i niezbyt wyszlo....moglem lepiej


a o to rezultat:
...i w koncu brak druciarni! <hura>

to nie jest zwykły napęd...to
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
A przy BRC nie ma emulatorów lambdy?? Czasami potrafili to wsadzić by oszukać kompa Pb.martin_rs4 pisze:nie no jak...? na PB mam raktycznie zerowy odczyt z sad lambda natomiast na LPG jest w normach....
Może sondy masz padnięte a po przełączeniu na lpg działa emulator i stąd oscylacja w kompie benzynowym.