Ej no, nie łapmy sie za słówka, jak zaczynalem przygode z autami kable do swiec to byla norma wiem ze to dawno zapomniany element w aucie chociaż miedzy cewka a swieczka tez jest gumiak co wyglada jak kabel <hehe>
Cossi, Szczerze polecam wybór jednostki W12 do D3 , koszty wcale nie są przerażające w końcu świec , hamulców , oleju , filtrów itp. nie wymieniasz co miesiąc , poza tym na rynku części pojawia się coraz więcej zamienników do D3 i nie ma potrzeby korzystania tylko z ASO .
no w sumie sie zdecydowalem szukac d3, bmki juz mialem wiec sprobuje cos innego, a merc w tej kasie moze byc kiepski.
Dzieki panowie i jednej pani za pomoc w wyborze. Co do silnika w takim razie pewne bedzie 4.2 ale jak trafi sie w12 w poblizu to raczej sie odwaze
tylko pytanie co mozna kupic po w12...... juz cholera nic lepszego nie bedzie a apetyt rosnie
Dlaczego nikt w tej argumentacji nie używa dwóch głównych przyczyn przewagi A8 nad konkurencją typu bmw czy merc? To quattro i "amelinium" dają "przewagę dzięki technice".
Jeżdżę co prawda d2 bo bardziej mi się podoba jej sylwetka, ale uważam że silnik 4,2 jest trwały i niezawodny a jak już ktoś napisał - elektronika się pitoli w każdym aucie.
Wszystko zależy od czasu i fascynacji danym autem. Dziś można powiedzieć tak kupię drugi raz bo i kupił bym ale nikt nie wie co go spotka za x czasu i sprawa się może odmienić, może komuś się urodzić 5-tka dzieci i będzie szukał autobusu albo zamarzy o suv-ie. Może wystąpić sytuacja że wpadnie w oko jakieś inne auto. Na pewno każdy marzy o jakimś aucie które wierci dziurę w brzuchu a na jego myśl czujemy motylki w brzuchu
Ostatnio zmieniony 13 mar 2014, 16:16 przez ernesto, łącznie zmieniany 1 raz.
jak D3 to 4.2 pb lub 4.2 tdi, jak W221 to 5.0 lub 4.2 cdi, E65 raczej tylko jeden polecany 3.0 D, każdy zadbany będzie cieszył, każde auto z tych ma swoje wady i zalety