![]() |
![]() |
![]() |
[D2 ALL ] Serwotronik
-
- Forum Audi A8
- Posty: 231
- Rejestracja: 28 wrz 2009, 09:16
- Lokalizacja: Poznań/Suchy Las
[D2 ALL ] Serwotronik
Witam jak w temacie. dzisiaj miałem okazje pokręcić kierownicą w innej A8.
Już wiem że u mnie jest coś nie tak bo umnie wspomaganie działa lecz cały czas z oporem czyli tak jak by sie jechało z większa pędkością... Nic nie syczy działa równo w oby dwie strony tylk pytanie dlaczego nie działa poprawnie na psotoju czyli bardzo lekko??
Czy to jest wona jakiegoś sterownika czy jak????
Już wiem że u mnie jest coś nie tak bo umnie wspomaganie działa lecz cały czas z oporem czyli tak jak by sie jechało z większa pędkością... Nic nie syczy działa równo w oby dwie strony tylk pytanie dlaczego nie działa poprawnie na psotoju czyli bardzo lekko??
Czy to jest wona jakiegoś sterownika czy jak????
Ostatnio zmieniony 28 mar 2013, 20:12 przez Pers, łącznie zmieniany 1 raz.
Miłość od pierwszego kontaktu :-)
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Re: [S8 D2 FL] Serwotronik
Słyszałem, że magiel i servo to niestety jeden z elementów lubiących się psuć... w mojej S8 także nie chodzi to idealnie :evil:Pers pisze:Witam jak w temacie. dzisiaj miałem okazje pokręcić kierownicą w innej A8.
Już wiem że u mnie jest coś nie tak bo umnie wspomaganie działa lecz cały czas z oporem czyli tak jak by sie jechało z większa pędkością... (...)
W garażu mam jeszcze A8 D2 FL i tam kierownicą na postoju możesz kręcić małym palcem... trochę mnie to irytuje więc też będę zgłębiał ten temat :wpale:
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Forum Audi A8
- Posty: 231
- Rejestracja: 28 wrz 2009, 09:16
- Lokalizacja: Poznań/Suchy Las
-
- Forum Audi A8
- Posty: 43
- Rejestracja: 22 gru 2009, 19:14
- Lokalizacja: Jarosław
Witam u mnie ta sama sytuacja. Jak kupiłem auto to wspomaganie chodziło idealnie leciutko a teraz już zaczęło chodzić na postoju tak ciężko jak bym jechał z dużą prędkością w obie strony tak pracuje. I chyba problem leży po stronie servotronika ale przy maglu. Gdzieś czytałem że tam jest jakiś zawór i to on jest temu winny. Czy już ktoś sobie z tym poradził ??
Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm
-
- Forum Audi A8
- Posty: 43
- Rejestracja: 22 gru 2009, 19:14
- Lokalizacja: Jarosław
- glinka
- Forum Audi A8
- Posty: 292
- Rejestracja: 27 lip 2009, 22:03
- Lokalizacja: morąg
tak dokładnie ten kabelek pisałem otym w dziale zawieszenie http://www.a8team.pl/topics15/724.htm troszke czytania jestsolox011 pisze:a możesz powiedzieć coś więcej to chodzi o ten kabel co idzie od maglownicy??glinka pisze:miałem taką sytuacje i sie sam z tym uporałem przy servotronicu kabelek był ukrecony bardzo łatwo jest go sprawdzic czy jest dobry
-
- Forum Audi A8
- Posty: 124
- Rejestracja: 28 lut 2010, 09:24
- Lokalizacja: dolnyslask
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
bronko86 pisze:Miałem ten sam problem, wymieniłem cały zawór z tym kabelkiem właśnie(lubi się ukręcić) i probłem znikł :-D
oooo właśnie... jak zdiagnozować ten zaworek?Pers pisze:Tak czy inaczej bez wyciągnięcia maglownicy zaworka nie da sie sprawdzić???
czy da radę bez wyciągania magla?
czy da radę wymienić ten zawór bez wyciągania magla?
jakieś wskazówki nt. sposobu postępowania?
... bo u mnie drugi kompletny magiel leży ale ponieważ to co się dzieje u mnie nie jest aż takie uciążliwe a czasu nie miałem ostatnio zbyt dużo więc wciąż tego nie zrobiłem :evil:
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
jeśli tak to chu..., jak go wyjmę to pewnie wymienię w całości zamiast bawić się w podmienianie części bo o ile dobrze pamiętam to przy wyciąganiu magla trzeba się sporo nagimnastykować :evil:Pers pisze:patrząc na umiejscowienie tego badziewa demontaż maglownicy będzie na 100% :wpale:
cholera, powinienem wziąść się za to jak najszybciej bo jak mi się znajdzie chętny na kupno A8 to już nie będzie tak wesoło - a tu jak na złość wcale nie mam czasu ganiać za tym teraz

FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- glinka
- Forum Audi A8
- Posty: 292
- Rejestracja: 27 lip 2009, 22:03
- Lokalizacja: morąg
a własnie ze da w nadkolu jest kostka rozłącz ją wez jakis zasilacz nawet od anteny domowej odpal auto z rozłączoną kostką zobacz jak sie skreca potem podłącz zasilacz pod tą kostkie i bedziesz wiedział czy servo działa czy nie a najlepiej zebys ty krecił a ktos niech podpina zasilacz w tym czasie tylko z akumulatora nie podpinaj bo spalisz serwo :-PPers pisze:Tak czy inaczej bez wyciągnięcia maglownicy zaworka nie da sie sprawdzić???
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj