części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 ALL ] Serwotronik

Pers
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 231
Rejestracja: 28 wrz 2009, 09:16
Lokalizacja: Poznań/Suchy Las

[D2 ALL ] Serwotronik

Post autor: Pers » 28 mar 2010, 22:55

Witam jak w temacie. dzisiaj miałem okazje pokręcić kierownicą w innej A8.
Już wiem że u mnie jest coś nie tak bo umnie wspomaganie działa lecz cały czas z oporem czyli tak jak by sie jechało z większa pędkością... Nic nie syczy działa równo w oby dwie strony tylk pytanie dlaczego nie działa poprawnie na psotoju czyli bardzo lekko??
Czy to jest wona jakiegoś sterownika czy jak????
Ostatnio zmieniony 28 mar 2013, 20:12 przez Pers, łącznie zmieniany 1 raz.
Miłość od pierwszego kontaktu :-)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Re: [S8 D2 FL] Serwotronik

Post autor: FOSS » 30 mar 2010, 00:34

Pers pisze:Witam jak w temacie. dzisiaj miałem okazje pokręcić kierownicą w innej A8.
Już wiem że u mnie jest coś nie tak bo umnie wspomaganie działa lecz cały czas z oporem czyli tak jak by sie jechało z większa pędkością... (...)
Słyszałem, że magiel i servo to niestety jeden z elementów lubiących się psuć... w mojej S8 także nie chodzi to idealnie :evil:
W garażu mam jeszcze A8 D2 FL i tam kierownicą na postoju możesz kręcić małym palcem... trochę mnie to irytuje więc też będę zgłębiał ten temat :wpale:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Pers
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 231
Rejestracja: 28 wrz 2009, 09:16
Lokalizacja: Poznań/Suchy Las

Post autor: Pers » 30 mar 2010, 09:48

Uff to jest nutka nadziei :mrgreen:
patrzyłem na allegro i niby sa w sprzedaży jakieś przekażniki od servotronika... ale znając życie to by było za proste :/

Podobno ten czarny przewód z tym zaworkiem może być trafiony...
albo jakiś przekaźnik...
Miłość od pierwszego kontaktu :-)

solox011
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 43
Rejestracja: 22 gru 2009, 19:14
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: solox011 » 03 cze 2010, 19:15

Witam u mnie ta sama sytuacja. Jak kupiłem auto to wspomaganie chodziło idealnie leciutko a teraz już zaczęło chodzić na postoju tak ciężko jak bym jechał z dużą prędkością w obie strony tak pracuje. I chyba problem leży po stronie servotronika ale przy maglu. Gdzieś czytałem że tam jest jakiś zawór i to on jest temu winny. Czy już ktoś sobie z tym poradził ??
Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm

Awatar użytkownika
glinka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 292
Rejestracja: 27 lip 2009, 22:03
Lokalizacja: morąg

Post autor: glinka » 04 cze 2010, 22:05

miałem taką sytuacje i sie sam z tym uporałem przy servotronicu kabelek był ukrecony bardzo łatwo jest go sprawdzic czy jest dobry

solox011
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 43
Rejestracja: 22 gru 2009, 19:14
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: solox011 » 05 cze 2010, 03:13

glinka pisze:miałem taką sytuacje i sie sam z tym uporałem przy servotronicu kabelek był ukrecony bardzo łatwo jest go sprawdzic czy jest dobry
a możesz powiedzieć coś więcej to chodzi o ten kabel co idzie od maglownicy??
Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm

Awatar użytkownika
glinka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 292
Rejestracja: 27 lip 2009, 22:03
Lokalizacja: morąg

Post autor: glinka » 05 cze 2010, 18:57

solox011 pisze:
glinka pisze:miałem taką sytuacje i sie sam z tym uporałem przy servotronicu kabelek był ukrecony bardzo łatwo jest go sprawdzic czy jest dobry
a możesz powiedzieć coś więcej to chodzi o ten kabel co idzie od maglownicy??
tak dokładnie ten kabelek pisałem otym w dziale zawieszenie http://www.a8team.pl/topics15/724.htm troszke czytania jest

bronko86
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 124
Rejestracja: 28 lut 2010, 09:24
Lokalizacja: dolnyslask

Post autor: bronko86 » 06 cze 2010, 10:19

Miałem ten sam problem, wymieniłem cały zawór z tym kabelkiem właśnie(lubi się ukręcić) i probłem znikł :-D koszt na alledrogo 200zł lecz ciężko dostać. szybciej kupi się trsfiony magiel z takim zaworkiem :-D

Pers
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 231
Rejestracja: 28 wrz 2009, 09:16
Lokalizacja: Poznań/Suchy Las

Post autor: Pers » 06 cze 2010, 10:24

Tak czy inaczej bez wyciągnięcia maglownicy zaworka nie da sie sprawdzić???
Miłość od pierwszego kontaktu :-)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 06 cze 2010, 15:43

bronko86 pisze:Miałem ten sam problem, wymieniłem cały zawór z tym kabelkiem właśnie(lubi się ukręcić) i probłem znikł :-D
Pers pisze:Tak czy inaczej bez wyciągnięcia maglownicy zaworka nie da sie sprawdzić???
oooo właśnie... jak zdiagnozować ten zaworek?
czy da radę bez wyciągania magla?
czy da radę wymienić ten zawór bez wyciągania magla?
jakieś wskazówki nt. sposobu postępowania?

... bo u mnie drugi kompletny magiel leży ale ponieważ to co się dzieje u mnie nie jest aż takie uciążliwe a czasu nie miałem ostatnio zbyt dużo więc wciąż tego nie zrobiłem :evil:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Pers
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 231
Rejestracja: 28 wrz 2009, 09:16
Lokalizacja: Poznań/Suchy Las

Post autor: Pers » 06 cze 2010, 17:44

patrząc na umiejscowienie tego badziewa demontaż maglownicy będzie na 100% :wpale:
Miłość od pierwszego kontaktu :-)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 06 cze 2010, 18:57

Pers pisze:patrząc na umiejscowienie tego badziewa demontaż maglownicy będzie na 100% :wpale:
jeśli tak to chu..., jak go wyjmę to pewnie wymienię w całości zamiast bawić się w podmienianie części bo o ile dobrze pamiętam to przy wyciąganiu magla trzeba się sporo nagimnastykować :evil:

cholera, powinienem wziąść się za to jak najszybciej bo jak mi się znajdzie chętny na kupno A8 to już nie będzie tak wesoło - a tu jak na złość wcale nie mam czasu ganiać za tym teraz :/
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
glinka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 292
Rejestracja: 27 lip 2009, 22:03
Lokalizacja: morąg

Post autor: glinka » 06 cze 2010, 22:07

Pers pisze:Tak czy inaczej bez wyciągnięcia maglownicy zaworka nie da sie sprawdzić???
a własnie ze da w nadkolu jest kostka rozłącz ją wez jakis zasilacz nawet od anteny domowej odpal auto z rozłączoną kostką zobacz jak sie skreca potem podłącz zasilacz pod tą kostkie i bedziesz wiedział czy servo działa czy nie a najlepiej zebys ty krecił a ktos niech podpina zasilacz w tym czasie tylko z akumulatora nie podpinaj bo spalisz serwo :-P

bronko86
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 124
Rejestracja: 28 lut 2010, 09:24
Lokalizacja: dolnyslask

Post autor: bronko86 » 06 cze 2010, 23:39

Ja wyciągałem magiel bo szedł do regeneracji

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 09 cze 2010, 09:13

bronko86 pisze:Ja wyciągałem magiel bo szedł do regeneracji
Kolego powiedz ile taka impreza Cię szarpneła,bo i u mnie za nie długo szykuję mi się regeneracja albo wymiana.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl