

![]() |
![]() |
przy pelnym bucie co sie moze stac to jedynie ze odetnie LPG i przelaczy na PB bo reduktor jesli slaby to nie bedzie wyrabial, dlatego zaleca sie intalke dwóch reduktorow, lub jednego mocnego ale tylko jezeli kierowca nie ma tendencji do ciaglej sportowej jazdy <tjaa>pebo pisze: może źle dobrana/złożona instalacja gazowa.
Martin, masz rację, ale do tego silnika (domyślam się że to AAH) są reduktory które wyrabiają z mocą. Poza tym gdyby reduktor był za słaby (albo na przykład za małe średnice przewodów gazowych) to komputer przełączał by na benzynę na każdym biegu. Można dywagować i snuć domysły co jest nie tak, ale podsumowując, to powiem, że jeśli instalacja gazowa jest prawidłowo złożona i założona, to różnice w pracy pojazdu są znikome i takie rzeczy jak kolega pisze się nie dzieją. Po prostu coś jest nie tak.martin_rs4 pisze:jezeli skrzynia na PB zmienia biegi normalnie to tak samo powinna na LPG chyba ze jak wspomnial pebo,przy pelnym bucie co sie moze stac to jedynie ze odetnie LPG i przelaczy na PB bo reduktor jesli slaby to nie bedzie wyrabial, dlatego zaleca sie intalke dwóch reduktorow, lub jednego mocnego ale tylko jezeli kierowca nie ma tendencji do ciaglej sportowej jazdy <tjaa>pebo pisze: może źle dobrana/złożona instalacja gazowa.