części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 97 4.2PB/LPG ] Silnik kuleje, brak mocy, CAT

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 06 kwie 2014, 18:25

Producent zaleca przy sprawdzaniu kompresji aby temperatura oleju nie była niższa jak 30*C i napięcie co najmniej 12.7V. Należy wypiąć wtyczki od cewek, wtryskiwaczy i wykręcić świeczki. Pomiaru dokonujemy przy otwartej przepustnicy na maxa.
Wartości dla:
Pre FL:

ABZ Nowy: 10 - 15 bar Minimalnie: 7.5 bar

AEW Nowy: 10 - 15 bar Minimalnie: 7.5 bar

AHC Nowy: 14 bar Minimalnie: 9 bar

Max. różnica między cylindrami: 3 bar


Po Fl:
- Nowy 10....13 bar
- Minimalnie 7 bar
- Max. różnica między cylindrami: 3 bar
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 06 kwie 2014, 18:30

ale są cwani 7,5 to już ledwo co pracuje :)

piotrek1980
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 41
Rejestracja: 19 maja 2011, 13:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: piotrek1980 » 07 kwie 2014, 17:18

....
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2014, 21:58 przez piotrek1980, łącznie zmieniany 1 raz.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 07 kwie 2014, 20:00

50 ml

piotrek1980
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 41
Rejestracja: 19 maja 2011, 13:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: piotrek1980 » 08 kwie 2014, 00:10

...
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2014, 21:58 przez piotrek1980, łącznie zmieniany 2 razy.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 08 kwie 2014, 20:09

piotrek1980 pisze:Ile powinno wejść nafty do tego cylindra?bo ja gdy tłok był ułożony tak,że wchodziło jakieś 3cm patyczka poniżej gwint na świecę to wlałem jakieś dwa litry i nigdzie to nie wyciekło (miską też nie) i mogłem tak sobie chyba lać jeszcze,ale sprawdziłem słomką dmuchając w nią i na tłoku nafta jest.(bulgocze) ...o co tu chodzi?
-nafta z olejem równa się brak smarowania <niewiem>
prawdopodobnie coś komuś gdzieś kiedyś wpadło i masz uszkodzoną powłokę
albo pierścieni brak /trzeba by rozebrać ale w twoim wypadku to tylko zmiana motoru wchodzi w grę

piotrek1980
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 41
Rejestracja: 19 maja 2011, 13:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: piotrek1980 » 08 kwie 2014, 20:45

...
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2014, 21:59 przez piotrek1980, łącznie zmieniany 1 raz.

ernesto

Post autor: ernesto » 08 kwie 2014, 20:53

piotrek1980 pisze:wlałem litr i końca nie było widać to zakręciłem chwilę rozrusznikiem.
Bez oleju? Nie wiem czy to był dobry pomysł.

piotrek1980
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 41
Rejestracja: 19 maja 2011, 13:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: piotrek1980 » 08 kwie 2014, 21:01

...
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2014, 21:59 przez piotrek1980, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 08 kwie 2014, 21:01

Nafta prawdopodobnie popłynęła przez otwarte zawory wydechowe.

Wracając do sprawdzania kondycji silnika, powiedzcie jaka szczelina na pierścieniach powinna być. Bo będąc pod wpływem tematu rozebrałem doszczętnie mój motor. Mierzyłem pierścienie i na olejowym ciasno bardzo wchodzi 0,3mm, ale na górnym pierścieniu 1,3mm wchodzi. Uważam że dużo, za dużo.

ernesto

Post autor: ernesto » 08 kwie 2014, 21:10

piotrek1980, Teraz jak dolałeś to doszło do gardła. Wlałeś do pełna? Jesli tak to jutro z rana sprawdź ile ubyło. Jeśli zeszło to lej dalej. Za jedną noc nie odpuści, no chyba że.. ale wątpię. Mój pił cały weekend. Wychlał kilka butelek. Oczywiście pamiętasz żeby potem spuścić olej i zalać nowy i nowy filtr.

piotrek1980
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 41
Rejestracja: 19 maja 2011, 13:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: piotrek1980 » 08 kwie 2014, 21:21

...
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2014, 21:59 przez piotrek1980, łącznie zmieniany 1 raz.

ernesto

Post autor: ernesto » 08 kwie 2014, 21:29

piotrek1980, Mój też się przelał. Odparuje do tego czasu. A prędzej ją wypluje. Oczywiście jak już go odpalisz to dobrze by było żeby pochodził sobie na wolnych obrotach jakiś czas. Jak już złapie temperaturę to możesz pozwolić sobie go delikatnie prze-gazować ale bez szaleństw. Niech się wszystko ładnie poukłada. Będzie dymił na biało jak szalony. Tym się nie przejmuj, bo w ten czas będzie wypalał naftę.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 08 kwie 2014, 21:47

może mu wydech rozerwać nawet
katy jak ma może uszkodzić

piotrek1980
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 41
Rejestracja: 19 maja 2011, 13:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: piotrek1980 » 08 kwie 2014, 22:02

...
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2014, 21:59 przez piotrek1980, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl