części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 97 4.2PB/LPG ] Silnik kuleje, brak mocy, CAT

ernesto

Post autor: ernesto » 08 kwie 2014, 22:13

Skoczyło dlatego że doktor zagęścił olej i uszczelniło tam gdzie miał przewiewy. Ale ja osobiście nie polecam jeździć na tym. To jest dobre dla handlarzy co sprzedają auta które mają wydmuszki zamiast silników.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 08 kwie 2014, 23:52

Gabriel pisze:Mierzyłem pierścienie i na olejowym ciasno bardzo wchodzi 0,3mm, ale na górnym pierścieniu 1,3mm wchodzi.
Szczelina na pierścieniach:
1 pierścień -- 0.35…0.50 -- Limit: 0.8
2 pierścień -- 0.60…0.80 -- Limit 1.0
Pierścień zgarniający -- 0.25…0.50 -- Limit 0.8

Luz w kanałkach pierścieniowych:

Pierścienie kompresyjne -- 0.02…0.08 -- Limit 0.20
Pierścień zgarniający -- 0.02…0.08 -- Limit 0.15


Obrazek
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

piotrek1980
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 41
Rejestracja: 19 maja 2011, 13:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: piotrek1980 » 09 kwie 2014, 03:57

...
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2014, 22:00 przez piotrek1980, łącznie zmieniany 1 raz.

ernesto

Post autor: ernesto » 09 kwie 2014, 06:21

W starym silniku nie było co reanimować bo na 1 i 2 wyszło 0
W nowym silniku wszystkie trzymały 12 oprócz 7-ego który wydusił 5.
Mierzyłem już jakiś czas temu i wychodził w granicach 12 -13 na wszystkich. Nie mogę znaleźć tej kartki to dokładnie bym Ci podał jak było dokładnie.

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 09 kwie 2014, 13:27

krzychu22.p1i, Dzięki tego szukałem. A czy te info jest do mojego AHC? Czy ogólnie?

piotrek1980
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 41
Rejestracja: 19 maja 2011, 13:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: piotrek1980 » 09 kwie 2014, 14:50

...
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2014, 22:00 przez piotrek1980, łącznie zmieniany 1 raz.

ernesto

Post autor: ernesto » 09 kwie 2014, 20:47

piotrek1980 pisze:Nafty raczej nic nie ubyło od wczoraj w tym cylindrze to dobrze czy źle?
Dobrze. Znaczy się że się uszczelnił. Ale niech pływa dalej.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 09 kwie 2014, 20:52

można delikatnie góra i duł poruszać :)

ernesto

Post autor: ernesto » 09 kwie 2014, 20:56

piotrek1980,
pepi pisze:można delikatnie góra i duł poruszać :)
Aby nie rozrusznikiem ;)

piotrek1980
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 41
Rejestracja: 19 maja 2011, 13:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: piotrek1980 » 09 kwie 2014, 21:28

...
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2014, 22:00 przez piotrek1980, łącznie zmieniany 1 raz.

ernesto

Post autor: ernesto » 09 kwie 2014, 21:38

piotrek1980, spokojnie. Nie wariuj. Miejmy nadziej że odpuści i wróci do normy. Wiem że się martwisz i zjadają Cie nerwy, przechodziłem to samo.
Wiesz nawet jeśli potem okaże się że góra jest do uszczelnienia to zawsze jest lepiej niż rozbierać wszystko i uszczelniać i górę i dół, Thu Thu Thu. Będzie dobrze

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 10 kwie 2014, 00:25

Gabriel pisze:krzychu22.p1i, Dzięki tego szukałem. A czy te info jest do mojego AHC? Czy ogólnie?
Do AUW, pod AHC nie mogę coś wyszukać, ale powinno być dosyć podobnie.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl