części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 94 4.2PB/LPG ] Znak OT na kole pasowym a 1-tłok

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 04 kwie 2014, 08:04

Jak nie znajdziesz bolca to ta wersja o blokowaniu koła w tym miejscu może być prawdziwa... :(

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 04 kwie 2014, 19:22

I było tak jak myślałem urwany był bolec.
Obrazek
I co za tym idzie ( silnik do góry, ława w dół , dwie miski w dół i dorabianie bolca) na koniec skręcanie i ustawianie rozrządu plus wymiana łańcuszków ( stare luz ok. 5mm a nowe napięte jak struna filmik Dzięki wszystkim za różne info.
"nie bierzcie nigdy pod uwagę znaku na kole pasowym w 100% , do kanału i na kole zamachowym będzie 100% pewność)

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 08 kwie 2014, 16:41

Chłopaki ma problem z kołem pasowym , po wymianie łańcuszków wałki dostały trochę oporu i rozrząd był rozpinany , po spięciu rolki zaczęły grzechotać i tak na prawdę wszystkie części rozrządu strasznie spracowane, firma rolek to INA 70000 przejechały i już do śmieci. Wracając do problemu nie mogę odkręcić koła pasowego jak je zblokować? Na kole zamachowym się trochę boję żeby nie połamać obudowy.
I czy taki zestaw jest OK?
http://allegro.pl/rozrzad-kpl-audi-a6-s ... 76256.html

niby istnieje taka blokada 3197 http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... ental.html
ale jakie ma wymiary to nie wiem

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 09 kwie 2014, 13:30

Blokuj na kole zamachowym ale nie od dołu (tam gdzie idą 2 śrubki do przykręcenia miski).
Masz okienko w obudowie skrzyni (przed konwerterem).

Złapać ząb napędu rozrusznika należy to zrobić właściwie (nie kawałek zęba, tylko cały).
Przygotowane mam narzędzie zrobione z płaskiego przecinaka.
Mimo, że śruba jest nieźle dowalona to moment na kole jest w granicach 60-80Nm.
Różnica średnic jest duża między śrubą a zębami na kole.
Okienko masz nad czujnikiem położenia wału (zasłania go częściowo osłonka blaszana).

Znam przypadki, że odkręcają ludzie te śruby zapierając o ziemię przedłużkę i kręcą rozrusznikiem...

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 09 kwie 2014, 16:10

Zaparcie przedłużki nic nie dało , staram sie dorobić blokadę na koło pasowe (rura średnicy 62mm i dwa wycięcia w niej na szer 17mm i głębokie na 40mm) coś w rodzaju oryginalnego przyrządu . A ta klapka jest po lewej stronie skrzyni czy po prawej?? i pewnie bez kanału bedzie ciężko
O temiejsce chodzi??
Obrazek

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 09 kwie 2014, 16:25

Wystarczy ściągnąć lewe przednie koło.

Popatrz na zdjęcie z linku:

ZDJĘCIE: ABZ + 5HP24A

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 12 kwie 2014, 21:12

Tak patrzyłem dzisiaj na tył dużej miski olejowej.
Do blokowania koła się jednak nadaje. Masywnie te dziury są wykonane.

Zobaczcie:

Obrazek

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 12 kwie 2014, 21:17

Tak jak pisałem , tylko że trzeba uważać na ten bolec do ustawiania rozrządu na kole zamachowym bo ułamać można przypadkiem .

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 12 kwie 2014, 23:05

chicken20091986 pisze:niby istnieje taka blokada 3197 http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... ental.html
ale jakie ma wymiary to nie wiem
Nie niby tylko istnieje naprawdę - miałem to w ręku i właśnie jej używałem do odkręcenia tej śruby.
Do blokady potrzebny też klucz.... ¾ cala albo calowy.... i dłuuuuuuuga przedłużka, tak ze 2 metry ;)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl