[D2 94 4.2PB/LPG ] Znak OT na kole pasowym a 1-tłok
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
I było tak jak myślałem urwany był bolec.
I co za tym idzie ( silnik do góry, ława w dół , dwie miski w dół i dorabianie bolca) na koniec skręcanie i ustawianie rozrządu plus wymiana łańcuszków ( stare luz ok. 5mm a nowe napięte jak struna filmik Dzięki wszystkim za różne info.
"nie bierzcie nigdy pod uwagę znaku na kole pasowym w 100% , do kanału i na kole zamachowym będzie 100% pewność)
I co za tym idzie ( silnik do góry, ława w dół , dwie miski w dół i dorabianie bolca) na koniec skręcanie i ustawianie rozrządu plus wymiana łańcuszków ( stare luz ok. 5mm a nowe napięte jak struna filmik Dzięki wszystkim za różne info.
"nie bierzcie nigdy pod uwagę znaku na kole pasowym w 100% , do kanału i na kole zamachowym będzie 100% pewność)
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
Chłopaki ma problem z kołem pasowym , po wymianie łańcuszków wałki dostały trochę oporu i rozrząd był rozpinany , po spięciu rolki zaczęły grzechotać i tak na prawdę wszystkie części rozrządu strasznie spracowane, firma rolek to INA 70000 przejechały i już do śmieci. Wracając do problemu nie mogę odkręcić koła pasowego jak je zblokować? Na kole zamachowym się trochę boję żeby nie połamać obudowy.
I czy taki zestaw jest OK?
http://allegro.pl/rozrzad-kpl-audi-a6-s ... 76256.html
niby istnieje taka blokada 3197 http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... ental.html
ale jakie ma wymiary to nie wiem
I czy taki zestaw jest OK?
http://allegro.pl/rozrzad-kpl-audi-a6-s ... 76256.html
niby istnieje taka blokada 3197 http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... ental.html
ale jakie ma wymiary to nie wiem
Blokuj na kole zamachowym ale nie od dołu (tam gdzie idą 2 śrubki do przykręcenia miski).
Masz okienko w obudowie skrzyni (przed konwerterem).
Złapać ząb napędu rozrusznika należy to zrobić właściwie (nie kawałek zęba, tylko cały).
Przygotowane mam narzędzie zrobione z płaskiego przecinaka.
Mimo, że śruba jest nieźle dowalona to moment na kole jest w granicach 60-80Nm.
Różnica średnic jest duża między śrubą a zębami na kole.
Okienko masz nad czujnikiem położenia wału (zasłania go częściowo osłonka blaszana).
Znam przypadki, że odkręcają ludzie te śruby zapierając o ziemię przedłużkę i kręcą rozrusznikiem...
Masz okienko w obudowie skrzyni (przed konwerterem).
Złapać ząb napędu rozrusznika należy to zrobić właściwie (nie kawałek zęba, tylko cały).
Przygotowane mam narzędzie zrobione z płaskiego przecinaka.
Mimo, że śruba jest nieźle dowalona to moment na kole jest w granicach 60-80Nm.
Różnica średnic jest duża między śrubą a zębami na kole.
Okienko masz nad czujnikiem położenia wału (zasłania go częściowo osłonka blaszana).
Znam przypadki, że odkręcają ludzie te śruby zapierając o ziemię przedłużkę i kręcą rozrusznikiem...
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
Zaparcie przedłużki nic nie dało , staram sie dorobić blokadę na koło pasowe (rura średnicy 62mm i dwa wycięcia w niej na szer 17mm i głębokie na 40mm) coś w rodzaju oryginalnego przyrządu . A ta klapka jest po lewej stronie skrzyni czy po prawej?? i pewnie bez kanału bedzie ciężko
O temiejsce chodzi??
O temiejsce chodzi??
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
Nie niby tylko istnieje naprawdę - miałem to w ręku i właśnie jej używałem do odkręcenia tej śruby.chicken20091986 pisze:niby istnieje taka blokada 3197 http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... ental.html
ale jakie ma wymiary to nie wiem
Do blokady potrzebny też klucz.... ¾ cala albo calowy.... i dłuuuuuuuga przedłużka, tak ze 2 metry
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-