Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

Manetki F1

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Manetki F1

Post autor: jordan233 » 11 kwie 2014, 22:36

Witam

Od dłuższego czasu poszukuję swojej przepięknej :)

Odpuszczam sobie już poszukiwania w Polsce, tym bardziej że mieszkam w Holandii :)
Stwierdziłem że kupię auto za granicą,znalazłem Audi A8 w bardzo fajnym stanie(na zdjęciach :D hehe) ,jutro będę oglądać,tyle że to Audi niema manetek zmiany biegów przy kierownicy,czy w ogóle tego używacie? ,czy wersje bez tych manetek są dużo tańsze?

Pozdrawiam

Korton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 515
Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
Lokalizacja: Kraków

Re: Manetki F1

Post autor: Korton » 11 kwie 2014, 23:29

jordan233 pisze:Witam

jutro będę oglądać,tyle że to Audi niema manetek zmiany biegów przy kierownicy,czy w ogóle tego używacie?
Pozdrawiam
Nie uzywam poza przypadkami, gdy wiem, ze zaraz bede wyprzedzal, to manetka zbijam bieg, zeby byl juz zalaczony, a nie jak dam gazu to komp zdecyduje czy przezucic czy nie :) Na serpentynach wlaczam tryb manual i manetkami steruje biegami, nie ma sensu zeby np komp wlaczyl trzeci bieg, jak za kilkanascie metrow widze zakret agrawke. Po miescie i spokojnie na trasie nie uzywam.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 12 kwie 2014, 18:34

Ja manetek używam bardzo często i nie wyobrażam sobie aktualnie kiery bez nich.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 12 kwie 2014, 19:47

Szukaj z manetkami, inna jazda :) masz pełną kontrolę nad skrzynią <okioki>

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 12 kwie 2014, 23:20

no to trzeba szukać z manetkami :) ,oglądałem dzisiaj jedną,wszystko fajnie ale bez manetek i kilku innych rzeczy ale za to była kiera podgrzewana :D ,ale to jeszcze nie to czego szukam.

Awatar użytkownika
labas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 843
Rejestracja: 15 maja 2009, 09:56
Lokalizacja: Pieniny

Post autor: labas » 13 kwie 2014, 09:06

Benzyna słaba to i może manetki potrzebne, w klekocie nie ma potrzeby używać, korzystałem z tego raptem parę razy.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 13 kwie 2014, 09:56

Z manetek korzystamy tylko przy wyprzedzaniu jak narazie. Parę razy dla zabawy jak cisnołem po torze w Radomiu z czystej ciekawości i dla radochy ;) oj podgrzewaną kierownice bym chciał. W zimę to byłby duży plus :P fotel ciepły, temperatura szybko rośnie tylko ta kiera jakaś zimna zawsze ;)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

zgiel
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 37
Rejestracja: 08 lut 2014, 23:52
Lokalizacja: mielec\paris

Post autor: zgiel » 13 kwie 2014, 10:29

Te manetki faktycznie fajna sprawa tak jak większość pisze przy wyprzedzaniu coś niezastąpionego

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 13 kwie 2014, 11:15

labas pisze:Benzyna słaba to i może manetki potrzebne, w klekocie nie ma potrzeby używać, korzystałem z tego raptem parę razy.
Jeździłem wieloma wersjami silnikowymi włączenie z zawierusowanym 4.2TDI oraz S8 i S6 5.2V10 oraz 6.0W12
jedyne auto w w którym nie chciało mi się mieszać manetkami to było W12 i to nie dlatego, że mocy i momentu zawsze jest wystarczająco tylko dlatego, że aksamitna praca tego silnika kompletnie gasiła we mnie chęć dynamicznej jazdy i tylko w nim miałem ochotę na powolny crusing :P

Są ludzie których siłą trzeba zaciągać do automata bo oni tylko w manualu czują się dobrze..... ja czuję się zdecydowanie lepiej jak mam automata ale i manetki przy kierownicy bo po prostu lubię się nimi bawić, samemu decydować kiedy zmieniam bieg, redukować kiedy chcę, hamować silnikiem kiedy chcę...... taka religia ;)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Bartek87
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 231
Rejestracja: 09 lip 2012, 20:29
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Bartek87 » 13 kwie 2014, 12:19

manetki zawsze podobały mi się wizualnie i jakbym kupował nowe auto bym je głównie ze względu na wygląd brał... Nie wiem jak w PB ale w 4.2 TDI nie są zbytnio potrzebne, pojeździłem parę razy używając łopatek i spoko było ale do pracy skrzyni nie mam zastrzeżeń dobrze zmienia biegi więc obecnie łopatek używam tylko do hamowania silnikiem :)

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 13 kwie 2014, 14:45

Ja używam łopatek od czasu do czasu ale jak to mówią od przybytku głowa nie boli.
Miałem okazję przejechać się D3 bez łopatek i muszę przyznać że dziwnie to wygląda <jezu>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl