części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 99 4.2PB/LPG ] Długo się nagrzewa

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

[D2 99 4.2PB/LPG ] Długo się nagrzewa

Post autor: pepi » 19 kwie 2014, 21:09

Witam mam takie pytanie bo coś mój gad długo się nagrzewa
do temperatury 90 to chyba ponad 13 kilometrów troszkę sporo co nie ?
Termostat mam nowy Wahler .
jak już złapię temperaturę trzyma idealnie
Jaki odcinek jest u was 6-7 ?
Ostatnio zmieniony 25 sie 2014, 17:29 przez pepi, łącznie zmieniany 1 raz.

tomek808
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 192
Rejestracja: 26 mar 2013, 16:25
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: tomek808 » 19 kwie 2014, 21:32

90st mam po przejechaniu 2.5km ,na lpg przełaczy się po przejechaniu 1km (delikatnej jazdy)i ma 60 st .w zimie trochę dłużej

ernesto

Post autor: ernesto » 19 kwie 2014, 21:46

Przy temp 0 stopni. Odpalam, wyjeżdżam z podwórka, zamykam bramę i wsiadam do auta. Ujadę 800m silnik łapie 20 stopni bo przełącza się na gaz. 2km i jest 90

pepi, termostat to ciężka sprawa. Często zdarza się tak że kupujesz już wadliwy nie będąc tego świadomy. Sprawdź VAG-iem jaką widzi temperaturę. Może po prostu coś szwankuje w czujnikach. Inna sprawa jest taka że za powierza się układ. Nie masz ubytków płynu chłodzącego?

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 19 kwie 2014, 22:01

Dokładnie, max 3km i laga stoi pionowo.

Pawulon_90
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 120
Rejestracja: 14 lut 2011, 15:17
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Pawulon_90 » 19 kwie 2014, 22:06

to ja tez musze miec cos nieteges bo do 60 łapie szybko temperature a do 90 dosc opornie idzie

ernesto

Post autor: ernesto » 19 kwie 2014, 22:08

Jeśli to elektryka to nie jest takie złe. Ale jeśli faktycznie motorownia nie łapie temperatury roboczej to lepiej się tym zająć. Niedogrzany silnik to najgorsze co może być.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 20 kwie 2014, 08:19

no to mamy problem <jezu>
dziwne jest to że jak złapie to już trzyma ,temperatura pokazywana na zegarach jest prawidłowa
powoli mam dość tych części do a6 v6 kupiłem taki 92 otwarcia jakiś za 29 pln
bo partacze w aso nie wymienili przy pasku
i było ok a tu chciałem raz a dobrze i wyszło jak zawsze :)
to wiecie dlaczego mam 10 przejścia na lpg :D

http://www.alejasamochodowa.pl/p,pl,505 ... ostat.html
o taki
montował ktoś zamiast 87 w a8 92 ???

ernesto

Post autor: ernesto » 20 kwie 2014, 08:58

pepi, Może bez paniki. Podepnij kompa i zobacz jaka temperatura idzie na zegar a jaką widzi ecu ;) skoro nie masz wycieków to od tego trzeba zacząć.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 20 kwie 2014, 13:01

no mam dobrą już sprawdzałem ;)
wyciek miałem ale mały opaska na reduktorze mi puszczała
już go nie ma .
ale płyn gdzieś mi znika <niewiem> tylko teraz w bardzo małych ilościach

ernesto

Post autor: ernesto » 20 kwie 2014, 13:12

pepi pisze:no mam dobrą już sprawdzałem ;)
Znaczy się prawidłową widzi a pokazuje na zegarze inaczej czy faktycznie jest taka jaka na zegarze.
Drobne wycieki są denerwujące bo ciężko je zlokalizować. Może to być opaska, reduktor, gdzieś na przewodach. Najgorsze jest to że mamy ciasno pod maskami i ciężko jest co kolwiek zlokalizować

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 20 kwie 2014, 13:48

no ja wiem gdzie mi puszcza ale nie dam rady tam dojść bo jest taka opaska samozaciskowa ;)
Sprawdzałem na jesieni i temperatura płynu jest podobna według kompa benzyny lpg i zegarów .
Jak zmieniałem motor to dałem nowy termostat i od tamtego czasu było coś nie tak z układem chłodzenia
potem jak przyszły mrozy to się objawy nasiliły ,
nawet sterownik lpg zmieniłem bo tech nie dawał rady z parownikami walczyłem przepinałem zasilanie itp ale nie dało rady

ernesto

Post autor: ernesto » 20 kwie 2014, 17:14

Trzeba się jakoś tam dostać. Sprawdz rano. Odpal autko i niech pochodzi z 10 min na wolnych obrotach. Wyłącz ogrzewanie. Po tych 10 minutach zgaś i zobacz czy chłodnica zrobiła się ciepła. Jeśli tak to będzie wina termostatu. Może się nie domykać do końca i dlatego ciężko łapie temperaturę. Potem jakoś sobie już radzi wiskozą. Dobra sprawa jest sprawdzanie temperatury chłodnicy odległościowym termometrem.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 20 kwie 2014, 22:07

mam elektryczny :)
niby nie puszcza bo nawet zapodałem przy chłodnicy w akcie desperacji czujnik od lpg
temperatura płynu delikatnie wzrosła
ale termostat ma ten taki otworek przelewowy ;)

ernesto

Post autor: ernesto » 21 kwie 2014, 12:23

A po co w termostacie otworek przelotowy? On powinien być szczelny. A jego robotą do której jest stworzony to regulowanie temperatury czyli płynne otwieranie się i zamykanie.

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 21 kwie 2014, 14:44

ernesto pisze:A po co w termostacie otworek przelotowy? On powinien być szczelny. A jego robotą do której jest stworzony to regulowanie temperatury czyli płynne otwieranie się i zamykanie.
Otworek jest do odpowietrzania ;)
Four rings to rule them all

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl