![]() |
![]() |
![]() |
[D2 99 4.2PB/LPG ] Długo się nagrzewa
[D2 99 4.2PB/LPG ] Długo się nagrzewa
Witam mam takie pytanie bo coś mój gad długo się nagrzewa
do temperatury 90 to chyba ponad 13 kilometrów troszkę sporo co nie ?
Termostat mam nowy Wahler .
jak już złapię temperaturę trzyma idealnie
Jaki odcinek jest u was 6-7 ?
do temperatury 90 to chyba ponad 13 kilometrów troszkę sporo co nie ?
Termostat mam nowy Wahler .
jak już złapię temperaturę trzyma idealnie
Jaki odcinek jest u was 6-7 ?
Ostatnio zmieniony 25 sie 2014, 17:29 przez pepi, łącznie zmieniany 1 raz.
Przy temp 0 stopni. Odpalam, wyjeżdżam z podwórka, zamykam bramę i wsiadam do auta. Ujadę 800m silnik łapie 20 stopni bo przełącza się na gaz. 2km i jest 90
pepi, termostat to ciężka sprawa. Często zdarza się tak że kupujesz już wadliwy nie będąc tego świadomy. Sprawdź VAG-iem jaką widzi temperaturę. Może po prostu coś szwankuje w czujnikach. Inna sprawa jest taka że za powierza się układ. Nie masz ubytków płynu chłodzącego?
pepi, termostat to ciężka sprawa. Często zdarza się tak że kupujesz już wadliwy nie będąc tego świadomy. Sprawdź VAG-iem jaką widzi temperaturę. Może po prostu coś szwankuje w czujnikach. Inna sprawa jest taka że za powierza się układ. Nie masz ubytków płynu chłodzącego?
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
-
- Forum Audi A8
- Posty: 120
- Rejestracja: 14 lut 2011, 15:17
- Lokalizacja: Tychy
no to mamy problem <jezu>
dziwne jest to że jak złapie to już trzyma ,temperatura pokazywana na zegarach jest prawidłowa
powoli mam dość tych części do a6 v6 kupiłem taki 92 otwarcia jakiś za 29 pln
bo partacze w aso nie wymienili przy pasku
i było ok a tu chciałem raz a dobrze i wyszło jak zawsze
to wiecie dlaczego mam 10 przejścia na lpg
http://www.alejasamochodowa.pl/p,pl,505 ... ostat.html
o taki
montował ktoś zamiast 87 w a8 92 ???
dziwne jest to że jak złapie to już trzyma ,temperatura pokazywana na zegarach jest prawidłowa
powoli mam dość tych części do a6 v6 kupiłem taki 92 otwarcia jakiś za 29 pln
bo partacze w aso nie wymienili przy pasku
i było ok a tu chciałem raz a dobrze i wyszło jak zawsze

to wiecie dlaczego mam 10 przejścia na lpg

http://www.alejasamochodowa.pl/p,pl,505 ... ostat.html
o taki
montował ktoś zamiast 87 w a8 92 ???
Znaczy się prawidłową widzi a pokazuje na zegarze inaczej czy faktycznie jest taka jaka na zegarze.pepi pisze:no mam dobrą już sprawdzałem
Drobne wycieki są denerwujące bo ciężko je zlokalizować. Może to być opaska, reduktor, gdzieś na przewodach. Najgorsze jest to że mamy ciasno pod maskami i ciężko jest co kolwiek zlokalizować
no ja wiem gdzie mi puszcza ale nie dam rady tam dojść bo jest taka opaska samozaciskowa
Sprawdzałem na jesieni i temperatura płynu jest podobna według kompa benzyny lpg i zegarów .
Jak zmieniałem motor to dałem nowy termostat i od tamtego czasu było coś nie tak z układem chłodzenia
potem jak przyszły mrozy to się objawy nasiliły ,
nawet sterownik lpg zmieniłem bo tech nie dawał rady z parownikami walczyłem przepinałem zasilanie itp ale nie dało rady

Sprawdzałem na jesieni i temperatura płynu jest podobna według kompa benzyny lpg i zegarów .
Jak zmieniałem motor to dałem nowy termostat i od tamtego czasu było coś nie tak z układem chłodzenia
potem jak przyszły mrozy to się objawy nasiliły ,
nawet sterownik lpg zmieniłem bo tech nie dawał rady z parownikami walczyłem przepinałem zasilanie itp ale nie dało rady
Trzeba się jakoś tam dostać. Sprawdz rano. Odpal autko i niech pochodzi z 10 min na wolnych obrotach. Wyłącz ogrzewanie. Po tych 10 minutach zgaś i zobacz czy chłodnica zrobiła się ciepła. Jeśli tak to będzie wina termostatu. Może się nie domykać do końca i dlatego ciężko łapie temperaturę. Potem jakoś sobie już radzi wiskozą. Dobra sprawa jest sprawdzanie temperatury chłodnicy odległościowym termometrem.