A8 D2 2000R 2,5 TDI AKE 180
witam,proszę o pomoc z rozszyfrowaniem logów, jakie zrobiłem wg instrukcji , dodam iż audi nie sprawia żadnych kłopotów,żadnych problemów mechanicznych nie zauważyłem ,mam je od pol roku i awarie jako poosiada lub mankamenty to pierdoły, zrobiłem nią 8,5tys km jedyny błąd jaki posiadała to:
VAG-COM Version: Release 409.1-S
Control Module Part Number: 4D2 907 401
Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC 0000SG D02
Software Coding: 00012
Work Shop Code: WSC 02313
Additional Info: 00014059 130 106EC150_1.R75468799089
Additional Info: 00014059 130 106EC150_1.R75468799089
1 Fault Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 - -
ale czas na sprawdzenie serca wątroby nerek i reszty jej narządów ,stad prośba o sprawdzenie logów,z góry dzięki za pomoc
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/mkgarbus_169614.html
Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/mkgarbus_169615.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mkgarbus_169616.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mkgarbus_169617.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/mkgarbus_169618.html
Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/mkgarbus_169619.html
Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/mkgarbus_169620.html
Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/mkgarbus_169621.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/mkgarbus_169622.html
ps jak coś złe napisałem nieregulaminowo itp to.... trudno poprawie się następnym razem
prosze o porady co sadzicie
[D2 00 2.5TDI ] Prośba o analize LOG
[D2 00 2.5TDI ] Prośba o analize LOG
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2014, 15:02 przez mkgarbus, łącznie zmieniany 1 raz.
KUBA
A8 D2 FL 2000 XI 2,5 TDI M6S 180 KM
A8 D2 FL 2000 XI 2,5 TDI M6S 180 KM
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
1. tak własnie myslalem o zaworze egr ale stawialem na zaslepe
2. kat wtrysku mam minimalnie przestawiony ale w dobra strone,hehe bo jak sie dowiedzialem i info potwierdzone powoduje to glosniejsza prace silnika ale wydluzy zywotnosc
3. za duze cosnienie podaja wtryski, jak to sprawdzic gdzie i czy dam rade to sam jakos sprawdzic zrobic wyczyscic ustawic??
4. co do logow dynamicznych musze to zrobic z pasazerem gdyz sam moge spowodowac zagrozenie ale postaram sie to uczynic
ale w 1 kolejnosci chce zajac sie tym cisnieniem tylko poradzce jak i co zrobic
na szczescie zadnych bledow vag nie pokazuje co mnie bardzo cieszy
2. kat wtrysku mam minimalnie przestawiony ale w dobra strone,hehe bo jak sie dowiedzialem i info potwierdzone powoduje to glosniejsza prace silnika ale wydluzy zywotnosc
3. za duze cosnienie podaja wtryski, jak to sprawdzic gdzie i czy dam rade to sam jakos sprawdzic zrobic wyczyscic ustawic??
4. co do logow dynamicznych musze to zrobic z pasazerem gdyz sam moge spowodowac zagrozenie ale postaram sie to uczynic
ale w 1 kolejnosci chce zajac sie tym cisnieniem tylko poradzce jak i co zrobic
na szczescie zadnych bledow vag nie pokazuje co mnie bardzo cieszy
KUBA
A8 D2 FL 2000 XI 2,5 TDI M6S 180 KM
A8 D2 FL 2000 XI 2,5 TDI M6S 180 KM
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
egr odłaczony to rownie dobrze moze byc zaslepiony. Generalnie nie dziala.
Wtryski do sprawdzenia bo korekcje sa duze. No chyba ze kompresja jest kiepska i nadgania dawka paliwa. Wtryski wymontuj i do sparwdzenia na stole, szukaj dobrej firmy bo jak pamietam one maja dwa czasy otwarcia.
Wtryski do sprawdzenia bo korekcje sa duze. No chyba ze kompresja jest kiepska i nadgania dawka paliwa. Wtryski wymontuj i do sparwdzenia na stole, szukaj dobrej firmy bo jak pamietam one maja dwa czasy otwarcia.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
hej, a wplyw na cisnienie wtryskow moga miec wezyki przelewowe co sa przy wtryskach a raczej ich nieszczelnosc?? dodatkowo jak sie wslucham wydaje mi sie ze slysze jakis tak jakby przedmuch ty ty ty ty,jakby gdzies powietrze szlo, jak stoje twarza do silnika to jakby po lewej stronie ,gdzies pod pokrywami zaworow,gdzies na dole, byc moze uszczelka z kolektora wydechowego czy tlumik na wyjciu z silnika??
KUBA
A8 D2 FL 2000 XI 2,5 TDI M6S 180 KM
A8 D2 FL 2000 XI 2,5 TDI M6S 180 KM
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Wezyki nie maja na to wplywu. Natomiast przedmuch masz pewnie spod wtrysku, w glowicy jest specjalny kanał który odprowadza nadmiar cisnienia własnie pod kolektor wydechowy. To takie charakterystyczne sykanie w rytm pracy silnika.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
to co bys proponowal zrobic?? co do tego syczenia ?? myslalem ze wlasnie spod kolektowa, ze mi tam uszczelke szlag trafil, jak sprawdzalem u gory zadne powietrze nie idzie ani spod wtryskow ani spod uszczelki pokrywy zaworow tylko slychac gdzies nizej,aczkolwiek zadnego podmuchu nie wylapalem , co bys wiec mi proponowal,zapobiegawczo chce sprawdzic i zregenerowac wtryski ale nie mam zadnej zaufanej firmy osoby gdyz do tej pory takie manewry mnie omijaly,ale jesli ma byc na tip top to do kogo mam uderzyc?? moje gg 964368,tel sms 691263880
KUBA
A8 D2 FL 2000 XI 2,5 TDI M6S 180 KM
A8 D2 FL 2000 XI 2,5 TDI M6S 180 KM
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław