
![]() |
![]() |
[D2 97 4.2PB ] Pracuje kilka sekund, dławi się i zgon !!!
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
przy takim przepływie sądzę że chociaż by się krztusił i załapywał
w końcu otwarty wtrysk nie stanowi wielkiej bariery....
a własnie miałeś jeszcze sprawdzić innym programikiem w/g mnie ten zle odczytal/przemapował kod, może będzie coś o czujnikach czyli tym co wpływa na iskrę/wtryski
sprawdzić iskrę chyba by się dało, wykręcić świeczkę z cewką uziemić i patrzeć
czy przeskakuje podczas kręcenia.... wtryski można zwykłą diodką
powinno coś tam pulsować
w końcu otwarty wtrysk nie stanowi wielkiej bariery....
a własnie miałeś jeszcze sprawdzić innym programikiem w/g mnie ten zle odczytal/przemapował kod, może będzie coś o czujnikach czyli tym co wpływa na iskrę/wtryski
sprawdzić iskrę chyba by się dało, wykręcić świeczkę z cewką uziemić i patrzeć
czy przeskakuje podczas kręcenia.... wtryski można zwykłą diodką
powinno coś tam pulsować
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Moim zdaniem podczas prac porządkowych i demontażu nadruszyłeś coś w instalacji , może dalej coś ci się wypięło jakaś kostka nie łączy. Ja bym zaczął od początku ,Posprawdzał bym całą instalację wszystkie kostki i począwszy od zegarów poprzez przekaźniki i bezpieczniki skończywszy na ECU .Benzynkę zostaw w spokoju tam jest OK skoro ci ładnie pompuje ,Jeszcze tylko czy jest impuls z ECU na listwę ? sprawdź bezpiecznik i przekaźnik , mieści się w obudowie ECU.
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
może i racja, że przez to rozpinanie wtyczek na włączonym aku (musiałem mieć światło w środku), by wyjąć konsolę środkową musiałem manetkę skrzyni do tyłu przesuwać, zatem kluczyk miałem w stacyjce włączony,
a może po prostu czysty zbieg okoliczności i dodatkowa niezależna awaria,
by wyjąć konsolę porozpinałem:
1. wtyczki do przycisków sterowania (grzanie foteli, przeciwmgielne, roleta tylna, awaryjne, ESP),
2. wtyczki od climatronica,
3. dwie wtyczki + antena radia (mam Blaupunkt zamiast oryginalnego) - on jest podłączony, poprzez jakiś interface Volllaktiv Remote Dietz 17005 Audi A serie und TT,
4. dwie wtyczki bezpośrednio od konsoli (jeden chyba czujnik temperatury, drugi nie pamiętam),
by wyjąć popielniczkę:
1. wtyczka od zasilania zapalniczki,
2. wtyczka od żaróweczki oświetlenia schowka w popielniczce,
3. wysunąłem z popielniczki gniazdo do ECU,
by wyjąć tunel środkowy:
1. wtyczki do grzania tylnej kanapy w module tylnych nawiewów,
2. wtyczkę do zasilania zapalniczki tylnej,
i to tyle, oczywiście zwracałem uwagę na to by niczego sobie nie popsuć, nie porysować, itd.,
na weekend wyjeżdżam innym autem, bo moje wiadomo, w garażu martwe, po weekendzie pomyślę dalej co z tym robić ....
ciężka sprawa ...
acha, jak z powrotem podłączyłem konsolę, pozapinałem wtyczki, to objawy nie ustąpiły, nie odpala
a może po prostu czysty zbieg okoliczności i dodatkowa niezależna awaria,
by wyjąć konsolę porozpinałem:
1. wtyczki do przycisków sterowania (grzanie foteli, przeciwmgielne, roleta tylna, awaryjne, ESP),
2. wtyczki od climatronica,
3. dwie wtyczki + antena radia (mam Blaupunkt zamiast oryginalnego) - on jest podłączony, poprzez jakiś interface Volllaktiv Remote Dietz 17005 Audi A serie und TT,
4. dwie wtyczki bezpośrednio od konsoli (jeden chyba czujnik temperatury, drugi nie pamiętam),
by wyjąć popielniczkę:
1. wtyczka od zasilania zapalniczki,
2. wtyczka od żaróweczki oświetlenia schowka w popielniczce,
3. wysunąłem z popielniczki gniazdo do ECU,
by wyjąć tunel środkowy:
1. wtyczki do grzania tylnej kanapy w module tylnych nawiewów,
2. wtyczkę do zasilania zapalniczki tylnej,
i to tyle, oczywiście zwracałem uwagę na to by niczego sobie nie popsuć, nie porysować, itd.,
na weekend wyjeżdżam innym autem, bo moje wiadomo, w garażu martwe, po weekendzie pomyślę dalej co z tym robić ....

acha, jak z powrotem podłączyłem konsolę, pozapinałem wtyczki, to objawy nie ustąpiły, nie odpala
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
miałem na myśli że rozpinanie wtyczek w konsoli centralnej nie pasuje do objawów...tutenhamon pisze:maciu Mi jak padł czujnik położenia wałka rozrządu to też na 4 cylindrach miałem wypadanie pochodził i gasł .Powodów może być wiele. <niewiem>
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020