Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 97 4.2PB ] Pracuje kilka sekund, dławi się i zgon !!!

slavu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 56
Rejestracja: 12 gru 2010, 15:18
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: slavu » 07 maja 2014, 12:55

dziś to zrobię, będę lał wachę z węża do butelki ;)

slavu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 56
Rejestracja: 12 gru 2010, 15:18
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: slavu » 07 maja 2014, 21:14

pompa paliwa działa, w parę sekund kręcenia zapłonem napełniła mi litrową butelkę po mineralnej,
ładnie wszystko złożyłem jak było i co teraz Koledzy ?

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 07 maja 2014, 21:32

Lać może leje, ale czy robi ciśnienie?

slavu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 56
Rejestracja: 12 gru 2010, 15:18
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: slavu » 07 maja 2014, 21:50

a jak sprawdzić czy robi odpowiednie ciśnienie i jakie ?

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3525
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 07 maja 2014, 21:57

przy takim przepływie sądzę że chociaż by się krztusił i załapywał
w końcu otwarty wtrysk nie stanowi wielkiej bariery....

a własnie miałeś jeszcze sprawdzić innym programikiem w/g mnie ten zle odczytal/przemapował kod, może będzie coś o czujnikach czyli tym co wpływa na iskrę/wtryski

sprawdzić iskrę chyba by się dało, wykręcić świeczkę z cewką uziemić i patrzeć
czy przeskakuje podczas kręcenia.... wtryski można zwykłą diodką
powinno coś tam pulsować
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 08 maja 2014, 11:24

Moim zdaniem podczas prac porządkowych i demontażu nadruszyłeś coś w instalacji , może dalej coś ci się wypięło jakaś kostka nie łączy. Ja bym zaczął od początku ,Posprawdzał bym całą instalację wszystkie kostki i począwszy od zegarów poprzez przekaźniki i bezpieczniki skończywszy na ECU .Benzynkę zostaw w spokoju tam jest OK skoro ci ładnie pompuje ,Jeszcze tylko czy jest impuls z ECU na listwę ? sprawdź bezpiecznik i przekaźnik , mieści się w obudowie ECU.

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3525
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 08 maja 2014, 20:38

to nie pasuje do objawów czyli tego że przez czas jakiś palił a potem gasł
a teraz wogóle nie pali....
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 09 maja 2014, 09:19

maciu Mi jak padł czujnik położenia wałka rozrządu to też na 4 cylindrach miałem wypadanie pochodził i gasł .Powodów może być wiele. <niewiem>

slavu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 56
Rejestracja: 12 gru 2010, 15:18
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: slavu » 09 maja 2014, 10:12

może i racja, że przez to rozpinanie wtyczek na włączonym aku (musiałem mieć światło w środku), by wyjąć konsolę środkową musiałem manetkę skrzyni do tyłu przesuwać, zatem kluczyk miałem w stacyjce włączony,
a może po prostu czysty zbieg okoliczności i dodatkowa niezależna awaria,

by wyjąć konsolę porozpinałem:
1. wtyczki do przycisków sterowania (grzanie foteli, przeciwmgielne, roleta tylna, awaryjne, ESP),
2. wtyczki od climatronica,
3. dwie wtyczki + antena radia (mam Blaupunkt zamiast oryginalnego) - on jest podłączony, poprzez jakiś interface Volllaktiv Remote Dietz 17005 Audi A serie und TT,
4. dwie wtyczki bezpośrednio od konsoli (jeden chyba czujnik temperatury, drugi nie pamiętam),

by wyjąć popielniczkę:
1. wtyczka od zasilania zapalniczki,
2. wtyczka od żaróweczki oświetlenia schowka w popielniczce,
3. wysunąłem z popielniczki gniazdo do ECU,

by wyjąć tunel środkowy:
1. wtyczki do grzania tylnej kanapy w module tylnych nawiewów,
2. wtyczkę do zasilania zapalniczki tylnej,

i to tyle, oczywiście zwracałem uwagę na to by niczego sobie nie popsuć, nie porysować, itd.,

na weekend wyjeżdżam innym autem, bo moje wiadomo, w garażu martwe, po weekendzie pomyślę dalej co z tym robić .... <hmm> ciężka sprawa ...

acha, jak z powrotem podłączyłem konsolę, pozapinałem wtyczki, to objawy nie ustąpiły, nie odpala

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3525
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 09 maja 2014, 21:57

tutenhamon pisze:maciu Mi jak padł czujnik położenia wałka rozrządu to też na 4 cylindrach miałem wypadanie pochodził i gasł .Powodów może być wiele. <niewiem>
miałem na myśli że rozpinanie wtyczek w konsoli centralnej nie pasuje do objawów...
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl