[D3 03 4.2MPI/LPG ] Skrzynia Tiptronik + F1 szarpie
cos tu ucichlo w temacie szarpania tipa,
U mnie w 4.2 mpi skrzynia 6hp26 jak sie nie myle?Dopiero od niedawna zwrocilem na to uwage,ze skrzynia szarpie ,a raczej to tak jak by szarpnie wyrwie do przodu.
dzieje sie to tylko przy zmianie z 2 na 3 . Na trybie s troszke mocniej, jak zmieniam recznie tez szarpnie.jest mocno odczowalne.reszta biegow perfekt,jak i przy wyborze na d czy r nic super. Co w pierwszej kolejnosci powinienem zrobic?dodam ze auto uzywam sporadycznie i czesto aku ma za niskie napiecie,raz bylo ze aku calkiem do zera padl.
olej raczej nie wymieniany.
U mnie w 4.2 mpi skrzynia 6hp26 jak sie nie myle?Dopiero od niedawna zwrocilem na to uwage,ze skrzynia szarpie ,a raczej to tak jak by szarpnie wyrwie do przodu.
dzieje sie to tylko przy zmianie z 2 na 3 . Na trybie s troszke mocniej, jak zmieniam recznie tez szarpnie.jest mocno odczowalne.reszta biegow perfekt,jak i przy wyborze na d czy r nic super. Co w pierwszej kolejnosci powinienem zrobic?dodam ze auto uzywam sporadycznie i czesto aku ma za niskie napiecie,raz bylo ze aku calkiem do zera padl.
olej raczej nie wymieniany.
U mnie skrzynia po remoncie i tylko na tipie i jak dam ostro po gazie to z 2 na 3 jest wyczuwalne szarpniecie.nikoa4 pisze:cos tu ucichlo w temacie szarpania tipa,
U mnie w 4.2 mpi skrzynia 6hp26 jak sie nie myle?Dopiero od niedawna zwrocilem na to uwage,ze skrzynia szarpie ,a raczej to tak jak by szarpnie wyrwie do przodu.
dzieje sie to tylko przy zmianie z 2 na 3 . Na trybie s troszke mocniej, jak zmieniam recznie tez szarpnie.jest mocno odczowalne.reszta biegow perfekt,jak i przy wyborze na d czy r nic super. Co w pierwszej kolejnosci powinienem zrobic?dodam ze auto uzywam sporadycznie i czesto aku ma za niskie napiecie,raz bylo ze aku calkiem do zera padl.
olej raczej nie wymieniany.
Winę za to może ponosić mechatronic bądź tak się poprostu skrzynia nauczyła. Miałem jeszcze szarpanie przy redukcji z 4 na 3 i bezpośrednio po remoncie nic się nie zmieniło, ale czym więcej robiłem km to objaw malał aż prawie do całkowitego niewyczuwalnego szarpania. Pewnie gdybym wiecej jeździł na tipie to szarpanie z 2 na 3 też by ustało.
Vcds i sprawdz czy nie ma błędów. Jakby zaworek padł to błąd będzie zarejestrowany. Olej napewno do wymiany najlepiej oryginał do tego wymiana filtra i możesz przy okazji wyczyścić mechatronic. Jest tam w nim taka płytka która może być już do wymiany.nikoa4 pisze:co nalezalo by sprawdzic w 1 kolejnosci sprawdzic ,zrobic?Co vcds mozna zrobic?
czy wymieniac olej,czy zostawic?przebieg to 170tys
przypomne tylko prz zmianie z 2 na 3 szarpnie[wyrwie do przodu]
wszystko ok tylko szkoda ze linki wygaslymartin_rs4 pisze:lepszego manuala nie znajdziesz
http://www.a8team.pl/all-tiptronic-zf-z ... f-vt76.htm