
Chodzi mi dokładniej o taką :
Na pewno wiele osób z klubu majsterkowało w taki sposób i macie doświadczenie, czy jest to możliwe bez różnych "czarów".
Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Pozdrawiam Mateusz.
![]() |
![]() |
Raczej te bajery i tak nie dla mniekrzychu22.p1i pisze:Kolego, mam kierownicę multi (przewijanie, głośność, tiptronic)
Czyli z Twojej po FL poduszka będzie pasować P&P ? bez żadnych przeróbek ? i nie będzie wywalać błędów u mnie przed fl ?krzychu22.p1i pisze:do sprzedania z mojego po FL, jedynie redukcja najprawdopodobniej będzie potrzebna.
Błędów nie będzie ale z montażem jest trochę zachodu, bo trzeba albo przerabiać obecną taśmę airbagu albo zmienić na nowszego typu (taka jak na powyższym zdjęciu). Zmiana taśmy z kolei pociąga za sobą zmianę manetek (nowsza taśma jest mocowana do manetek, Twoja do kierownicy), wymianę wtyczki od manetki wycieraczek (zupełnie inna), wymianę wtyczki airbagu od strony instalacji auta, zmianę obudowy kolumny i zmianę przełącznika od regulacji kierownicy.gonias pisze:Raczej te bajery i tak nie dla mniekrzychu22.p1i pisze:Kolego, mam kierownicę multi (przewijanie, głośność, tiptronic)bo pewnie podłączenie wszystkiego to większa kabelkologia.
Czyli z Twojej po FL poduszka będzie pasować P&P ? bez żadnych przeróbek ? i nie będzie wywalać błędów u mnie przed fl ?krzychu22.p1i pisze:do sprzedania z mojego po FL, jedynie redukcja najprawdopodobniej będzie potrzebna.