części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ - ] S8 D3 - czy warto?

Czy warto kupić to auto?... Znalazłem ciekawą ofertę! Opisy, porównania, porady przed zakupem, wróżenie ze zdjęć i z opisów. Dział dotyczy Audi A8/S8 a także innych modeli Audi oraz aut innych marek.
Dostęp dla zarejstrowanych.
Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 30 maja 2014, 00:19

Apophis pisze:Serio S8 D2 preFL leci ponad 3 paki? Czemu jeszcze nikt foto budzika nie wstawił?? :)
Może w manualu daje radę... nie wiem..... ale na YT gdzieś filmik widziałem jak S8 zamyka budzik.

Ja swoim Ex czyli po-liftowym S8 w tiptroniku w DE leciałem 280km/h...... wrażenia były takie, że chciała jeszcze jechać dalej ale ja nie chciałem ;)
Niestety sam jechałem w środku więc przy tej prędkości o żadnych zdjęciach czy filmikach nie miałem czasu myśleć <tjaa>


oooo tu masz po-lifta.... jedzie jak moja <tjaa>

i przed-lift
i jeszcze jeden po-lift
i jeszcze jeden filmik (nawet przez naszego kolegę klubowego wrzucony)


A tu wprawdzie nie 300km/h ale jeden z moich ulubionych filmików z D2'ką w roli głównej - kolega Scotty kontra radiowóz z wideorejestratorem.... 200km/h i wyżej a on odjeżdża w siną dal <tjaa>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

minus4

Post autor: minus4 » 30 maja 2014, 01:10

Co do dostepu do mojego tematu, to musisz chyba zrobic odopowiednia ilosc postow ;)
Moje s8 po Polsce praktycznie nie jezdzilo stacjonuje we Francji, zimy nie widzialo ;)

gredy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 10 gru 2013, 13:49
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: gredy » 02 cze 2014, 13:58

FOSS pisze:i jeszcze jeden po-lift
Zastanawia mnie tylko to spalanie w 2 min 16,3 przy 300 <hehe> ,hmm to moja a8 sporo pali ;)

Awatar użytkownika
danielos8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 472
Rejestracja: 20 sie 2012, 20:09
Lokalizacja: Polska

Post autor: danielos8 » 02 cze 2014, 18:30

gredy pisze:
FOSS pisze:i jeszcze jeden po-lift
Zastanawia mnie tylko to spalanie w 2 min 16,3 przy 300 <hehe> ,hmm to moja a8 sporo pali ;)

niewiem czy dobrze widze ale nie widze tam nigdzie spalania podanego ?? tylko ilośc km ile może jeszcze zrobić
dare to be great

Awatar użytkownika
RafiPl
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 157
Rejestracja: 03 sty 2013, 22:06
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: RafiPl » 03 cze 2014, 13:16

danielos8 pisze:
gredy pisze:
FOSS pisze:i jeszcze jeden po-lift
Zastanawia mnie tylko to spalanie w 2 min 16,3 przy 300 <hehe> ,hmm to moja a8 sporo pali ;)

niewiem czy dobrze widze ale nie widze tam nigdzie spalania podanego ?? tylko ilośc km ile może jeszcze zrobić
Też mi się tak zdaje <hmm>
..::LONGEEEEER::..

gredy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 10 gru 2013, 13:49
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: gredy » 03 cze 2014, 13:44

Sorki pomyłka ,pokazuje średnie spalanie z jakiegoś dystansu <niegadam>

bunga bunga
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 727
Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
Lokalizacja: WSC

Post autor: bunga bunga » 03 cze 2014, 22:03

O ile to będzie jedyna wada auta to chętnie przytulę S8 D3 z silnikiem do wymiany lub tuż przed.

minus4

Post autor: minus4 » 05 cze 2014, 23:28

Moj silnika do wymiany nie ma, serwis ASO wszystko na biezaco wedle zalecen wymieniane, caly czas na gwarancji mobilnosci AUDI(taki lepszy assistance) sprzedawal bede w pazdzierniku. Robie nim ok 10-11k rocznie wiec tyle co nic.. Cena bedzie pewnie w okolicach 100k. Jeszcze nie wiem co wezme na nastepny woz opcji jest sporo.. Dam znac gdyby ktos byl zainteresowany

pawelbtw
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 98
Rejestracja: 21 sie 2012, 11:47
Lokalizacja: Bytów

Post autor: pawelbtw » 06 cze 2014, 17:18

Mam przyjemność użytkować czasami S8 D3, i obawiam się, że koledzy wyżej mogą mieć racje co do problemów z silnikiem. Od jakiś 2 tygodni, zapaliła się żółta kontrolka silnika i samochód ma odczuwalnie mniej mocy ( przebieg autka 184 000 km) . Wygląda to tak, że na dystansie gdzie zawsze osiągałem prędkość 150km/h teraz jest 110, czyli tyle ile moja D2 4.2. W najbliższym czasie udam się do mechanika i napisze co było nie tak.

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 12 cze 2014, 19:50

Ja proponuje nie rajcowac sie tak tym 5.0 v10 bit bo jeden projekt wysokobudzetowy upadl i ten silnik w innej budzie nie przejechal nawet metra. Jest obecnie czlowiek co bedzie go pchal do a5 , ale narazie niewiadomo co z tego wyjdzie. Takze Foss mysle ze Twoje a8 w sportmile moglo by i rok przestac i nie pojechalo by metra. 25 tys za robote :) tyle kosztuje tam podstawowy tuning rs6 c6 tzn programi wydech.

Gość

Post autor: Gość » 12 cze 2014, 22:49

Ja proponuje nie rajcowac sie tak tym 5.0 v10 bit bo jeden projekt wysokobudzetowy upadl i ten silnik w innej budzie nie przejechal nawet metra. Jest obecnie czlowiek co bedzie go pchal do a5 , ale narazie niewiadomo co z tego wyjdzie. Takze Foss mysle ze Twoje a8 w sportmile moglo by i rok przestac i nie pojechalo by metra. 25 tys za robote tyle kosztuje tam podstawowy tuning rs6 c6 tzn programi wydech.
Niestety kolego niejeden już projekt świetnie się spisuje a jeden sam osobiście podziwiałem.

Nie sztuka wydac pieniądze które przy tym projekcie musza być spore ale sztuka za te pieniądze zrobić sprawną fure a nie jakiegoś wystawka.
[/quote]

Korton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 515
Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Korton » 13 cze 2014, 09:13

aro51 pisze:25 tys za robote :) tyle kosztuje tam podstawowy tuning rs6 c6 tzn programi wydech.
Chyba troche przesadziles, na moje oko x 2 :)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 13 cze 2014, 09:59

aro51 pisze:Ja proponuje nie rajcowac sie tak tym 5.0 v10 bit bo jeden projekt wysokobudzetowy upadl i ten silnik w innej budzie nie przejechal nawet metra. Jest obecnie czlowiek co bedzie go pchal do a5 , ale narazie niewiadomo co z tego wyjdzie.
Niejaki NOSB ma plany na upchnięcie tego w A5..... tylko że plan ten jest od dłuzszego już czasu a jak gadałem z nim ostatnio to na planach tylko się skończyło...... tzn. motor podobnież już ma ale nie zrobił nic konkretnego aby to zaszczepić do tej swojej A5-tki.
Co więcej ta A5 w obecnym stanie to jeszcze teraz jest wciąż projekt nie dokończony po poprzednich pomysłach także kiedy Daniel się za to weźmie tego chyba nawet on sam nie wie ;)
aro51 pisze:Takze Foss mysle ze Twoje a8 w sportmile moglo by i rok przestac i nie pojechalo by metra. 25 tys za robote :) tyle kosztuje tam podstawowy tuning rs6 c6 tzn programi wydech.
Eeeee tam, bzdura.
Rok to będzie stało ale nie dlatego, że rok trwa przebudowa ale dlatego, że będą przestoje związane z robotami przy innych autach.
Wg. mnie przy uczciwej robocie tylko przy tym projekcie to swap silnika ze skrzynią + zestrojenie elektroniki to 2-3 miesiące wystarczy.
Pierwszy problem to mocowanie silnika i skrzyni..... być może na ramach pomocniczych z S8D3 było by łatwiej.....
później zostaje elektronika.... tu byłoby sporo zabawy i łatwiej pewnie byłoby robić na S8D3 niż na zwykłym A8 bo tam już wiązki na 10cylindórw idą i 2 komputery do silnika i zegary i inne rzeczy ale nie tragizujmy, rok to to auto by stało ale na pewno nie jest to rok pracy ;)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 13 cze 2014, 10:55

kurde jak patrze na ten czas tych prac to chyba musieli by mnie zamknac w zakladzie zamknietym na ten czas bo bym tym ludziom nie dał zyc :D masakra , jak sie patrzy na te modyfkacje np na discovery i ew renowacje aut :D to im to idzie jakos tak szybciej ale nie ma tam zadnej wielkiej elektroniki chyle czoła dla ludzi potrafiacych czekac i tym co potrafią to zrobic - nie zdawalem sobie sprawy ze to tak dlugo moze trwac
bądź sobą, wariatów też lubią

gryzzli
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 215
Rejestracja: 30 lip 2013, 18:51
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: gryzzli » 13 cze 2014, 15:42

Panowie a nie prościej było by dołożyć kompresor do a8 d3 4.2 mpi i a nie kombinować z przeszczepem silnika skrzyni żeby ratować s8 d3 z jej sknoconym silnikiem?

Zablokowany

Wróć do „Zakup kontrolowany - kupujemy A8/S8”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl