Ale kolega mi zwraca uwagę na przecinki , a sam o nich zapominapawel27 pisze:Świetnie że tak to rozumiesz.
A8 D2 swap 1.9 TDI PD AVF manual 6 gang QUATTRO
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Tak masz rację, zapomniałem. Nie odbieraj tego personalnie, bo popieram twój podpis tylko na troszkę innych zasadach.
Co do 1.9 tdi to są dwie sprawy
a) sztuka konwersji...bo niewątpliwie jest to sztuka i świadczy o ogarnięciu osoby swapującej
b) plus lub minus dla prestiżu modelu. Tej kwestii nikt nie rozstrzygnie tutaj, a głosowanie też nikogo nie przekona...więc szkoda bić pianę.
Ps. Z tego co wiem to było już a8 z silnikiem 1.2 tdi? z Vwilczka?
Co do 1.9 tdi to są dwie sprawy
a) sztuka konwersji...bo niewątpliwie jest to sztuka i świadczy o ogarnięciu osoby swapującej
b) plus lub minus dla prestiżu modelu. Tej kwestii nikt nie rozstrzygnie tutaj, a głosowanie też nikogo nie przekona...więc szkoda bić pianę.
Ps. Z tego co wiem to było już a8 z silnikiem 1.2 tdi? z Vwilczka?
pawel27, Tak , była nawet tutaj na forum opisywana , tylko 1.2 tdi w aucie co powinno "latać" po autostradach to ........
Bez komentarza .
Bez komentarza .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
nie obraz sie ale takie komantarze są zbedne.. Przecież TY tego auta nie kupisz więc w czym masz problem? Jak ktoś bedzie chciał kupić to kupi i tyle i nie ma co tu pieprzyć wiecej.mdamian pisze:Ludzie to jak sobie przerabiacie tak auta to trzymajcie je do końca , (aż się rozsypią )
Bez urazy , ale jak bym chciał 1.9 TDI to bym kupił a6 , choć jak bym kiedyś kupił a6 to z silnikiem 2,8 , 3,0 4,2 .
Nie wyobrażam sobie , żeby moja niunia klekotała jak a4 .
Po co kupić auto za 20K zł z 4.2 PB lub 6.0 i potem przerabiać go na klekota ??
Nie wiedzę sensu .
Nie wyobrażam sobie kupić od kogoś A8 z 1.9 TDI i potem szukać części do tego samochodu <lipa>
Kolega nie chciał a6 np. bo mu sie nie podoba itp. wiec po co kupować coś co sie nie podoba ? a Przecież o to tu chodzi tez. Kolega co przerobił już napisał po co kupił to auto i przerobił wiec odpowiedz już też masz Pamiętaj, że To nie Twoje auto i Ty tego nie kupisz wiec nie Twoj problem a nikt tego auta też nie chce sprzedać na siłe wiec.. <niewiem>
Są też osoby(przeciwniicy gazotu) co uważają , że to wbijanie noża w serce noi jak to kupujesz a8 i niestac Cie na benzyne ?? Trzeba szanować kazdego i to co robi dla siebie a nie pieprzyć co ja bym zrobił itp. ( a sie nie zrobi)
dare to be great
Jeśli skład mieszanki LPG jest odpowiedni to nic się z silnikiem nie dzieje , jeśli ktoś zakłada LPG u pana Kazia w stodole to potem cyrki wychodzą z tego .danielos8 pisze:Są też osoby(przeciwniicy gazotu) co uważają , że to wbijanie noża w serce noi jak to kupujesz a8 i niestac Cie na benzyne
Kupiłem autko jak miało na blacie 187Kkm i założyłem LPG , żeby jeździć o 1/3 taniej ,
15Kkm temu miałem zwalone oby dwie głowice i powiem szczerze , że po ponad 100Kkm na LPG nic się nie działo z silnikiem złego , głowice stan idealny , (oprócz pęknięcia)
Gniazda zaworów nie wypalone , to w czym widzisz problem w oryginalnym silniku z dobrze zamontowanym LPG ??
Na dzień dzisiejszy mam na blacie 317Kkm i dalej śmigam na LPG .
danielos8, Ja nie mam 12 lat , żeby się obrażać .
Poczytaj trochę o instalacji LPG i nie porównuj tego do swapa na mniejszy silnik , szczególnie taki który producent nie przewidział w tym aucie .
Są magicy co z 1.1 seicento potrafią wyciągnąć po 150km .
Szanuję to , że są tacy magicy , tylko dla czego to robią z takim autem ??
To tak samo jak bym kupił R8 i jak padł by mi silnik to wsadził bym tam 1,9 TDI .
Temat "rzeka" ...
Jest tu dużo osób na forum , co się ze mną zgodzą , to nie tylko moje zdanie .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
ajaj troszke nie zrozumiałeś hehe ja nie mam nic do gazu i nie mowie, że jest to złe to był tylko taki przykład (pisałem o ludziach) porownanie do czepiania sie o ten swap Dajcie spokój już z tym swapem bo widze, że najchetniej powiesilibyscie kolege za to kazdy napisał co myśli i tyle wszystko jest jasne własciciel opisał co i jak wy swoje opinie i gitara gra auto jezdzi i jezdzic bedzie w rekach tego kogoś i nie nasz problem <hehe>
dare to be great
- pioter
- Moderator
- Posty: 2292
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
Macie łosiem w oryginale z 2.0 http://home.mobile.de/CHRIS-COLLECTION#des_195041917
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
pioter, Ale to jest D4 TFSI i ma 245KM , to też jest silnik wyżyłowany (choć nie do granic wytrzymałości) np S3 ma ten sam silnik i ma 300KM .
Tu producent przewidział silnik z odpowiednią mocą + odpowiednie przełożenia i jest git .
Tu producent przewidział silnik z odpowiednią mocą + odpowiednie przełożenia i jest git .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Hehehe, no i znowu jadka.....
A ja sobie zrobie W12 w TDI i tyle
Moje A8 to było 3.3 TDI i chyba nie powiecie, że jest to tanie w utrzymaniu:)
Jeden wtryskiwacz kosztuje 2500PLN, a jest ich 8szt..... każdy właściciel 3.3 wie o co chodzi z wtyskami.
2.5 też wypada blado.
Więc jak ktoś nie chce 4.2 to robi 1.9
A8 z silnikiem 3.3 ma 480Nm
A8 z silnikiem 2.5 quattro ma 370Nm
A8 z silnikiem 1.9 TDI quattro ma 350-400Nm zależy ile ktoś zainwestuje
Ile macie w 4.2 ??
400-410Nm , przy jakich obrotach?
Moc? hmm, macie większą, lecz moc to jest potrzebna na autostradzie na duże prędkości, a nie w miescie....
w mieście wolę wcześniejszy moment obrotowy....
Mam podwójne szyby i klimę więc silnika tak bardzo nie słyszę.... niech sobie ludzie na przejściu dla pieszych gadają: "ty ale ta A8 kijowo chodzi, jak stary passat TDI...."
cyt" Noooo, kijowo chodzi , ale sylwetke ma fajną nie?"
cyt" Noooo, ciekawe ile to pali, pewnie nigdy mnie nie będzie stać na to żeby taką jeździć..."
Hehe, ot co chciałem na koniec powiedzieć.
I tyle
A ja sobie zrobie W12 w TDI i tyle
Moje A8 to było 3.3 TDI i chyba nie powiecie, że jest to tanie w utrzymaniu:)
Jeden wtryskiwacz kosztuje 2500PLN, a jest ich 8szt..... każdy właściciel 3.3 wie o co chodzi z wtyskami.
2.5 też wypada blado.
Więc jak ktoś nie chce 4.2 to robi 1.9
A8 z silnikiem 3.3 ma 480Nm
A8 z silnikiem 2.5 quattro ma 370Nm
A8 z silnikiem 1.9 TDI quattro ma 350-400Nm zależy ile ktoś zainwestuje
Ile macie w 4.2 ??
400-410Nm , przy jakich obrotach?
Moc? hmm, macie większą, lecz moc to jest potrzebna na autostradzie na duże prędkości, a nie w miescie....
w mieście wolę wcześniejszy moment obrotowy....
Mam podwójne szyby i klimę więc silnika tak bardzo nie słyszę.... niech sobie ludzie na przejściu dla pieszych gadają: "ty ale ta A8 kijowo chodzi, jak stary passat TDI...."
cyt" Noooo, kijowo chodzi , ale sylwetke ma fajną nie?"
cyt" Noooo, ciekawe ile to pali, pewnie nigdy mnie nie będzie stać na to żeby taką jeździć..."
Hehe, ot co chciałem na koniec powiedzieć.
I tyle
Amelinium - Tego nie pomalujesz....
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Nie rób ory xD Rozumiem, że downsizing w modzie jest ale to jest bez sensu..gelix pisze: A ja sobie zrobie W12 w TDI i tyle
Od 1tys obr startuje z 300Nm do 3tys obr i 410Nm, następnie trzyma 410Nm w zakresie 3-4,5tys obr. Czyli auto zapiernicza już momentem od 1 do 4,5tys. Znacznie lepiej sobie radzi jak 3.3tdi mimo, że ma 80Nm mniej, brakuje mu 2 MAFów, 2 turbin, durnych wtrysków i wałków..gelix pisze: 400-410Nm , przy jakich obrotach?
Zarabiam 2-2,7tys i jakoś wyrabiam na auto, no ale ulepa nie kupiłem na domiar złego nie hulam na lpg.. Wszystko da się zrobić, ale drogą pewnych wyrzeczeń..gelix pisze: cyt" Noooo, ciekawe ile to pali, pewnie nigdy mnie nie będzie stać na to żeby taką jeździć..."
Gelix, podziwiam Twój trud włożony w przekładkę. Dlatego robiłeś to z 3.3tdi bo mniej było roboty do przeróbki. Masz prawo robić ze swoim autem co chcesz ale nie gadaj, że tdi to jest to... Zminimalizujesz koszty do silnika i skrzyni ale reszta zostanie.. Naprawa nadwozia, zawieszenie P/T, heble, opony i tak będą więcej kosztować jak sam silnik
Jestem zwolennikiem oryginału i mam swoje zdanie w tej materii.
Dużo grzebałeś przy klimie aby ją odpalić?
Sprężarka klimy została od 3.3TDI, węże, rurki klimy i chłodnica także, wisi na lekko przerobionej łapie od 2.0 tdi z napinaczem sprężynowym, dobrałem na długość pasek PK6xxxx i wszystko śmiga.
Jeżeli chodzi o elektrykę to w kwestii klimatronika zostało tak jak ori, do sterownika silnika EDC15 coś przepinałem w kwestii klimy, musiałbym zerknąć na schematy.
Oczywiście oringi w miejscu łączeń rurek nowe oryginalne, układ napełniony, śmiga prawie rok, klima wydajna, chłodzi dobrze.
Jeżeli chodzi o elektrykę to w kwestii klimatronika zostało tak jak ori, do sterownika silnika EDC15 coś przepinałem w kwestii klimy, musiałbym zerknąć na schematy.
Oczywiście oringi w miejscu łączeń rurek nowe oryginalne, układ napełniony, śmiga prawie rok, klima wydajna, chłodzi dobrze.
Amelinium - Tego nie pomalujesz....
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Chip proszę pana juz jest zrobiony, mam kilka programów od 150-200KM, wgrywam sobie co chcę.
Nie ma opcji żeby z 1.9 tdi oryginalnego 130KM wycisnąć więcej niż 140KM bez chipa...
Powyżej 165KM potrzebne są zmiany turbiny, dolotu....
Powyżej 185KM potrzebne są zmiany pompowtryskiwaczy...
Powyżej 200KM ja wolę nie wchodzić ponieważ to już nie jest zdrowe dla tej jednostki, potrzebny porting głowicy, specjane sprzęgło, dodatkowe chłodzenie oleju....
Ogólnie powyżej 200KM nie widzę sensu.
Nie ma opcji żeby z 1.9 tdi oryginalnego 130KM wycisnąć więcej niż 140KM bez chipa...
Powyżej 165KM potrzebne są zmiany turbiny, dolotu....
Powyżej 185KM potrzebne są zmiany pompowtryskiwaczy...
Powyżej 200KM ja wolę nie wchodzić ponieważ to już nie jest zdrowe dla tej jednostki, potrzebny porting głowicy, specjane sprzęgło, dodatkowe chłodzenie oleju....
Ogólnie powyżej 200KM nie widzę sensu.
Amelinium - Tego nie pomalujesz....
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości