A ja też zabłysnę !! i dodam że odpowiednie ET też jest ważne ! heheheBiLu pisze:wyznaję zasadę: B4-17", C4-18" i D2-19" - przekroczenie tych rozmiarów bywa niekiedy nieco karykaturalne (zależne jeszcze od wzoru koła i obniżenia); mniejszy rozmiar zawsze pozostawia niedosyt.maciu pisze:i stabilizatory, też bym o tym nie zapominałSJake pisze:Jesli chodzi o sprezyny od S8 to w S8 oprócz sprezyn są takze inne amory... Nie mozna o tym zapominać.
jak dla mnie za duże juz te felgi, ciekawe wrzuciłem na auto 18ki to sie wydają za małe
20ki juz dla mnie za duże, moze powinienem spróbować 19ek :mrgreen:
19" w D2 pasują idealnie :d pod warunkiem, że nie jest to wóz drabniasty ;-)
[A8 D2 4,2 Q] Air8 US by Robertas...mini barek s84
"Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi."
Bez obrazy, ale to auto na 20 wyglada jak ciągnik rolniczy. Obawiam się, ze nawet obnizenie takie jak w S8 nie bedzie dobre. Dlatego zgadzam się z przedmówcą. Ogólnie na seryjnym zawieszeniu to 18 to najwięcej co bym założył. 19 z zawiasem od S8 a do 20 bezapelacyjnie gwint. Sam mam u siebie opcje środkową na lato czyli 19 z zawiasem z S8 i jest miodnie. Co do samego zawiasu z S8 to najlepiej szukac kompletu czyli całych kolumn (amorów ze springami) i wcale nie musi to byc drogie. Jak się dobrze poszuka to komplet da się wyrwac za 2k PLN.
Fifo, zapytam sie Ciebie tak... A gdyby stała na 19 to już by nie wyglądała według Ciebie jak ciągnik? A na 18 byłoby już super? Otóż powiem Ci że w gruncie rzeczy to co gadasz to są bzdury. Koło i jego średnica w tych przypadkach jest taka sama, a więc nie rozumie Twoich aluzji, skoro szpara między błotnikiem a oponą nie zmienia swojej wartości i cały czas jest duża :-/ . Napisałem już wcześniej że przód pójdzie niżej, więc poczekajcie aż go obniże. Swoją drogą już sam sie zastanawiam jak następny odwiedzający mój temat nazwie to auto... wóz drabiniasty, ciągnik i co dalej... może kluska z mięsem???. Ok, może mój post może dotknąć nielicznych i napewno jakiś odzew będzie, ale nie o to mi chodzi, poprostu wkurza mnie ilość postów nie wnoszących nic nowego do tematu a tymbardziej potrzebnego. Ale za posty w których zawarte jest troche wiedzy z góry dzięki, napewno mi sie ona przyda ;-) I o takie posty mi w sumie chodzi.
Wszystkich urażonych przepraszam, pewno za chwile ktoś napisze że jestem przewrażliwiony itd. Ale pisząc i udzielając sie na tym forum, chyba każdy z nas oczekuje też jakiegoś wsparcia i pomocy od innych forumowiczów, a nie tylko słow krytyki i wyśmiewania. I to chyba tyle w temacie, niestety musiałem wylać to co mnie już gryzło od dłuższego czasu na tym forum :-/
Wszystkich urażonych przepraszam, pewno za chwile ktoś napisze że jestem przewrażliwiony itd. Ale pisząc i udzielając sie na tym forum, chyba każdy z nas oczekuje też jakiegoś wsparcia i pomocy od innych forumowiczów, a nie tylko słow krytyki i wyśmiewania. I to chyba tyle w temacie, niestety musiałem wylać to co mnie już gryzło od dłuższego czasu na tym forum :-/
robertas, nie sluchaj sie jest bardzo dobrze, ja mam na zime 17, mialem 18 i 19 i teraz mam 20 i powiem, ze zadna felga nie wyglada tak jak 20" na D2. To jest jedyny sluszny rozmiar do A8!! 22" ludzie zakladaja i mysle tez ze to nie jest przesada, ale 20" jest w sam raz. Ja mysle, ze do A3 do A4 18" do A6 19" do A8 20" do Q7 22" proste. Te RH co masz to jedne z najladniejszych felg do A8
robertas, nie chciałem Cie urazić i ja sam nie czuje się urażony Twoja wypowiedzią. Wiem że ogólna średnica koła się nie zmienia czy to będzie 18/19 czy 20 cali. Bardziej chodzi o wielkość samej obręczy koła. Przy mniejszym rozmiarze felgi i za razem większym profilu opony nie razi w oczy ta wolna przestrzeń między kołem a rantem błotnika. Tak jak pisałem wyżej przy 19 przydałoby się żeby auto stało na zawiasie od S8 a przy 20 najładniej wyglada jak stoi nisko na gwincie i koło "szczelnie" wypełnia nadkole.
Ludzie wy to macie problemy... moje zdanie jest takie...
Wszystko zależy od wzoru felgi, ET, opony, zawiasu...
Na zimę mam pełne alu 17 i wygląda to tak jakby bardziej wypełniały wnękę koła niż 19 na lato...
Na lato mam 19" i wygląda tak że muszę zrobić zawias... Lata robią swoją... Nowe amory + sprężyny obniżające i dopiero wtedy zobaczę jak moje letnie fele się prezentują na mojej A8... Aktualnie mam przód wybity do góry a tył jest tak fajnie siadnięty że felgi ładnie wyglądają... przód zaś wygląda patologicznie gdzie jak już wcześniej mówiłem na zimowych 17 tak to nie wyglądało... z resztą Dice111 może posłać linka do jakieś strony ze wzorami i rozmiarami felg A8 a moja słowa się potwierdzą...
Wszystko zależy od wzoru felgi, ET, opony, zawiasu...
Na zimę mam pełne alu 17 i wygląda to tak jakby bardziej wypełniały wnękę koła niż 19 na lato...
Na lato mam 19" i wygląda tak że muszę zrobić zawias... Lata robią swoją... Nowe amory + sprężyny obniżające i dopiero wtedy zobaczę jak moje letnie fele się prezentują na mojej A8... Aktualnie mam przód wybity do góry a tył jest tak fajnie siadnięty że felgi ładnie wyglądają... przód zaś wygląda patologicznie gdzie jak już wcześniej mówiłem na zimowych 17 tak to nie wyglądało... z resztą Dice111 może posłać linka do jakieś strony ze wzorami i rozmiarami felg A8 a moja słowa się potwierdzą...
"Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi."
- pioter
- Moderator
- Posty: 2292
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
Mały podgląd różnych felg http://audiwheels.kjella.net/
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
Obniżałem samymi sprężynami, kupiłem Jamex'y na próbe -35, a w przyszłości może będzie ten gwint ;-) Na razie autko wygląda tak jak powinno (bynajmniej dla mnie ;-) ) Szczerze powiem że bałem sie troche że będzie bardzo twardo, ale da sie jeździć na nich normalnie :-) Teraz znów banan na twarzy, bo wygląd cieszy oko :mrgreen:
Fajnie się prezentuje niżej już jest ciezko czasem jezdzic ja mam -60 i wyglada kozacko ale czasami przycieram spodem
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.