Szkoda ze nie ma opisu do rysunku ale i to i tak duzo dzieki Daro72 za pomoc:)
Cholera musi byc tam wlasnie jakas rurka badz wezyk moze nie dokrecili opaski albo ja przekrecili te opaski to do duszy sa jak sie na max zakreca to mozna przekrecic i potem luzy sa.Grunt ze to raczej nic powaznego a tam przeciez cisnienie jest konkretne ,a powiedza ci ze Bog wie co sie dzieje ahhh mechaniory :evil:
[D2 96 4.2PB ] Dym z pod maski
ja juz wczoraj odebralem autko wezyk pekł i unieruchomil mi autko:( przy okazji chlopaki wisko wymienili Jezuuu jak on teraz pieknie buczy jak prawdziwa V-ka:) wiatrak teraz robi takie zamieszanie jakby tam bylo z 5 litrow pod maska jak podgazuje to buczy pieknie:)
nie wiedzialem ze wymiana wisko zrobi taka roznice:)
pozdrawiam
nie wiedzialem ze wymiana wisko zrobi taka roznice:)
pozdrawiam
Dymienie wcale nie musi oznaczać oleju. Warto też sprawdzić, czy przypadkiem przy ostrym hamowaniu nie puszcza któryś ze zbiorników. Np u mnie przepuszczał na łączeniu zbiornik z chłodziwem. Ale to już naprawdę ostro musiałem hamować
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Audi/V8/104953
+
na sprzedaż od 1 zł na allegro z BCM AUDI S4 2.2T 498KM 3.9S 0-100
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=1966775153
+
na sprzedaż od 1 zł na allegro z BCM AUDI S4 2.2T 498KM 3.9S 0-100
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=1966775153
- Lukasz1984
- Forum Audi A8
- Posty: 2
- Rejestracja: 23 maja 2014, 14:49
- Lokalizacja: Moers/Niemcy
U mnie w d2 kopcilo przez uszczelki na klawiaturze,z 2 zmiana oleju z 5w30 przeszedlem na 10w60 fst od castrola i dojechalem autem 120kkm.bez problemlow z kopceniem ucierpiala pewnie moc ale zlego slowa nie möge powiedziec o tym oleju.Dostepny juz jest fst tytanium ale chwilowo wstrzymuje sie z laniem w d3 i smigam na 5w30 fst...latwiej zlokalizowac wycieki i nie ogranicza mocy nie mowa o zimie.
Walcze wlasnie sam z dymieniem,ale to wina tego ze kupilem trefne auto nie zastanawiajac sie nad tym co biore
Do wymiany ida uszczelki pod deklami i zaslepki walkow,te ciekly na kata i po otwarciu maski dymilo raz z prawej strony silnika,innym razem od strony grodzi ;( wstyt to auto potrafi przysporzyc dziwnych gapiow na ulicy.
Nie wspomne o wyciekach z chlodniczki oleju i plamach pozostawianych po chwilowym postoju
Walcze wlasnie sam z dymieniem,ale to wina tego ze kupilem trefne auto nie zastanawiajac sie nad tym co biore
Do wymiany ida uszczelki pod deklami i zaslepki walkow,te ciekly na kata i po otwarciu maski dymilo raz z prawej strony silnika,innym razem od strony grodzi ;( wstyt to auto potrafi przysporzyc dziwnych gapiow na ulicy.
Nie wspomne o wyciekach z chlodniczki oleju i plamach pozostawianych po chwilowym postoju
miałem to samo, po ostrej jeździe dymienie pod maską. Wąż wodny od lpg przy silniku pękł i wywalało płyn na kolektor. Nadmierne ciśnienie wywala płyn, jeśli masz różowe ślady na łączeniach węży to sprawdź korek zbiorniczka, bo może nie upuszcza ciśnienia. U mnie głupi korek był powodem ciągle uciekającego płynu chłod., potężne ciśnienie musi gdzieś znaleźć ujście. Drugi korek za 17zł i po problemiedixon39 pisze:U mnie tez wode wywala ale dopiero przy duzych obrotach jak jest konkretne cisnienie. Zauwazylem ze opaska nie trzyma na wężyku i po kolorze różowym od wody.